Remppaajille ja rakentajille: Kuvia huoneista joissa on maalatut seinät, myös värikoodi!

UHU
Tuo meidän vintin rakennus projekti alkaa olla siinä vaiheessa, että olisi aika alkaa miettiä sisustustakin. Laittaisitteko kuvia huoneista joissa on maalatut seinät ja myös värikoodi tiedossa? Sisustusta ei kai tarvitse alkaa ruotimaan erikseen. Laittakaa kuvia, minäkin laitan kohta.

Muistelisin että AnniHelena71:llä oli ainakin kaunis mudansävyinen makkarin seinä, sen koodi kiinnostaisi kovasti ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
BUBO:lla on tosi ivat rauhalliset ja harmoniset värit. Todella kaunis koti, vaikka onkin ihan eri tyyliä mitä itse harrastan :D
Onko sulla maalatut seinät? Kuvaa ja koodia!! :D
Ei mul oo koodeja enää tallella :(

Kuviakaan en nyt pääse ottamaan,kun talo on Suomessa ja minä en :)

Mä tykkään käyttää hirveesti värejä, joten meillä on viininpunasta, suklaan ruskeeta ja limen väristä seinää :D Ei ihan kaikkien muiden makuun, mut maalattuja pintoja on helppo muuttaa.
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja bubolle:
miten siirsit/maalasit nallet seinään? Tosi ihanat!
Suurensin ensin lastenkirjasta nallet isommiksi ja muutin yksinkertaisemmiksi. Sitten tein kolme sabluunaa/nalle (yksi joka värille). Sitten vain töpöttelin maalin seinään sabluuna kerrallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
En viitsi teitä taas tehdä kateellisiksi sillä, että olen käyttäny VÄREJÄ! :saint: :D

Eli ei kuvaa, ei koodia.


Men kadehdi. Oon nähnyt kuvia ja tykkäsin =) Kadehtia ei tarvi, kun oon saanut kans kotona lätkiä seiniin vaikka mitä :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Mistä tuo tietsikkapöytä?Aivan ihana :) Kaunista muutenkin teillä
Voi kiitos :). Meillä nuo kaikki mööpelit on appiukon kunnostamaa talonpoikaisantiikkia. Tuo on oikeasti semmoinen klaffipöytä, oon vaan kääntänyt sen väärinpäin.
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Kuisti H484
Mitä tuon kotelon alla on vai onko muuten vaan rakennettu? Tarkoitan siis tuota, jossa tuo ruskea levy päällä. Kivannäköinen!
Siellä on meidän vesikiertoisen lattialämmityksen jakotukki. :D
Pääsee helposti käsiksi jos epäilee vuotoa tai pitää säätää jotain.
 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Mistä tuo tietsikkapöytä?Aivan ihana :) Kaunista muutenkin teillä
Voi kiitos :). Meillä nuo kaikki mööpelit on appiukon kunnostamaa talonpoikaisantiikkia. Tuo on oikeasti semmoinen klaffipöytä, oon vaan kääntänyt sen väärinpäin.
Ok,tosi kivan näköinen.Täytyypä pitää silmät auki jos sattuis jostain tommosen löytämään.Vanhat huonekalut on aivan ihania :)
 

Yhteistyössä