Reppureissaajan päiväkirjasta

Kävelin rantabulevardilla yksikseni thaimaan kuuman kosteassa illassa. Aurinko oli jo laskenut, ja ihmiset olivat lähdössä liikenteeseen kun päivän kuumuus oli hieman hellittänyt. Paikkojani kolotti hieman päivän patikkaretken jälkeen. Kävelin hiljalleen iloisen ihmismassan mukana katsellen samalla aaltojen kuohuntaa rantakiville. Onneksi tuuli senverran että päivän hikoilu alkoi jo hieman hellittää.

Huomasin kadunvarressa rivin hierontapaikkoja, jotka näyttivät aika mukavilta. Ne olivat oikeastaan hierontapöytiä, jotka oli ympäröity pelkästään verhoilla. Pari kojuista oli vapaana, ja hierojat olivat kutsuvasti kojunsa ulkopuolella houkutellen asiakkaita paikalle. Siemaisin vesipullostani kunnon kulauksen, ja suunnistin kohti toista hierojaa, joka oli sievä nuori nainen. Hän hymyili thaimaalaiseen tapaan iloisesti ja toivotti minut tervetulleeksi.

Koju oli tosi yksinkertainen, keskellä oli mukavan näköinen hierontapöytä, ja sen lisäksi pieni lipasto, jonka päällä oli muutama pullo öljyjä. Kaivoin taskustani naisen pyytämän määrän bahteja. Hän kiitti ja sulki verhoseinän. Otin vaatteeni pois ja koko ajan hieroja katseli minun treenattua kroppaani kiinnostuneena. En ollut kovin kokenut hierontapajojen asiakas, ja minua ujostutti hieman. Minuthan erotti vilkkaasta rantabulevardista pelkästään ohut kangasseinä.

Kömmin hierontapöydälle makaamaan ja pian tunsinkin jo pehmeät kädet selässäni. Hieroja alkoi hitaasti hyväillä yläselkääni ja levitti siihen välillä öljyä. Hän selvästi osasi hommansa, sen huomasin jo ensikosketuksista. Olin pian täysin rentoutunut ja nautin hyvästä käsittelystä kuunnellen samalla ihmisten ääniä ja aaltojen rauhoittavaa kohinaa. Hieroja siirtyi selän ja käsien jälkeen jalkoihini, ja jatkoi rauhallista työskentelyään. Takareisiin päästyään hän levitti jalkojani, ja tunsin hänen lämpimän kosketuksen viipyilevän sisäreisilläni. Tunsin hänen katseensa kiveksissäni, jotka olivat jo hieman kiihottuneet. Hän hieroi reisiäni hyvin huolellisesti, siirtyen sitten pakaroitteni kimppuun. Hän levitti jalkojani lisää ja tuli niitten väliin istumaan, ja aloitti todenteolla muovata persettäni. Sitä jatkuikin aika pitkän tovin, ja perseeni alkoi olla jo aivan herkkänä. Hänen kätensä hipoivat ohimennen myös kiveksiäni, jotka kiihottuivat entisestään. Lopulta hän jätti peppuni rauhaan, ja kuiskasi korvaani pyytäen kääntymään ympäri.

Käännyin selälleni, mikä oli hieman kömpelöä koska hän istui edelleen jalkojeni välissä. Käsittely oli ollut senverran kuumottavaa, että kaluni oli jo täydessä pituudessaan. Hän katseli hetken kroppaani hymyillen ja alkoi sitten hieroa rintakehääni, levittäen siihenkin kunnolla öljyä. Hän hieroi myös käsivarsiani ja kylkiäni, ja lopulta kumartui päälleni ja kuiskasi että haluanko ekstroja? Tilasin kaikki ekstrat enempää ajattelematta, tämä nainen oli niin hyvä että halusin kaiken!

Hän hymyili ja riisui mekkonsa paljastaen upeat rinnat ja solakan vartalon. Sitten hän sipsutteli hakemaan jotain lipastosta. Tarkastelin hänen takapuoltaan, joka oli ihanan täyteläinen. Hän kääntyi ja piteli käsissään karvapehmuisteisia käsirautoja vilauttaen samalla hymyään.
"Aika erikoista, tämä on kai jonkinlainen ekstrapalvelu" ajattelin itsekseni.
Hieroja kiinnitti käsiraudoilla molemmat käteni hierontapöydän alle ja siirtyi sen jälkeen jalkojeni luokse. Hän köytti jalkani levälleen niin että ne olivat tukevasti kiinni hierontapöydän jaloissa. Olin siis täysin hänen armoillaan.

Aallot kohisivat edelleen rantakiviä vasten ja ihmisten puheensorina jatkui taukoamatta rantabulevardilla, mutta nämä asiat olin jo unohtanut. Hieroja imeskeli terskaani kiireettömästi, samalla hyväillen vatsaani ja reisiäni. Hän tuntui nauttivan kalustani, ainakin hän sai sen tuntumaan siltä.. Imeminen keskeytyi hetkeksi kun viereisestä hierontakojusta naisääni huikkasi jotain ja hierojani vastasi tälle, mutta en ymmärtänyt sanaakaan thaikielestä. Suihinotto jatkui edelleen, ja nautin siitä täysin siemauksin.

Yllättäen sisään puikahti toinen nainen, ilmeisesti viereisen kojun hieroja. Naiset nauroivat hieman säikähtänyttä ilmettäni, ja hymyilivät kiusoittelevasti. Hierojani jatkoi kaluni imemistä samalla kun toinenkin nainen riisuutui.. Hän tuli hierontapöydän pääpuolelle ja alkoi hyväillä yläkroppaani. Pian sain upottaa naamani hänen rintoihinsa, ja niitä kelpasikin suudella! Huomasin että suihinotto taukosi hetkeksi juuri oikeaan aikaan, koska en halunnut laueta vielä! Hieroja antoi kaluni levätä hieman, mutta jatkoi taas samaan tahtiin kiusoittelevan rauhallisesti..

Olin keskittynyt vaihtamaan suudelmia toisen tytön kanssa, kunnes yllättäen huomasin että hierontakojun kangasseinä oli täysin auki! Ihmiset kävelivät ohitse vain muutaman metrin päässä, ja muutamat olivat jääneet katselemaan kun naiset söivät minua parhaillaan elävältä! Tilanne oli täysin absurdi.. Olin taas lähellä laueta tämän yllättävän käänteen johdosta, mutta hieroja huomasi sen ja lopetti suihinoton. Katsoin häntä ihmeissään, mutta en ehtinyt sanoa mitään ennenkuin kasvoni oli taas rintoihin haudattuna. Koitin väännellä jäseniäni, mutta ne olivat tiukasti hierontapöydässä kiinni.. Sitäpaitsi en tiedä mitä olisin tehnyt vaikka olisinkin päässyt poistumaan paikalta.

Vaikka olinkin ujo, niin katsojien paikallaolo kiihotti minua aivan suunnattomasti. Olin kokoajan laukeamisen partaalla.. Hierojani päästi kokonaan irti kalustani, ja siirtyi suutelemaan reisiäni. Toinen tytöistä kiersi sivulleni, ja alkoi hyväillä rintakehääni ja vatsaani. Olin täysin katselijoitten armoilla, sykkivä kaluni valtoimenaan vatsani päällä ja kasvoni täysin näkyvillä. Huomasin joidenkin ihmisten ottavan kuvia, ja varmasti monilla oli videonauhurikin käynnissä. Joukkoa kertyi kojun ulkopuolelle yhä enemmän, ja hierojanaiset antoivat katsojien nautiskella näkemästään.

Ei auttanut muutakuin hyväksyä tämä henkinen raiskaus; olin täysin avuttomana kahden ihanan mutta petollisen naisihmisen käsittelyssä, jonkinlainen showesine heidän esityksessään.. Kaluni oli hieman päässyt levähtämään, mutta sitten toinen tytöistä aloitti vuorostaan imemisen. Hän imi kuin enkeli, ja olin hetkessä taas nautinnon huipulla. Tämäkään tyttö ei antanut minun laueta, hän piti minut vain senverran kovana että katsojat saivat nauttia näkemästään. Menetin ajantajuni kokonaan joutuessani yhä uudestaan ja uudestaan orgasmin partaalle. En tiedä kauanko he minulla leikkivät, mutta lopulta toinen tytöistä antoi minun laueta suuhunsa. Orgasmi oli tajunnanräjäyttävä, en ollut koskaan kokenut mitään sellaista! Hieroja kävi sulkemassa kangasseinän, esitys oli siis loppunut. Tytöt hellivät vielä uupunutta kroppaani hetken ajan, ja irrottivat minut kahleista. Vedin vaatteet päälleni ja hoipertelin ymmälläni kadun vilinään, tyttöjen toivotellessa minulle nauraen hyvää yötä..
 

Yhteistyössä