Remowax vai Ceridal-öljy korvavaikun pehmentämiseen?

no ceridal on meillä auttanut kyllä hyvin..ja tosi vaikkukorvainen on minun tyttö :D mutta toisille tehoaa se mikä toisille ei..kokeilemalla se selviää. jos sulla on ceridalia kotona ni alota sillä

Alkuperäinen kirjoittaja mites:
voikos noita käyttää putkien kanssa, tai oikeemmin niiden irtoomisen jälkeen...

Näin lukee tuossa ceridalin kohdalla (kts linkki jonka laitoin)
Huomio!

Jos sinulla on korvasairaus tai putket korvissa, käänny lääkärin puoleen ennen valmisteen käyttöä. Ceridal -tuotteista ainoastaan Lipolotion soveltuu käytettäväksi korvassa.

Ootteko käyttäny putkikorvaan? Hiukka ihmettelin kun venäläinen läöäkäri kehoitti putkikorvaan laittaamaan öljyä? Tarkastan asian korvalääkäriltä seuraavan kerran...

Meille lääkäri ei suositellut tuota remowaxia koko ajan käytettävksi.
Ceridalia löytyy kotoa ja audi-spraytä.Se on yli 3v ikäisille.Ainakin mainoksen mukaan.Pullossa tuota ei muistaakseni lue.

Alkuperäinen kirjoittaja mites:
voikos noita käyttää putkien kanssa, tai oikeemmin niiden irtoomisen jälkeen...

Huomio!

Jos sinulla on korvasairaus tai putket korvissa, käänny lääkärin puoleen ennen valmisteen käyttöä. Ceridal -tuotteista ainoastaan Lipolotion soveltuu käytettäväksi korvassa.

http://www.ceridal.com/index.php?id=a1a10&select=Ceridal

Riippuu vähän minkälaista vaikkua korvakäytävässä on ja kuinka paljon. Jos korvakäytävät on aika tukkeessa niin suosittelisin Remowaxia käytettävän ihan pari päivää ennen kuin huuhdellaan ja mieluiten annettavan vaikuttaa yön yli. Ceridalia suosittelen itse silloin kun korvat on huuhdottu ja puhtaat niin 'esto'hoidoksia. Sitä voisi laittaa kerran viikossa tai pari krt kk, riippuen siitä kuinka herkästi korvat keräävät vaikkua. Ceridal kun on kerran öljymäinen niin se liuottaa itsestään vahaa pois, jos on enemmän vahaa niin tätä olisi hyvä käyttää monta päivää. Ei ole niin tehokas vahan irrottamiseen kuin Remowax. Olen aika monesti työssäni korvia huuhdellut ja kokenut tämän parhaimmaksi tavaksi, jota myös kollegani käyttävät.

Yhteistyössä