Remonttia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remontoija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

remontoija

Vieras
suunnitteilla siis,makuuhuone.Katto tulee valkoiseksi,ovet valkoiset,lattia tummaa pähkinää oletettavasti,mutta ne tapetit tuottaa päänvaivaa,ehdotuksia???
Laitetaanko seinätkin valkoiseksi vaiko??
Huoneessa on myös pari ullakolle menevää ns.peiliovea,ja mietiskelin että voiskohan niihin oviin leveimpiin kohtiin lätkästä sitten samaa tapettia kuin seinissä...joku kuviollinen ehkä??

Mä laittaisin jotain kuviollista tapettia. Ihan riippuen siitä, mistä itse tykkäätte, niin voisi kokeilla jotain tosi voimakasväristäkin. Tai sitten, jos olette enemmän hillityn sisustuksen kannattajia, niin jotain neutraalia. Vaihtoehtoja on miljoonia! Mä olisin varmaan riemusta kiljuen tapettikaupan kirjoja selaamassa (ja ainakin meillä päin niitä kirjoja saa muuten kotiinkin lainaan, että voi katsella näytteitä oikeassa ympäristössä ).

Mä taas en laittaisi tapettia ollenkaan, tai sitten vaan yhteen seinään jotain todella hallitsevaa. Mutta mä en olekaan mikään tapetin ystävä.. Maalejakin on montaa eri sävyä, valkoinen ei ole ainut vaihtoehto.

Jos ovet ovat peiliovia, tapetin laittaminen voi olla mutkikasta. Jos ovat laakaovia (eli siis ihan sileitä) on helppo laittaa niihin tapetti. Niihin saa myös sellaisia fototapetteja, jotka ovat juuri oviin tarkoitettuja. aika jänskiä. Ostin juuri Bauhausista sellaisen, se tulee meille vessan seinään. Mahtaa remppamiehet iloita, kun pääsevät tapetoimaan...

Yhteistyössä