Relaatiot 4, osa 2 (edellinen ketju tökkii)

meini
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
Alkuperäinen kirjoittaja meini:
kaikki 4 lyhyttä Rockysta lähtevää ovat rockyn vastustajia, jotka löytyy wikipediassa kätevästi rocky balboa otsikon alta listassa :D
Ahh, enhän mä kattonut kuin pelkän Rockyn alta :p

Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Jang, kerro vihjettä siihen kummelista ja pasilasta lähtevään 8-sanaiseen. Samoin se Stallone -ruudun pitkä sana?? Kiitos :)
Hmm. Sanotaan, että kesällä dipolissa järjestetään tapahtuma, jossa tämän harrastajia kokoontuu :D
Ja tooookaa... kulttielokuva, jossa esiintyy sana Rocky ja ja. Noh, sano jos et keksi :D
leffa keksitty mutta siitä tuli se uusi ruutu.. ei kelpaa kulttiklassikko eikä mikään mitä ko. leffan linkin takana luki wikissä

tarttis mennä nukkumaan.. huomenna (tai siis tänään) ois leipomisurakka edessä
 
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Jang, kerro vihjettä siihen kummelista ja pasilasta lähtevään 8-sanaiseen. Samoin se Stallone -ruudun pitkä sana?? Kiitos :)
Hmm. Sanotaan, että kesällä dipolissa järjestetään tapahtuma, jossa tämän harrastajia kokoontuu :D
Ja tooookaa... kulttielokuva, jossa esiintyy sana Rocky ja ja. Noh, sano jos et keksi :D
Mä en vaan tajua.
Kumpaakaan.
 
meini
Alkuperäinen kirjoittaja Jang:
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Wikistä löytyy se 6+5, toinen sana liittyy mereen.
Jesh, nyt puuttuu siis enää heposiin liittyvät, kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja meini:
mutta mitä tulee kummituksen yläpuolelle 8-8 sekä ne kolme mörön yläpuolelle
Ehkä tunnetuin kummitus?

ei voi olla totta.. mun suosikkielokuva ja siitä ylemmässä olen itse esiintynyt ala-asteella :D taitaa ihan todella olla nukkumaanmenoaika jos ei aivot tämän vertaa itsekseen raksuta
 
meini
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Jang, kerro vihjettä siihen kummelista ja pasilasta lähtevään 8-sanaiseen. Samoin se Stallone -ruudun pitkä sana?? Kiitos :)
Hmm. Sanotaan, että kesällä dipolissa järjestetään tapahtuma, jossa tämän harrastajia kokoontuu :D
Ja tooookaa... kulttielokuva, jossa esiintyy sana Rocky ja ja. Noh, sano jos et keksi :D
Mä en vaan tajua.
Kumpaakaan.
laita wikiin kulttielokuva, sillä mä löysin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meini:
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
Alkuperäinen kirjoittaja meini:
kaikki 4 lyhyttä Rockysta lähtevää ovat rockyn vastustajia, jotka löytyy wikipediassa kätevästi rocky balboa otsikon alta listassa :D
Ahh, enhän mä kattonut kuin pelkän Rockyn alta :p

Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Jang, kerro vihjettä siihen kummelista ja pasilasta lähtevään 8-sanaiseen. Samoin se Stallone -ruudun pitkä sana?? Kiitos :)
Hmm. Sanotaan, että kesällä dipolissa järjestetään tapahtuma, jossa tämän harrastajia kokoontuu :D
Ja tooookaa... kulttielokuva, jossa esiintyy sana Rocky ja ja. Noh, sano jos et keksi :D
leffa keksitty mutta siitä tuli se uusi ruutu.. ei kelpaa kulttiklassikko eikä mikään mitä ko. leffan linkin takana luki wikissä

tarttis mennä nukkumaan.. huomenna (tai siis tänään) ois leipomisurakka edessä
kultti......a
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meini:
Alkuperäinen kirjoittaja Jang:
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Wikistä löytyy se 6+5, toinen sana liittyy mereen.
Jesh, nyt puuttuu siis enää heposiin liittyvät, kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja meini:
mutta mitä tulee kummituksen yläpuolelle 8-8 sekä ne kolme mörön yläpuolelle
Ehkä tunnetuin kummitus?

ei voi olla totta.. mun suosikkielokuva ja siitä ylemmässä olen itse esiintynyt ala-asteella :D taitaa ihan todella olla nukkumaanmenoaika jos ei aivot tämän vertaa itsekseen raksuta
mulla ei yhtään raksuta tuo 8-8...mikä ihmeen tunnettu kummitus
 
meini
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Mikä ihme se skientologian 8+14 on? Mulla aukesi se toinen puoli ruudusta tuon pitkän rocky -elokuvan avulla, jee :)
näin kävi mullekin, nyt tilanne on
Pelin läpäisy:
221 / 365 (60.5%)

Vihjeet: 0 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
10 / 387

ja minä menen nukkumaan.. sota on hävitty mutta taistelu jatkuu aamulla
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hips:
Ja mulla surkeat 173. Auttakaa nyt naista mäessä... Skotlanti ja Ankkalinna täynnä, kaikki auki. Tyhjää täynnä moni paikka. =)
Täällä yhtä tyhmä, mutta autappa mikä lähtee siitä macbethistä ylös 6/7
 
hips
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hips:
Ja mulla surkeat 173. Auttakaa nyt naista mäessä... Skotlanti ja Ankkalinna täynnä, kaikki auki. Tyhjää täynnä moni paikka. =)
Täällä yhtä tyhmä, mutta autappa mikä lähtee siitä macbethistä ylös 6/7
Eräs näyttelijä. Sulla on vissiin se toinen sana jo mihin se viittaa, kys. herra näyttelee siinä sarjassa.
 

Yhteistyössä