Prisman REMU-haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmemaan Liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmemaan Liisa

Vieras
Onko joku muu nähnhyt Prismassa Remu-haalarin, joka väritykseltään oranssi-harmaa/muta/mikälie. Kuten tuon allaolevan linkin ylärivin kolmas puku, mutta alosa tosiaan harmahtavan ruskea tjtn. (Kaupan valoissa ei aina voi olla varma väreistä.)

http://www.travalle.fi/tuotteet.php

Onko sellainen väri todella olemassa, kun en travallen kuvastosta sitä löydä, vai olenko nähnyt unta? Sen verran eilen kaupassa väsytti, että saatoin jopa nähdä olemattomia ;) Aivan syötävän hyvänvärinen, tahtoo kuopukselle!

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Monilla kaupoilla/kauppaketjuilla on oma tilattu mallisto ja värit voivat poiketa valmistajan kuvastosta.

Ainakin Reima tekee omat mallistot esim Sokokselle ja Stokkalle. Joten Travalle voi hyvin tehdä Prismalle. Ainakaan itse en näe siellä koskaan kivoja "perusmalleja"...

Alkuperäinen kirjoittaja wiiru:
onko remu yleensä millainen merkki?tilasin 6 vuotiaalle tytölle hobbyhallista remu merkkisen haalarin..en vain ole ikinä kokeillut niin onko millainen...

No...Meillä kului PUHKI 2 kuukaudessa. Tein reklamaation ja vastaus oli että eivät korvaa kun on normaalia käyttökulumaa. :o :/ :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja zz:
meillä remun henkseli housut ja ihan tavallinen takki, sellanen ihanan pehmee. oon ollu tyytyväinen....

Minkä hintasia on Remun välikausi- ja toppapuvut?

alkuperäinen hinta oli 50?. itse ostin alesta. takkia poika ei halunnu kun oli kuulemma kova ja jäykkä. ostettiin sitten toisenlainen takki.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
meillä remun henkseli housut ja ihan tavallinen takki, sellanen ihanan pehmee. oon ollu tyytyväinen....

Minkä hintasia on Remun välikausi- ja toppapuvut?

alkuperäinen hinta oli 50?. itse ostin alesta. takkia poika ei halunnu kun oli kuulemma kova ja jäykkä. ostettiin sitten toisenlainen takki.

No, ei ole paha hinta...

Yhteistyössä