Kiits! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:pohjoiseurooppalaisten kaupunkien liittoAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Onko kellään Turku-ruudusta vasemmalle yläviistoon 13?
Kiits! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:pohjoiseurooppalaisten kaupunkien liittoAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Onko kellään Turku-ruudusta vasemmalle yläviistoon 13?
No huonosti laitoin tuon. Enkä kyllä osaa korjata :ashamed: Hansakaupunki on sana jota haetaan.Alkuperäinen kirjoittaja ´´:hansaliitto?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:pohjoiseurooppalaisten kaupunkien liittoAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Onko kellään Turku-ruudusta vasemmalle yläviistoon 13?
Alkuperäinen kirjoittaja +:päivä 8 ja 5 - nämä puuttuvat minultakin
aurinko 4 - mitä aurinko tuottaa, lämmön lisäksi
Mulla on Klubista eteenpäin kolme sanaa ja sit niistä vähän eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Klubi on jäänyt kokonaan huomiotta
Mihin suuntaan lähtee? Joku viikonpäivä?Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:päivä 9?
kuka teki marilynistä ne pop art kuvatAlkuperäinen kirjoittaja Sssalla:marilyn monroesta pääsisi, kun keksisi miten :headwall:
kiitos, tuo rakesi jo jonkin aikaa sitten :flower:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:kuka teki marilynistä ne pop art kuvatAlkuperäinen kirjoittaja Sssalla:marilyn monroesta pääsisi, kun keksisi miten :headwall:
:wave: Kauniita unia!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tää lähtee nyt nukkumaan ennenkuin nuppi kopsahtaa näppäimistöön. Palataan huomenna asiaan :wave:
perästä tullaan: Pelin läpäisy:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:Pelin läpäisy:
175 / 431 (40.6%)
Vihjeet: 2 / 6
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
19 / 264
11 6 10 17
6 6 13 1
13 8 12 12
11 15 13 8
13 on ne pienet jyväset mistä tuote tehdään. Mikä on tuo 11?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mulla on sinapit ihan hukassa. Puuttuu 6 ja 5 ja 13.
sinapin ainesosiaAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mulla on sinapit ihan hukassa. Puuttuu 6 ja 5 ja 13.
Nuo 5 ja 6 löytyvät myös sinapin tuoteselosteestaAlkuperäinen kirjoittaja raitahippo:13 on ne pienet jyväset mistä tuote tehdään. Mikä on tuo 11?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mulla on sinapit ihan hukassa. Puuttuu 6 ja 5 ja 13.