ummelwalad harmaana
Mieti satu, jossa on omena.Ei raksuta yhtään nuo omenat.
Radion sain, kiitos!
Mieti satu, jossa on omena.Ei raksuta yhtään nuo omenat.
Radion sain, kiitos!
voisiko joku auttaaAlkuperäinen kirjoittaja helppiä travitaan;22862938:ruotsi ruudusta puuttuu
tornion ja haapar yhdistävä ( joku helppo tietetenkin, käyn hrannasa kerran kuussa)
il capi.. 12
kreivi 9
linna 5+5
ja turun linna 5+7
australia vihjattiin, että soitinMitä sait australia 10 ja namibiasta marttiin ne kaksi? Entä musiikin P 10 yläkulmassa?
ruutu on jo täynä niin en muista miten sanat avautui.. Mutta toinenkin martti sieltä, siinä sulle vihjeEi ole kuin yksi martti namibian kohdalla. P 10 en löydä ja olen koittanut suurinpiirtein kaikki 10 kirjaimiset sanat hänen wikisivultaan. Noh eipä se mitään. Ihan itse tekemällä ennen avun kysymistä pääsin sijalle 6, mikä on mielestäni aika hyvin, kun en ole näitä ennen tehnyt. Nyt olen tipahtanut sijalle 8. Kiitos kaikille avusta ja mukavaa ratkomista.
voisiko joku auttaa tuossa ruotsi ruudussavoisiko joku auttaa
Kustaa väliviivallinen, etti sillä J III:lla ja sitä kautta ainakin mulla aukes se 13Kreivi 13 ja kustaa vaasan väliviivallinen 15?
Näihin jotain vihjettä mistä kannattaisi etsiä?
Samoin maa.....so.. ja saman ruudun ky..jo..?
Kerroin jo vinkin ylempänä. Ja mitä tuohon nimimerkkiisi tulee, niin minulla ei tottavie ole muuta tekemistä tässä elämässä kuin istua tässä ja valvoa että kaikki muutkin saavat ratkottua koko relaation tänä iltana. Vähän voisi mennä itseensä ja kokeilla sitä wikipediaa vielä uudemman kerran, sieltä löytyy vaikka millaisia artikkeleita, luokkia ja listoja. Menee auttamishalut kun ihmiset tuntuvat välillä olevan niin laiskoja etteivät itse jaksa edes ajatella, ja sitten kun oma tietämys ei riitä niin ollaan töykeitä muita kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja häivyit kun sait valmikiksi?;22863625:filosofi 9 ?
Joku on sen jo ratkaissut, ainakin emmatiikeri
KERRO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Missä Ttornio ja Haaparanta ovat?voisiko joku auttaa
Tämä on kyllä niin totta. Jos ei yhtään viitsi edes selata ketjua taaksepäin, saati miettiä vastauksia itse, miksi näitä tehtäviä pitäisi ylipäätään ratkoa?Kerroin jo vinkin ylempänä. Ja mitä tuohon nimimerkkiisi tulee, niin minulla ei tottavie ole muuta tekemistä tässä elämässä kuin istua tässä ja valvoa että kaikki muutkin saavat ratkottua koko relaation tänä iltana. Vähän voisi mennä itseensä ja kokeilla sitä wikipediaa vielä uudemman kerran, sieltä löytyy vaikka millaisia artikkeleita, luokkia ja listoja. Menee auttamishalut kun ihmiset tuntuvat välillä olevan niin laiskoja etteivät itse jaksa edes ajatella, ja sitten kun oma tietämys ei riitä niin ollaan töykeitä muita kohtaan.