Relaatiot 19 - Sanapeli
"mie" 30.12.2010 #10 juu jumittaa jo aika kivasti... 6 sanaa auki ja toiseen ruutuun mahdoton päästä... mutta eiköhän se tästä
juu jumittaa jo aika kivasti... 6 sanaa auki ja toiseen ruutuun mahdoton päästä... mutta eiköhän se tästä
hiirimatto 30.12.2010 #15 Onko mun mokkulassa vika vai tökkiikö teilläkin tuo relaatioiden sivu? Ei tahdo oikein päivittyä nopeaan, vaan veivaa ja veivaa *murrr*
Onko mun mokkulassa vika vai tökkiikö teilläkin tuo relaatioiden sivu? Ei tahdo oikein päivittyä nopeaan, vaan veivaa ja veivaa *murrr*
"Vieraileva Tähti" 30.12.2010 #17 Toisen ruudun saa auki melko helposti, kun keksii yhden hyvin "suomalaisen" lapsellisen laakson.
emmatiikeri 30.12.2010 #19 Hih, tässähän se uuen vuojen vietto menee mukavasti. Vähän lataa hitaasti sivu mutta pistetään puhtaasti hitaan nettiyhteyen syyksi.
Hih, tässähän se uuen vuojen vietto menee mukavasti. Vähän lataa hitaasti sivu mutta pistetään puhtaasti hitaan nettiyhteyen syyksi.
relaatio 30.12.2010 #22 siis mä en saa noita majakoita tonne yläriviin!! ainakin olin kirjottavani jokaisen vuorotellen wikipediasta ja googletinkin vielä... grr... 4 ruutua auki ja toistaiseksi 33 sanaa
siis mä en saa noita majakoita tonne yläriviin!! ainakin olin kirjottavani jokaisen vuorotellen wikipediasta ja googletinkin vielä... grr... 4 ruutua auki ja toistaiseksi 33 sanaa
Taasko täällä 30.12.2010 #24 [QUOTE="Vieraileva Tähti";22782727]Toisen ruudun saa auki melko helposti, kun keksii yhden hyvin "suomalaisen" lapsellisen laakson.[/QUOTE] Kiitos, en enää jumissa.
[QUOTE="Vieraileva Tähti";22782727]Toisen ruudun saa auki melko helposti, kun keksii yhden hyvin "suomalaisen" lapsellisen laakson.[/QUOTE] Kiitos, en enää jumissa.