Reseptionistin työ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vain

Vieras
Mitä kaikkea käsitätte tämän työn sisällöksi...? Onkohan mitään mahkuja saada tuota työtä kun mitään tuon suuntaista koulutusta ei ole, hyvä enkkutaito kumminkin ja atk-taidot :)

Viran/tehtävän kuvaus: Reseptionistin tehtäviin kuuluu kulunvalvontaan ja turvallisuuteen sekä asiakaspalveluun liittyviä tehtäviä, toimistotyötä sekä yksikön eri ohjelmien pääkäyttäjätehtäviä.

Kelpoisuusvaatimukset: Valitun on esitettävä hyväksytty lääkärintodistus terveydentilastaan.

Kielitaitoa koskevat kelpoisuusvaatimukset:
suomi Suullinen: Erinomainen, Kirjallinen: Erinomainen, Ymmärtäminen: Erinomainen
ruotsi Suullinen: Tyydyttävä, Kirjallinen: Tyydyttävä, Ymmärtäminen: Tyydyttävä

Selvitys lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä: Hakijalla on velvollisuus esittää rikosrekisterilain (770/1993) 6 § 2 momentin mukainen rikosrekisteriote, laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä (504/2002). Tarkempia tietoja osoitteessa http://www.oikeus.fi/oikeusrekisterikeskus

Hakijalta odotamme: Tehtävän menestyksellinen hoito edellyttää sujuvaa englannin kielen taitoa.

Luemme eduksi: Hakijalle luetaan eduksi tehtävään soveltuva, vähintään opistoasteinen koulutus, hyvät vuorovaikutus- ja organisointitaidot, paineensietokyky ja hyvät ATK-taidot.

Työssä tarvittava kielitaito: Englannin kieli

Palkkauksen peruste: Valtion vastaanottokeskuksissa noudatettavan valtion virka- ja työehtosopimuksen palkkausjärjestelmän mukainen tehtäväkohtainen vaativuustaso on V07, 1626,71 e. Lisäksi maksetaan henkilökohtaista palkanosaa enintään 50 % tehtäväkohtaisesta palkanosasta.

Koita, niin sittenpähän se selviää on mahkuja. Aina kannattaa yrittää. Kauheen pieni liksa tuossa... Mutta niinhän valtion hommissa taitaa olla yleensäkin. Itse en valtion hommiin hakisi, koska en voi sietää minkäänlaista hierarkisuutta tai vanhanaikaista byrokraattisuutta. Mutta onnea siulle paikanhakuun :flower: !

no mie olin tekemäs tuota hommaa jonkin aikaa, mulla ei taas niin kummonen tuo enkku ollut mutta olen käynyt tän vartijan ammattitutkinnon ( tämmöstiis alastahan kysymys?) ainakin nuo kulunvalvonta jutut on helpompaa oivaltaa jos vähän asiaa lueskelleena, ellei sitten anneta hyvä koulutus tehtävään... muuten kyl ihan ok. hommaa.. jos vaan on tuota ASIAKASPALVELU taitoo riittämiin =)

Yhteistyössä