H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ovis ollut tällä viikolla joten tuskin vielä olisi merkki raskautumisesta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ovis ollut tällä viikolla joten tuskin vielä olisi merkki raskautumisesta?
Mulla tuntui heti viikko oletutusta oviksesta
Ja siis raskaana olin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ovis ollut tällä viikolla joten tuskin vielä olisi merkki raskautumisesta?
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ovis ollut tällä viikolla joten tuskin vielä olisi merkki raskautumisesta?
Jos se ovis olikin vähän aikaisemmin jo? Sehän voi tulla periaatteessa koska vaan... vai testasitko ovistesteillä? Entä edelliset menkat, oliko normaalit... jos olitkin raskaana silloin jo, monilla tulee silti menkkojen aikana pientä tuhruvuotoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ovis ollut tällä viikolla joten tuskin vielä olisi merkki raskautumisesta?
Jos se ovis olikin vähän aikaisemmin jo? Sehän voi tulla periaatteessa koska vaan... vai testasitko ovistesteillä? Entä edelliset menkat, oliko normaalit... jos olitkin raskaana silloin jo, monilla tulee silti menkkojen aikana pientä tuhruvuotoa?
Minulla on kyllä heittänyt aina ovikset.Ekan kanssa ovis oli heti menkkojen jälkeen ja tokassa oli n,viikko ennen uusia menkkoja
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ovis ollut tällä viikolla joten tuskin vielä olisi merkki raskautumisesta?
Minulla on kyllä heittänyt aina ovikset.Ekan kanssa ovis oli heti menkkojen jälkeen ja tokassa oli n,viikko ennen uusia menkkoja
No sitten on ihan mahdollista että raskaus on alkanut ja on vähän pidemmällä kuin uskot.![]()