Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Viivanpaikka
Viivanpaikassa ei ole väriä, se on vaan sellainen kuultava tai harmahtava viiva.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Viivanpaikka
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Viivanpaikka
Viivanpaikassa ei ole väriä, se on vaan sellainen kuultava tai harmahtava viiva.
Alkuperäinen kirjoittaja ddddd:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Viivanpaikka
Onko sun nyt jotenkin mahdoton tajuta, että meistä monista se on viivanpaikka.
Mun näytöllä ei tuossa ole mitään väriä.
Toinen viiva oikein muhkea, toista ei voi samaksi sanoa ollenkaan... vii.paikka
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja ddddd:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Viivanpaikka
Onko sun nyt jotenkin mahdoton tajuta, että meistä monista se on viivanpaikka.
Mun näytöllä ei tuossa ole mitään väriä.
Toinen viiva oikein muhkea, toista ei voi samaksi sanoa ollenkaan... vii.paikka
No ilmeisesti on vaikea tajuta. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:miks pitää tehä noita liuskatestejä kun ne tiedetään antavan ihan mitä sattuu tuloksia!!
osta KUNNON testi apteekista niin ei tarvi arvuutella.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:miks pitää tehä noita liuskatestejä kun ne tiedetään antavan ihan mitä sattuu tuloksia!!
Alkuperäinen kirjoittaja ja...:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:miks pitää tehä noita liuskatestejä kun ne tiedetään antavan ihan mitä sattuu tuloksia!!
Mikä se kunnon testi sitten on?
Ei ainakaan clearblue rikä predictor.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja ja...:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:miks pitää tehä noita liuskatestejä kun ne tiedetään antavan ihan mitä sattuu tuloksia!!
Mikä se kunnon testi sitten on?
Ei ainakaan clearblue rikä predictor.
Predictor onkin ihan susi, mutta Clear bluesta mulla on vain positiivisia kokemuksia.
Sillä olen saanut plussat aikaisin, eikä se ole kertaakaan näyttänyt ns. väärin.