H
halpiksia metsästämässä
Vieras
Saako niitä vielä jostain kaupoista (Tampereella)? En oo aikoihin nähny missään.. Ois vaan niin paljon edullisempia kun apteekissa myytävät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Y:ei ole näkynyt missään.... pregchek ovis testejä oon käyttänyt kun ei noita rfsun ole löytynyt...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Y:ei ole näkynyt missään.... pregchek ovis testejä oon käyttänyt kun ei noita rfsun ole löytynyt...
Ai.. mistäs niitä sit saa kun en oo nähny? Paljon maksaa ja monta siinä paketissa on?
Alkuperäinen kirjoittaja Y:Olen nähnyt pregchek testejä vain citymarketissa. Muistaakseni siinä on 10kpl tikkua ja hinta oli jotain 9e.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Y:Olen nähnyt pregchek testejä vain citymarketissa. Muistaakseni siinä on 10kpl tikkua ja hinta oli jotain 9e.
Joo.. täytyy käydä katselemassa jos löytys.. oliko ne sellasia liuskoja vai puikkoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Y:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Y:Olen nähnyt pregchek testejä vain citymarketissa. Muistaakseni siinä on 10kpl tikkua ja hinta oli jotain 9e.
Joo.. täytyy käydä katselemassa jos löytys.. oliko ne sellasia liuskoja vai puikkoja?
Liuskoja...
Alkuperäinen kirjoittaja hä:Valaiskaa minua että miks maksaa jostain testeistä kauheita summia rahaa, kun voi panna ilmaiseksi vaikka kolmesti päivässä