Relaatiot 20!

ummelwalad harmaana
[QUOTE="Sohvi";22863253]Emmatiikeri, voitko antaa vinkkiä kreikka-ruudun filosofi 9 (ylöspäin) onko joku filosofi?
Ja Aasia-ruudun toinen maa... 9,4 ja kymij. 8

Noi on ainoot puuttuvat sanat plus tietysti ne jotka aukee vielä.[/QUOTE]

Mitä sait australia 10 ja namibiasta marttiin ne kaksi? Entä musiikin P 10 yläkulmassa?

"ruu"
[QUOTE="Eva";22863249]kiitos!

voisitko vinkata näitä myös =>

Aasia :
kymijoki 8
2 maailmansota 9+4

Musiikki:
kla... mu... 7
kla...mu.... 8
iskelmä 12
kesä 4
jaakko ryhänen 11

Ruotsi:
ber... suku 13+10
kustaa vaasa 10 suku
kustaa vaasa 14 poika
Ado.. ernt.. 7
kreivi 13

Kreikka:
kreikka 10 (oikea yläviisto)
kreikka (oikealle)
kreikka 9 (vasen alaviisto)
kreikka 8 (oikea alaviisto) antiiikki
olympialaiset 14 o-voittaja
olympialaiset 15 toinen kilpailu
eläin 5
eurooppa 5
eurooppa 7
eurooppa 8[/QUOTE]

tässä jotain

"mii"
Todella tyhmää kukaan ei oikeestaan viitti ettii koneelta vaan kysyy ja kysyy vaikka kaikki myös tyhmemmät osaa kirjoittaa myös minä ja jos osaa rellun avata osaa myös konetta käyttää
mielipide vaan

ejk
[QUOTE="mii";22863384]Todella tyhmää kukaan ei oikeestaan viitti ettii koneelta vaan kysyy ja kysyy vaikka kaikki myös tyhmemmät osaa kirjoittaa myös minä ja jos osaa rellun avata osaa myös konetta käyttää
mielipide vaan[/QUOTE]

näinhän se aina menee. minuakin harmittaa monesti kun suoraan laitetaan tänne vastauksia . se on tyhmää!

ummelwalad harmaana
[QUOTE="Sohvi";22863396]australia vihjattiin, että soitin

kumpaan marttiin? en enää muista mitä kautta, mutta molemmat on Namibiaan liittyviä Martteja

P 10 (mikäli oikein tulkitsen mitä tarkotat) löytyy kyllä hänen wikistä[/QUOTE]

Ei ole kuin yksi martti namibian kohdalla. P 10 en löydä ja olen koittanut suurinpiirtein kaikki 10 kirjaimiset sanat hänen wikisivultaan. Noh eipä se mitään. Ihan itse tekemällä ennen avun kysymistä pääsin sijalle 6, mikä on mielestäni aika hyvin, kun en ole näitä ennen tehnyt. Nyt olen tipahtanut sijalle 8. Kiitos kaikille avusta ja mukavaa ratkomista. :)

"Sohvi"
Ei ole kuin yksi martti namibian kohdalla. P 10 en löydä ja olen koittanut suurinpiirtein kaikki 10 kirjaimiset sanat hänen wikisivultaan. Noh eipä se mitään. Ihan itse tekemällä ennen avun kysymistä pääsin sijalle 6, mikä on mielestäni aika hyvin, kun en ole näitä ennen tehnyt. Nyt olen tipahtanut sijalle 8. Kiitos kaikille avusta ja mukavaa ratkomista. :)
ruutu on jo täynä niin en muista miten sanat avautui.. Mutta toinenkin martti sieltä, siinä sulle vihje ;)
P 10 liittyy kanssa hänen ammattiin

"ruu"
[QUOTE="mii";22863384]Todella tyhmää kukaan ei oikeestaan viitti ettii koneelta vaan kysyy ja kysyy vaikka kaikki myös tyhmemmät osaa kirjoittaa myös minä ja jos osaa rellun avata osaa myös konetta käyttää
mielipide vaan[/QUOTE]

ja kukaan näitä ei ratko ilman apuja

[QUOTE="Sohvi";22863554]Kreikka:
filosofi 9 (ylös) -> Saksalainen filosofi

Aasia:
kymij. 8 -> Kymij. on tällainen
toinen ma. 9,4 -> Tämän saatat keksiä ajallaan kunhan saat tuon toisen puolen sanan.

oliko noihin jollain vinkkiä...[/QUOTE]

:)

"Eva"
Aasia :
kymijoki 8
2 maailmansota 9+4

Musiikki:
kla... mu... 7
kla...mu.... 8
iskelmä 12
kesä 4

Ruotsi:
ber... suku 13+10
Ado.. ernt.. 7

Kreikka:
filosofi 9
kreikka 4 (oikealle)
eurooppa 5
eurooppa 8
sveitsi 8

voisiko joku hieman vihjata joitain näitä sanoja?

"jii"
[QUOTE="ruu";22863564]ja kukaan näitä ei ratko ilman apuja[/QUOTE]

ei, mutta mitä ideaa on vinkua valmiita vastauksia eikä itse miettiä yhtään? kiukutella kun joku ei anna keksimiään sanoja heti tänne?

jos ei huvita etsiä vastauksia, tää on väärä peli.

smii
[QUOTE="Eva";22863626]Aasia :
kymijoki 8
2 maailmansota 9+4

Musiikki:
kla... mu... 7 tanssi,alkaa b.llä
kla...mu.... 8 piiporkesteri..alkaa s:llä
iskelmä 12 tutkaile radiokanavia
kesä 4

Ruotsi:
ber... suku 13+10
Ado.. ernt.. 7 MISTÄ TÄÄ TULEE,kerrokerro :)

Kreikka:
filosofi 9
kreikka 4 (oikealle)
eurooppa 5
eurooppa 8
sveitsi 8

voisiko joku hieman vihjata joitain näitä sanoja?[/QUOTE]

ni jos helppaat sen yhden? :)

smii
[QUOTE="jii";22863649]ei, mutta mitä ideaa on vinkua valmiita vastauksia eikä itse miettiä yhtään? kiukutella kun joku ei anna keksimiään sanoja heti tänne?

jos ei huvita etsiä vastauksia, tää on väärä peli.[/QUOTE]

jos on vaikka tuntitolkulla ettiny johonki tiettyyn sanaan vastausta ja ei vaan sitä löydä, niin miksei sais kysyä?
Ja mitäs sä täällä ketjussa edes teet, jos ei kiinnosta? :D

ST
[QUOTE="Sohvi";22863593]Kustaa väliviivallinen, etti sillä J III:lla ja sitä kautta ainakin mulla aukes se 13[/QUOTE]

Kiitos! :)

Kymijokeen vielä jotain selvempää vihjettä? Ei käy vesialueet ym.

Alkuperäinen kirjoittaja häivyit kun sait valmikiksi?;22863625:
filosofi 9 ?

Joku on sen jo ratkaissut, ainakin emmatiikeri

KERRO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kerroin jo vinkin ylempänä. Ja mitä tuohon nimimerkkiisi tulee, niin minulla ei tottavie ole muuta tekemistä tässä elämässä kuin istua tässä ja valvoa että kaikki muutkin saavat ratkottua koko relaation tänä iltana. Vähän voisi mennä itseensä ja kokeilla sitä wikipediaa vielä uudemman kerran, sieltä löytyy vaikka millaisia artikkeleita, luokkia ja listoja. Menee auttamishalut kun ihmiset tuntuvat välillä olevan niin laiskoja etteivät itse jaksa edes ajatella, ja sitten kun oma tietämys ei riitä niin ollaan töykeitä muita kohtaan.

Kerroin jo vinkin ylempänä. Ja mitä tuohon nimimerkkiisi tulee, niin minulla ei tottavie ole muuta tekemistä tässä elämässä kuin istua tässä ja valvoa että kaikki muutkin saavat ratkottua koko relaation tänä iltana. Vähän voisi mennä itseensä ja kokeilla sitä wikipediaa vielä uudemman kerran, sieltä löytyy vaikka millaisia artikkeleita, luokkia ja listoja. Menee auttamishalut kun ihmiset tuntuvat välillä olevan niin laiskoja etteivät itse jaksa edes ajatella, ja sitten kun oma tietämys ei riitä niin ollaan töykeitä muita kohtaan.
Tämä on kyllä niin totta. Jos ei yhtään viitsi edes selata ketjua taaksepäin, saati miettiä vastauksia itse, miksi näitä tehtäviä pitäisi ylipäätään ratkoa?

Yhteistyössä