Repeämät virtsaputkenaukon lähettyvillä?

Onko kenelläkään muulla tullut synnytyksessä repeämiä virtsaputkenaukon lähettyville.
Minulla on molemmin puolin syvä repeämä, joka muistuttaa melkeinpä reikää.
Nämä aristavat seksiä harrastaessa kun iho siltä kohdin venyy muuten ei, katoavatko ajan kanssa?
 
Mulla tuli virtsaputken viereen repeämä mihin meni muistaakseeni pari tikkiä..
Muistuttaa itsestään valitettavasti vieläkin seksin jälkeen jos kovin hankautunut niin aristaa ja ehkä mennyt hieman "rikki" siis hankautunut että lääkäri on huomannut kun kysyin että koskee..
Synnytyksestä on jo 5,5 vuotta.. Harmillista, toivottavasti ei repeä uudestaan kun tuleva syntyy.. :/
 
mä oon revenny kolmessa synnytyksessä virtsaputken suuaukon viereltä. Mulla ainakin repeämäkohdassa näkyy selkeästi valkoista arpikudosta... ja sehän tunnetusti repeää helpommin kuin terve kudos, et varmaan taas sama esissä, kun seuraavaks synnytän. Mulla repeämäkohta on ollu aristava melkeinpä vuoden päivät noiden synnytysten jälkeen. Mutta sen jälkeen ollut melko normaalin tuntuinen. Alkuvaiheessa häiritsi hieman seksielämää, mut nt ei menoa haittaa.
 
Mullakin repesi jostain virtsaputkenaukolta. Synnytyksestä nyt melkein 5 kk ja edelleen välillä siellä jossain tuntuu sellainen ihmeellinen paine esim. kun jossain istuu ja nousee ja laittaa jalat takaisin yhteen. Onko muilla tuollaista? Toivottavasti ei ikuinen vaiva ole :eek:
 

Yhteistyössä