Rentoja äitejä helsingin keskustasta kahville,puistoon ...?

Haluaisitko sinäkin puhua jostain muusta kun aina vaan vaipoista,soseista ja pyykkivuoresta joka odottaa kotona? Täällä boheemi,taidetta,musiikkia ja rentoa elämää rakastava 27v mutsi kaivarista,joka kaipais kipeesti toista mutsi-ihmistä kaikkiin erinäisiin touhuihin mukaan. Skidien kanssa piknikkejä,kirppisreissuja,kahvittelua tai ihan vaan olemista,hyvä seurahan yleensä on tärkeintä. :) Tuntuu että kaikki ystävät katosi johonkin kun alkoi tulemaan skidejä kuviohin mukaan ja arki alkaa puuduttaa yksikseen neljän seinän sisällä. :D

Jos siis jossain täällä lähimailla kohtalotovareita,viisaat päät yhteen?
 
Heissan! Mä en kyllä VALITETTAVASTI asu keskustassa, vaan kaukana itä-Helsingissä nykyisin mutta mammaseuraa myös kaipaan :) Oon asunut keskustassa ja pidän siitä erityisen paljon ja sen ihanista puistoista! Siellä olis mukava viettää aikaa ja hengailla näin kesäisin ja käytäis siellä mielellämme :)
Oon 28vee ja mul on yks tytteli melkein 8kk.
 
Heippa! täällä olis kanssa 25-vuotias äiti & tytär 11kk jotka myös pitävät rennosta hyvästä seurasta :) vaikka kesää jo jonkun verran kulunut olisi todella kiva jos voitaisiin liittyä viisaiden päiden seuraan joku kerta :D asustellaan junaradan varrella, ihastellaan mielellään keskustaa eri puistoineen yms. voisinkohan laittaa meiliä sulle MamasSneakers?
 
Heippa! huomasin ilmoituksesi ja mullakin hakusessa rentoa seuraa toisesta äidistä ja lapsesta/lapsista.Olisi kiva saada sellaisesta ihmisestä seuraa,joka samassa elämäntilanteessa kuin itse,multakin kaikonneet suurin osa kavereista odotusaikana ja nyt viimeistään kun lapsi saapui maailmaan,on niin erinlaiset elämäntilanteet,niin ne ei sitten enään kohtaa:( näin se menee,mutta ainaskin positiivinen mieli,siten että tietää nyt ketkä ovat ystäviäsi,jotka jäänneet vielä.
Elikkäs itse olen 28vuotias nainen täältä maunulan kupeesta.Esikoispoika täyttää kohta puolin 7kk.
Laitteles mailia osoitteeseen kissanainen_@msn.com ja voi toki muutkin äipät viestiä heittää.
 
Täälläkin oisi yksi rento (ainakin omasta mielestä:)) äiti. Poika täytti juuri vuoden, asutaan täällä Espoon Ikean lähistöllä ja julkisilla pääsee. ;D Itse täytän kohta 26-vuotta ja kotoisin tuolta Savon seudulta, sinne ne suurin osa ystävistä jäikin kun 4-vuotta sitten tänne muutin. Olisi ihana löytää pk-seudulta kavereita. Elikkäs mailia saa laitella minullekkin : ninnas1@hotmail.com
 

Yhteistyössä