Repsahdus niin lähella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkulakkoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkulakkoilija

Vieras
Olen suklaaholisti, päivittäin voi ihan kevyesti mennä suklaalevy hetkessä.
Nyt tammikuun olin herkuttomalla ja jatkoin vielä 8.helmikuuta asti. Sen jälkeen söin suklaata normiin vanhaan tapaan tai ehkä vähän harvemmin eli ei ihan joka toinen päivä.
Nyt 1.3 lähtien oon taas herkuttomalla ja tarkoitus olisi olla koko maaliskuu. MUTTA nyt tekee tiukkaa... ! Lapsen luo tuli kaveri yökylään, heille täytyi ostaa vähän karkkia ja popcornia. Itselle himo iski kaupassa karkkihyllyllä ja ostin samalla sitten tarjouksessa olevia pikkupatukoita 6kpl ja fazerin suklaalevyn itselleni. Vielä en niihin ole koskenut, mutta pelkään koko ajan että milloin käsi käy.

Pelkään, että jos nyt repsahdan niin siihen loppuu herkuttomuuskin. Minulle ei sovi tyyliin yksi herkkupäivä per viikko, sen tietää että se johtaa siihen että huomennakin on pakko saada jotain hyvää. Mieluummin olen totaalikieltäytyjä, mutta kertaakaan ei näin kova himo näiden lakkojen ole tullut.

Motivoikaa jollain tapaa.

Osta kromia! Auttaa makeanhimoon. Light mehukeittoja litkimään! Anna ne suklaat työkavereille, kavereille. lapsille tms. pikapikaa niin ne on pois kämpästä ja pois mielestä. Älä enää osta karkkia kaappeihin.

Kromia en kyllä ole kokeillut. Pähkinöitä oon syönyt tänään pahimpaan tuskaan ja kohta marjasmoothie. Poiskaan en noita suklaita raaski heittää (tai antaa muillekaan syötäväksi), jospa säästän ne kaapissa aina sinne huhtikuun alkupuolelle tai niin kauan kuin herkuttomuus jatkuu. Ja en osta kaappeihin enempää herkkuja. Mutta toisaalta nyt ku noi suklaat tuolla kaapissa on, niin sehän on oikea tulikoe.

Laskinpa tosiaan paljonko kaloreita noi suklaat yhteensä sisältää, aika huikea määrä. 1552kcal!! Tosin enhän nyt kaikkea (kai?) olisi yhden illan aikana vetänyt.

Yhteistyössä