rh- ? miksei viimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

molly

Vieras
Miten on mahdollista että olen tässä toisessa raskaudessa rh- ,kun edellisessä olin rh+. Sama isä kummallakin..
Pelottaa koko negatiivisuus. Onko muita negatiivisiä?

no sitähän mä ihmettelenkin ja suurwsti? tää on ihan ihme juttu, voiko niille käydä moka? sama verityhmä mulla on, mut tosiaan.. en mä viimeksi ollut rh-. :O
mitä tapahtuu kun on rh-, muuta kuin seurataan niitä vasta-aineita ja saa mahd. jonkun piikin synnytyksen jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja molly:
no sitähän mä ihmettelenkin ja suurwsti? tää on ihan ihme juttu, voiko niille käydä moka? sama verityhmä mulla on, mut tosiaan.. en mä viimeksi ollut rh-. :O
mitä tapahtuu kun on rh-, muuta kuin seurataan niitä vasta-aineita ja saa mahd. jonkun piikin synnytyksen jälkeen?

Ei mulle ainakaan muuta tehty ja kaikki meni hyvin.

kiitos vastauksista. mä olen vain olen kuin puulla päähän lyöty, kun en voi tajuta.. siis tota muutosta. outoa se on. en tajua. Enkä tajunnu neuvolassa kysyä, kun hämäännyin..

Mun äitillä on vaihtunut reesustekijä raskauksien välillä, joten se ON mahdollista.
Ei kai siinä muuta kun sen pitää olla tiedossa. Itse olen myös rh- ja olen saanut piikin sekä keskenmenon että synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mun äitillä on vaihtunut reesustekijä raskauksien välillä, joten se ON mahdollista.
Ei kai siinä muuta kun sen pitää olla tiedossa. Itse olen myös rh- ja olen saanut piikin sekä keskenmenon että synnytyksen jälkeen.

Mut hyvänen aika, eihän veriryhmä VOI vaihtua..
:o

juu ei veriryhmä voi vaihtua. mun äiti on rh- ja minä rh+ ja synnytyksessä lääkäri tokas että ei ollu kaukana ettei menny sekä lapsi että äiti :| mulla reikä päässä livenneistä pihdeistä

Yhteistyössä