~ relaatiot 27 ~

"yks vaan"
Ei kyllä toi olympialaji 13 löydy tuosta wikin listasta, sen ainoa 13-kirjaiminen on taitoluistelu. Eli minulla vielä hukassa tuo sana mikä viittaa naapuriruutuun.

Lisäksi minulta puuttuu Lappi 5+3+8 ja sen alla oleva 3+8. Samaten tuo naisiin viittaava kaksiosainen on hakusessa, tunturista 4 (ei se Rovaniemen eläin) ja vuoristosta 11 suoraan vasemmalle puuttuu sekin.

[QUOTE="yks vaan";24273021]Ei kyllä toi olympialaji 13 löydy tuosta wikin listasta, sen ainoa 13-kirjaiminen on taitoluistelu. Eli minulla vielä hukassa tuo sana mikä viittaa naapuriruutuun.

Lisäksi minulta puuttuu Lappi 5+3+8 ja sen alla oleva 3+8. Samaten tuo naisiin viittaava kaksiosainen on hakusessa, tunturista 4 (ei se Rovaniemen eläin) ja vuoristosta 11 suoraan vasemmalle puuttuu sekin.[/QUOTE]

Se laji 13 ei olekaan laji vaan koko hela tapahtuma.

Lappi 5+3+8 on biisi joka aukeaa pääsanasta oikealle. 3+8 on biisin esittäjä. Tunturi 4 liittyy siihen mitä muuta tunturi on kuin mäennyppylä. Mikä viittaa naisiin?

Mulla tosta ruudusta puuttuu vielä sarvista 5+5 (ei ole sitä ammattiakaan 10), ST:sta 12 ja 10 enkä takin ja vaatteen väliäkään 9 ole kovasti miettinyt.

Muoks: takki selvisi heti..!

Muoks 2: se naisiin liittyvä on bändi (just keksin itsekin). Sen sijaan ne muut sukulaiskutoset on hukassa.

Viimeksi muokattu:
Trekkiläinen
Alkuperäinen kirjoittaja Trekkiläinen;24272272:
Tunnen kyllä aiheen hyvinkin, mutta ilmeisesti liian hyvin, sillä en millään keksi niitä 12 ja 10 sanoja siitä Halti-ruudun S T oikealle, joista toinen liittyy siihen liikkumistapaan.
Siis eikö kukaan pysty näissä auttamaan? Olen miettinyt ja miettinyt enkä millään keksi mitä hemmetin sanoja noissa enää voisi edes kokeilla.

Mielelläni annan vastalahjaa, jos suinkin mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja Trekkiläinen;24273692:
Siis eikö kukaan pysty näissä auttamaan? Olen miettinyt ja miettinyt enkä millään keksi mitä hemmetin sanoja noissa enää voisi edes kokeilla.

Mielelläni annan vastalahjaa, jos suinkin mahdollista.
Sen 10 keksin äsken kun laitoin poimuajon wikin hakuun. Etsintä jatkuu...

Ja löytyi se 12:kin sitten noiden jatkojen kautta.

Ei sulla olis samaan ruutuun sitä eläimen sarvesta 5+5? (Puuttuu multa kyllä muitakin.)

Viimeksi muokattu:
"yks vaan"
Taikuriin tulee esine, liittyy mm. pupuihin ja tuohon toiseen tekniikka. Mutta miten oikeasti sinulta voi puuttua vain se sana mutta ei tuota nimeä??

Annatko vaihtariksi Italiasta vasemmalle lähteviä sanoja, mä jumitan vielä tuossa Välimeri-ruudussa.

Trekkiläinen
Sen 10 keksin äsken kun laitoin poimuajon wikin hakuun. Etsintä jatkuu...

Ja löytyi se 12:kin sitten noiden jatkojen kautta.

Ei sulla olis samaan ruutuun sitä eläimen sarvesta 5+5? (Puuttuu multa kyllä muitakin.)
Kiitos. Ei ihme etten noita keksinyt, kun koko sarjassa ei vastaavia termejä ole.

Se 5+5 on arkkitehti, joka tuonnimisen pohjakaavan sinne kehitti.

"Pelaaja"
Pitkälle olen päässyt ilman apuja, mutta nyt tihkaisee. Apua anelen, vastalahjaa voin antaa.

Minulta puuttuvat:

Disney:
Ra ja Ska... välinen 9+6

Sininen ja valkoinen:
Lam... väliviivallinen 13

Halti:
Ylhäältä rajasana La... so.. 10+6
Men... Mom... 6
Po... keltainen 11
Skand... 11

Välimeri:
Vaa... ja Ita... väliset 5, 6 ja 9
Ope... So... ja To... Ma... välinen 9+7

Sitten olisi kaikki. Help?

[QUOTE="yks vaan";24274089]Taikuriin tulee esine, liittyy mm. pupuihin ja tuohon toiseen tekniikka. Mutta miten oikeasti sinulta voi puuttua vain se sana mutta ei tuota nimeä??

Annatko vaihtariksi Italiasta vasemmalle lähteviä sanoja, mä jumitan vielä tuossa Välimeri-ruudussa.[/QUOTE]

Kiitos, mä kohta funtsaan mikä se vois olla. Mikähän nimi multa puuttuis..? UG on mutta ei siitä tuohon liene apuja.

Italia 7 on yksi kaupunki, mutta siitä 5+6 on yksi tyyppi, jonka nimi selviää kyllä vaan Haltin kautta. Alas menevä 9 taas viittaa Italian muotoon.

[QUOTE="Pelaaja";24274119]Pitkälle olen päässyt ilman apuja, mutta nyt tihkaisee. Apua anelen, vastalahjaa voin antaa.

Minulta puuttuvat:

Disney:
Ra ja Ska... välinen 9+6 - tätä mietin pitkään itsekin, missä maassa ja ennenvanhaan

Sininen ja valkoinen:
Lam... väliviivallinen 13 - maa jossa on enemmän lampaita kuin ihmisiä (väittävät)

Halti:
Ylhäältä rajasana La... so.. 10+6 - rakennus, löytyi muistaakseni ls:n wikistä
Men... Mom... 6 - paikka(kunta) elokuvassa, löytyy leffan wikistä
Po... keltainen 11 - vanha pituusmittayksikkö
Skand... 11 - löytyy kyllä skandien wikistä

Välimeri:
Vaa... ja Ita... väliset 5, 6 ja 9

Sitten olisi kaikki. Help?[/QUOTE]

Tässä jotain.

"Pelaaja"
Disney:
Ra ja Ska... välinen 9+6 - tätä mietin pitkään itsekin, missä maassa ja ennenvanhaan
???????????????

Välimeri:

Kiitos noista muista, selvisivät kyllä. Voinko vinkata takaisin?

"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";24274246]Disney:
???????????????

Välimeri:

Kiitos noista muista, selvisivät kyllä. Voinko vinkata takaisin?[/QUOTE]

Tuo edellinen välähti yhtäkkiä, joten kiitos siitä. Nyt kun jostain keksisi tuon Välimeri-ruudun sanan... :)

"yks vaan"
Mikä on S. V:ssä valkoisista alas?

Haltista bongattu virhe... Lappi 5+3+8 onkin todellisuudessa 5+8+3.

Välimeri vieläkin kesken. Italia sentään valmistui muuten paitsi 12 alas puuttuu, ja vähän muutakin, mm. Välimeri 13 alas ja 9 kaakkoon.

[QUOTE="Pelaaja";24274246]Disney:
???????????????

Lukee esim. Ran wikissä heti ekalla rivillä, taivutetussa muodossa tosin.

Välimeri:

On toinen "ope" samasta sodasta.

Kiitos noista muista, selvisivät kyllä. Voinko vinkata takaisin?[/QUOTE]

Multa puuttuis enää davidistä se SW:n ja maharishin väli. Tiedänhän mä mitä ne on mutta kun ei tuu oikeaa muotoa...

[QUOTE="yks vaan";24274269]Mikä on S. V:ssä valkoisista alas?
Valkoisten toinen merkitys, ks. wiki.

Haltista bongattu virhe... Lappi 5+3+8 onkin todellisuudessa 5+8+3.

Välimeri vieläkin kesken. Italia sentään valmistui muuten paitsi 12 alas puuttuu, ja vähän muutakin, mm. Välimeri 13 alas ja 9 kaakkoon.[/QUOTE]

Italian 12 alas on kuulu taiteilija, 13 ja 9 liittyvät maantietoon Välimeren alueella.

"yks vaan"
[QUOTE="Pelaaja";24274300]Katso wikistä mitä muuta Valkoiset on?[/QUOTE]

No tyrsk. :D Olinhan minä tuon huomannut - sopisi kuvaamaan erästä kotimaistakin ilmentymää - mutta jäänyt kokeilematta.

Nytpä on kaikki muut ruudut ok paitsi Välimeri!

[QUOTE="Pelaaja";24274313]Etsi wikistä mikä on maharisdhin rekisteröimä mietiskelymuoto, siinä se on oikeassa asussa.[/QUOTE]

Kiitos ja amen plottis! Ei tullut mieleenkään edes kokeilla, kun ei nähdäkseni liity sw:iin mitenkään! Soon moro seuraavaan relluun!

"nannu"
Vielä puuttuis muutama sana...

Disney:
NDK 10 alas
taikamatto 5+6
rannekello 5 vas.

S&V:
kosketus 7+4 ja siitä 9 yhdistyy päänosaan

Kukko:
Veturi 5

Sukupuutto:
ban ja afr. yhdistävä 6+8
f..p.. 7

DL:
TP 4+5+8 (en vaan kai hokaa :/ )

Halti:
mc ja palkinto välinen 8
st ja mr välinen 12

"yks vaan"
Disney: Missä soitettavat kellot ovat, huvipuistolaite (nimi), tunnettu merkki.

SV: kirjailija, kirja

Kukko: murresana (googlettamalla löytyy)

Sukupuutto: siis jos sulla on jo f. p. ja afr niin mitä sanaa olet vailla?

DL: jatko-osa

Halti: mistä saa palkintoja, minkä käyttöön niitä reikiä tarvitaan.

Yhteistyössä