Right_place_wrong time

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikähän siinä on, että tunnen melkein aina seksuaalista halua sellaisia miehiä kohtaan, jotka loppupeleissä on ns. "surkeita tapauksia" tai ainakin epäsopivia minulle? Olen tätä asiaa oppinut nyt analysoimaan, mutta helppo sitä vastaan ei ole taistella. Olen seurustellut elämässäni hieman pidempään viiden miehen kanssa ja kaikki olisi ollut parempi jättää väliin. Seksikokemuksia sitten on aika monenkin kanssa, mutta se nyt kuului nuoruuteen.

Ja miehet ovat sinällään toisistaan olleet aika erilaisia, että en edes haksahda aina samanlaiseen. Ja sitten pitää vielä jälkikäteen mainita, että on useempi mies, jotka ovat olleet minun perääni, mutta en ole ollut heistä kiinnostunut. Sittemmin kun ovat pariutunueet, olen tajunnut, että näissä olisi ollut niitä oikeesti hyviä tapauksia.

En ole valitettavasti löytänyt mitään yhdistävää tekijää sille, että mikä saa "pässäni naksahtamaan" jotenkin väärään suuntaan. Yksi tekijä on toki se, että jos mies kiinnostuu minusta sellaisella sopivalla tavalla, niin se on jotenkin "turn off". Sitten sellaiset välinpittämättömät kusipäät tai vastavuoroisesti tietyllä tavalla kiihkeät kiinnostavat. Eli juuri vääränlaiset.

Edellinen miehenikin (oli sinällään ns. kilttimies, mutta kaikki kiinnostuksen kohteet aivan erilaisia kuin minulla). Olis pitönyt tajuta, mutta joku siinä veti... en tiedä mikä... Vastaavia kokemuksia muilla?
 
vierailija
Siis pitäähän elämässä olla haasteita!

Oot saalistaja, kuten minä.
No emmä sanos, että oon saalistaja. Saalishan mä oon usein ollut... tosin en semmosille joille olis kannattanut olla.

Tulipa tosta edellisestä miehestäni mieleen, että kuka muuten oikeesti tykkää Adam Sandlerin elokuvista... en tunne ketään muuta, mutta kai niistä ainakin jenkeissä moni pitää. No kai se on sitä porukkaa, joka äänesti Trumpia.
 
Luotettavan vaimo
Eli sua kiinnostaa vain jännämiehet. Ei sellaisten kanssa aleta parisuhteeseen vaan korkeintaan sinkkuna pidetään sellaisen kanssa hauskaa sängyssä. Joidenkin jännämiesten kanssa ei kyllä kannata olla missään tekemisissä vaan heidät kierretään kaukaa.

Itsellä aviomiehenä ihan tavallinen suomalainen mies joka on luotettava, rehellinen, rakastava jne. Omaa omat mielipiteet eikä ole mikään nössykkä. Huolehtii taloudesta ja perheestä yhdessä mun kanssa. Rakastamme ja kunnioitamme toisiamme. Petipuuhat sujuu erittäin hyvin. Mies ei läträä jatkuvasti alkoholin kanssa vaan osaa ottaa kohtuudella. Ei ole mikään rähisijä, mutta osaa silti pitää puolensa. Elämä tällaisen miehen kanssa on ihanaa kun toiseen voi luottaa aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Loree
r0s
No emmä sanos, että oon saalistaja. Saalishan mä oon usein ollut... tosin en semmosille joille olis kannattanut olla.

Tulipa tosta edellisestä miehestäni mieleen, että kuka muuten oikeesti tykkää Adam Sandlerin elokuvista... en tunne ketään muuta, mutta kai niistä ainakin jenkeissä moni pitää. No kai se on sitä porukkaa, joka äänesti Trumpia.
Piti googlata kuka se on. Yhtään leffaansa en ole katsonut ja tuskin tulen katsomaankaan.
 
vierailija
Eli sua kiinnostaa vain jännämiehet. Ei sellaisten kanssa aleta parisuhteeseen vaan korkeintaan sinkkuna pidetään sellaisen kanssa hauskaa sängyssä. Joidenkin jännämiesten kanssa ei kyllä kannata olla missään tekemisissä vaan heidät kierretään kaukaa.

Itsellä aviomiehenä ihan tavallinen suomalainen mies joka on luotettava, rehellinen, rakastava jne. Omaa omat mielipiteet eikä ole mikään nössykkä. Huolehtii taloudesta ja perheestä yhdessä mun kanssa. Rakastamme ja kunnioitamme toisiamme. Petipuuhat sujuu erittäin hyvin. Mies ei läträä jatkuvasti alkoholin kanssa vaan osaa ottaa kohtuudella. Ei ole mikään rähisijä, mutta osaa silti pitää puolensa. Elämä tällaisen miehen kanssa on ihanaa kun toiseen voi luottaa aina.
EI ne oo aina mitään ns. jännämiehiä. Mun ex oli juuri tuollainen "kunnon suomalainen mies", mutta suoraan sanoen vähäsen yksinkertainen. Emmä vaan jaksanut sellaistakaan.
 
vierailija
Joo ei kyllä yksinkertainenkaan mies sytytä. Hermot vain menee.
Yksinkertainen mies tarkoittaa toisille vähän toista kuin toisille. Minun mielestä kaikki miehet, jotka ovat liian putkiaivoja, menevät tähän kategoriaan. Valitettavasti tuntuu, että 80 prossaa miehistä on näitä. Eli sinällään ihan älykkäitäkin, mutta se putkiajattelu on niin läpitunkevaa että oikeesti koen tällaiset olennot parisuhteessa sietämättömiksi.

Itse etsin ajatteluun kykenevää miestä, Ei ole pakko olla akateeminen (koska putkiaivoja siinäkin sakissa piisaa yllin kyllin), mutta sellainen joka on lukenut muutakin kuin Aku Ankkaa ja Tekniikan Maailmaa. EI siinä mitään vikaa, että ymmärtää tekniikasta, mutta olen huomannut että aika iso osa ns. teknokraateista on kyllä putkiaivoja.

Toki jokainen mies on yksilö ja siinä ns. putkiaivoisuudessakin on vivahde-eroja. Esim. mun yksi ex oli hyvin työorientoitunut ja kun oli työasiat mielessä, niin parempi oli antaa olla. Toisaalta jos sillä oli seksi mielessä, sekin oli kaikkivaltaista. Joskus se oli mahtavaa, pidemmän päölle rasittavaa. Kuitenkin hänestä olis ehkä voinut koulia omiin tarkoituksiin sopivan :) Mut se nyt on ollutta ja mennyttö.

Pitää aina muistaa, että ihmisen muuttamisen suhteen pitää olla hyvin maltillinen. Ei se mahdotonta ole, mutta liian pitkälle ei tuossa pidä kuvitella pääsevän. Ja parempi ehkä niin.
 

Yhteistyössä