Revittiiin kalusteet ja lattiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä neuvoksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä neuvoksi?

Vieras
Kyllä nyt passaa mallintaa Autodeskin Revit ohjelmistolla. Kuten muistamme, on tämä rakennussuunnitteluun kehitetty Revit® Architecture -tietomallinnusohjelmisto avain kestävään suunnitteluun.
Ammotikka nyt, kun nyt sieltä löytyy myös kylppärikalusteet ja lattiapinnoitteet. Jopa talon kyltti on sillä kiva piirtää.

Ei mitään, tämä on näitä sanaleikkejä, joita tänne joku joskus tehtailee. Otsikosta voi kuvitella, että teksti sisältää jotakin ihan muuta, esim. tästä saisi sen kuvan, että joku on repinyt heiltä kalusteet ja lattiat, mutta juttu käsittelikin Revit-nimistä ohjelmaa, jolla voi suunnitella rakennuksia.

Joidenkin mielestä nämä eivät ole ollenkaan hauskoja, mutta esim. minun mielestäni harmitonta huumoria.

Ok, siis ikäänkuin eräänlaisia sisäpiirijuttuja;)

Meikä pysyttelee tuollaisista suosiolla loitolla.
Onneksi ei tarvitse ymmärtää.
Vaikka olenkin muuntanut vanhan sanonnan,"koira on ihmisen paras ystävä" muotoon "insinööri on IHMISEN paras ystävä".....

Alkuperäinen kirjoittaja tajusin kyllä:
Miten joku voi olla niin tyhmä ettei tajua mistä tässä on kyse!

Kuulepas besserwisser, on ihan takuulla paljonkin sellaista mistä sinä et mitään tajua.
Kun ei ole milläänlailla, ei missään muodossa, johonkin asiaan ikinä joutunut törmäämään, ei sitä bonjaa, eikä ole tarpeenkaan.
Snaijasitko??

Mulle tuollaiset asiat, vaikka sanaleikin siinä tajuankin, ovat aivan yhdentekeviä, en niitä tarvitse enkä siis ymmärrä, koska en ole joutunut ko. asiaan paneutumaan.

En ole sen tyhmempi kuin sinäkään.
Tuskinpa tuota edes tajusit, kunhan esität :(
Minä tiedän ja tajuan niistä asioista jotka ovat minulle tarpeellisia aivan riittävästi, se riittäköön minulle.

Yhteistyössä