RELAATIOT 10 on täällä

mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos hei:
Ok. Tähän taisi sitten loppua mun relaatioiden teko. Kasi on vielä kesken koska on niiiiin surkea. Sori vaan, palstalaisen tekemähän se on. Ysi korkkaamatta koska kerran se kasikin vielä kesken. Ja ehkäpä en nyt sitten lähde tähän kymppikelkkaan lainkaan.

Alkaa iskeä jo relaatioväsymys. Seiskan sain lopetettua ihan päivän tai pari ennen kasin julkaisua. Vastahan sitä oli joulu ja sen alla ratkottiin, hyvänen aika sentään, nelosta!!!
Kuka näitä tekee?
Pakkoko nämä on järjestyksessä tehdä? Jätä kasi kesken ja tule tähän mukaan. Tee sitten tämän jälkeen ysi, koska se on oikeesti hyvä.

Ja kyllä näitä saa tehdä omaankin tahtiin. Itse saan enemmän kun ratkon näitä yksin ja kyselen/etsin täältä kun jään totaalisesti jumiin. :D
 
Mariia_harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia_harmaana:
Onko tietoa ovatko nuo belgialaisetsivästä lähtevät sanat kaikki kirjojen nimiä? Suomeksi vai englanniksi vai molemmiksi?
Pari kirjaa suomeksi sekä hahmot ja tekijä
Kiitos! Sain hänestä lähtevät kaikki muut sanat, mutta en 7-kirjaimista sanaa, joka on viistoon alas oikealle.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia_harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia_harmaana:
Onko tietoa ovatko nuo belgialaisetsivästä lähtevät sanat kaikki kirjojen nimiä? Suomeksi vai englanniksi vai molemmiksi?
Pari kirjaa suomeksi sekä hahmot ja tekijä
Kiitos! Sain hänestä lähtevät kaikki muut sanat, mutta en 7-kirjaimista sanaa, joka on viistoon alas oikealle.
Eihän siitä sellaista lähde?
 
Mariia_harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia_harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia_harmaana:
Onko tietoa ovatko nuo belgialaisetsivästä lähtevät sanat kaikki kirjojen nimiä? Suomeksi vai englanniksi vai molemmiksi?
Pari kirjaa suomeksi sekä hahmot ja tekijä
Kiitos! Sain hänestä lähtevät kaikki muut sanat, mutta en 7-kirjaimista sanaa, joka on viistoon alas oikealle.
Eihän siitä sellaista lähde?
Lähteehän :D Se on ihan sen ruudun oikeassa alakulmassa. Komisarion alapuolella.
 
äääähh...
miks ain pitää tulla perjantaina nää. just ku miä pääsisin vauhtii ni pitää lähtee :/ :kieh:

10 10 10
? 13 11
11 12 12

Pelin läpäisy:
102 / 363 (28.0%)

Vihjeet: 1 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
9 / 83

Nii ja kyllä siel on oikeel alhaal se 7 kirjaiminen komisarion alla! Ja siihen keksii kyllä helposti sen sanan!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
äääähh...
Nii ja kyllä siel on oikeel alhaal se 7 kirjaiminen komisarion alla! Ja siihen keksii kyllä helposti sen sanan!
Juu on, minä ymmärsin että oltiin edelleen siellä belgialaisen etsivän ruudussa
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
äääähh...
Nii ja kyllä siel on oikeel alhaal se 7 kirjaiminen komisarion alla! Ja siihen keksii kyllä helposti sen sanan!
Juu on, minä ymmärsin että oltiin edelleen siellä belgialaisen etsivän ruudussa
Äh, ilmeisesti vihjailin väärään ruutuun, mutta hyvin tuntui väärätkin vihjeet auttavan :LOL:

Pelissä kun on toinenkin Belgialainen etsivä :D
 
Mariia_harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
äääähh...
Nii ja kyllä siel on oikeel alhaal se 7 kirjaiminen komisarion alla! Ja siihen keksii kyllä helposti sen sanan!
Juu on, minä ymmärsin että oltiin edelleen siellä belgialaisen etsivän ruudussa
Äh, ilmeisesti vihjailin väärään ruutuun, mutta hyvin tuntui väärätkin vihjeet auttavan :LOL:

Pelissä kun on toinenkin Belgialainen etsivä :D
Sorry, mun moka :D En tosiaan tiennyt tästä toisesta etsivästä. Mä puhuin koko ajan Agatha Christie-ruudusta. Ja hyvä, että joku keksii siihen seiskakirjaimiseen helposti sanan, mä en keksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja smii:
Apuja biologia ruutuun? Alas 10 ja 13, ylös 12.
Mika Waltarista alaspäin tartteisin myös..
10 ja 12 löytyy wikistä biologiasivulta siitä listasta, 13 puuttuu multaki

waltarista alaspäin eräs kaupunki

mun tilanne tällä hetkellä:

3 5 12
? 14 9
12 7 5

Pelin läpäisy:
185 / 363 (50.9%)

Vihjeet: 0 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
4 / 93
 

Yhteistyössä