Remu Travallen Hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä kuulla. Aina vaan hehkutetaan tota reimateciä niin sitten olin epä varma. Kangas kyllä tuntuu aika erilaiselta noissa remuissa, mutta silti siis kestää 3-4 v leikit?

Tarkka pitää olla ku puku kuitenkin maksaa semmoiset 80 ?...

Meillä ollut Remu-talvihaalari 4.5v pojalla, tytöllä Reimatec ja kyllä ovat olleet ihan yhden vertaisia.

Meidän ipanat konttaavat, möyrivät, kaivavat, ja molemmat haalarit edelleen ehjiä ja vedenpitäviä (tuota ominaisuutta tarvittu paljon tänä talvena.. )

Meillä kului polvet ja peppu nopeasti puhki kahden lapsen talvi- ja välikausi Remuista.
Viimeinen kerta ku yritän ulkovaatteissa säästää, :/
Aspassakin vaan totesivat että on normaalia käyttökulumaa kun noin kuluvat yhden kauden aikana :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ostaja:
Hyvä kuulla. Aina vaan hehkutetaan tota reimateciä niin sitten olin epä varma. Kangas kyllä tuntuu aika erilaiselta noissa remuissa, mutta silti siis kestää 3-4 v leikit?

Tarkka pitää olla ku puku kuitenkin maksaa semmoiset 80 ?...

Meillä on ollut vallan ermuja tuolla nyt 3 veellä. Nyt ostin reimatecin, koska nyt tänä talvena on remu päästänyt vesikeleillä vettä läpi. Yläosan saumat ei siis ole teipattu, eli niistä voi vettä päästä. Tätä ennen remut toimineeet hyvin, nyt ajattelin tuota reimateciä kokeilla, ei se kuitenkaan kiva juttu ole, että kun ½h on ulkona ollut, on vaatteet märät..

Alkuperäinen kirjoittaja hei!:
on hyviä jos asut tampereella niin varastomyymälässä on tänään ja huomenna ale!

itseasiassa mä ymmärsin siitä sähköpostista joka tulee ku on postituslistalla että alehinnat on voimassa koko maaliskuun, liike auki pe ja la.

Ja juu, nyt talvella ollut Remu-haalari ja on tykätty. Ei kulumisen merkkejä ja vesiä ei ole päästänyt läpi kertaakaan. Ihan on Reiman veroinen, tosin normaali Remussa yläosa ei vedenpitävä, superRemussa se on.

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja hei!:
on hyviä jos asut tampereella niin varastomyymälässä on tänään ja huomenna ale!

itseasiassa mä ymmärsin siitä sähköpostista joka tulee ku on postituslistalla että alehinnat on voimassa koko maaliskuun, liike auki pe ja la.

Ja juu, nyt talvella ollut Remu-haalari ja on tykätty. Ei kulumisen merkkejä ja vesiä ei ole päästänyt läpi kertaakaan. Ihan on Reiman veroinen, tosin normaali Remussa yläosa ei vedenpitävä, superRemussa se on.

Eli pitäis löytää super remu, niin sitten on myös sadehaalari?

Mä inhoon kuravaatteita ja takkeja.

Yhteistyössä