Rhodesiankoirista kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blue

Vieras
Täällä jatketaan edelleen pähkäämistä seuraavan koiran rodun kanssa.. Rhodesiankoirasta olen nyt jonkinverran googlettanut. Jos jollain olisi omakohtaista kokemusta kys. rodusta niin kehuja (?) mielelläni kuulisin. =)

no mulla oli rhodesiankoira, se oli kaks vuotias kun tuli mun luo, eli siis valmiiks koulutettu :)
sillon ei ollu viel omia lapsia, mut siskon mukuloittten kans tuli hyvin toimeen. kiltti, hiljanen (ei haukkunu)

*muoks tuhos kyl muutaman sohvan , kun tykkäs nukkua sohvassa eikä sohvalla.. :laugh:

me ei harrastettu, narttu, tuli hyvin toimeen sekä muiden narttujen että uroksien kanssa (ja kissojen)
mun kaverilla on tällä hetkellä kolme rhodesialaista ja se käy näyttelyissä sakä agilityssä

meillä on puolitoista vuotias narttu rhode.Koskaan en enää muuta koirarotua tähän torpaan ota,aivan mahtava koira,lojaalo omistajiaan kohtaan,tulee lasten kanssa hyvin juttuun,mahtava suojelija/vartija,ei hauku muuta kun silloin kun joku tulee pihaan.Harrastettu me ei olla mitään tuon neitin kanssa.

Yhteistyössä