Remppaajille ja rakentajille: Kuvia huoneista joissa on maalatut seinät, myös värikoodi!

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Kuisti H484
Mitä tuon kotelon alla on vai onko muuten vaan rakennettu? Tarkoitan siis tuota, jossa tuo ruskea levy päällä. Kivannäköinen!
Siellä on meidän vesikiertoisen lattialämmityksen jakotukki. :D
Pääsee helposti käsiksi jos epäilee vuotoa tai pitää säätää jotain.
Jotai sellasta ajattelinkin! Mä haaveilen, jos meille saatais pattereille joku kaunis kotelo, tulis se kukkalauta vähän niinku samalla :)
 
Juu ois kiva kans nähdä kuvia erilaisista huoneista. Mulla on itellä muutama teknoksen väriliuska tässä, lähinnä vaaleita ja sinistä. Meillä tuo lastenhuone ei heti muutu, kun on muuta maalaamista. Talossa oli kuitenkin valmiina tällaista pirteää väriä :) Pitäisi kyllä saada pojan väriäkin tuonne, en tiiä vielä minkälaisen kompromissin tekis :whistle:

 
vieras
Itse olen käyttänyt Tikkurilan Vanhan ajan värit -värikartan sävyjä ja tykästynyt niihin, ei ole tullut yllätyksiä, valmis pinta on vastannut sitä mitä ajattelinkin. Lämminhenkisiä värejä, jotka sopivat hyvin toisiinsa. Suosittelen, mutta mikäli tahtoo räväkämpää sitten toki jotain muuta.
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
BUBO!!! Mistä tuo teidän olohuoneen kirjahylly/kaappi on?? Ihana!
Tavis Lundia tuo on.
Juuri tuollaista ollaan etsitty, mutta ei sitten olla muistettu, että Lundiakin on olemassa. Paljonko tuollainen maksoi?
Lundiassa hinta muodostuu siitä mitä osia siihen ottaa. Oliskohan ollu parin tonnin paikkeilla tuo meidän kirjahylly ja tv-taso yhteensä.
muoks* voi olla että muistan ihan päin honkia. Kannattaa käydä kysäisemässä tarjous.
 
UHU
Nostelen pitkästä aikaa jos joku innostuisi kuvia ja koodeja laittamaan.
Kaipailisin koodia ainakin johonkin kivaan turkoosiin lasten huonetta varten ja myöskin jotain kaunista helmenharmaata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Lasten makkarista
Alaosa tikkurilan 4532 a/2, yläosa 4531 a/1 ja vihreä ruoho 4530 a/2,
nalleihin värit sekoiteltu itse.

Anteeksi, että kaivan vanhan ketjun esille, mutta google löysi tämän minulle. Olen juuri ostanut tuota alaosaan käytettyä maalia (ei ole vielä seinässä ) ja rupesin jo miettimään onko se sittenkään sitä maitokahvia mitä halusin. Tästä kuvasta selkis: ON SE. Ihanaa!
 
raksamimmi
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Mä haluisin nähdä eri vihreän sävyisiä seiniä jos joltain löytyy :)
Meillä tätä vihertävän harmaata Jokerilla vedettynä muualla ja olohuoneessa Tunto Hienolla. Päivänvalossa näyttää harmaalta, mutta lämpöisessä valossa taittaa vihreään.

http://www.tikkurila.fi/ammattilaiset/varit/varikartat/tikkurila_symphony/symphony_2436_-varikartta/j497.2408.xhtml
 
hop
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
BUBO!!! Mistä tuo teidän olohuoneen kirjahylly/kaappi on?? Ihana!
Tavis Lundia tuo on.
Juuri tuollaista ollaan etsitty, mutta ei sitten olla muistettu, että Lundiakin on olemassa. Paljonko tuollainen maksoi?
Lundiassa hinta muodostuu siitä mitä osia siihen ottaa. Oliskohan ollu parin tonnin paikkeilla tuo meidän kirjahylly ja tv-taso yhteensä.
muoks* voi olla että muistan ihan päin honkia. Kannattaa käydä kysäisemässä tarjous.

Lundian nettisivuilla on hinnasto, joka antaa osviittaa
 

Yhteistyössä