Relaatio 940

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
2.2. Ruudusta puuttuu kaksi sanaa: va ja va ti vasemmalle ylös 12 ei urheilukentällä vaan met ju...ja pääsanan alapuolella pekoto ja siitä vasemmalle 12. ve..pel...

Muissa voin auttaa tässä ruudussa.
minulla puuttu pääsanasta vasemmalle agi... ja siitä seuraava vasen yläp 9 -esteet käyty läpi ei löydy
ja toisena vasen alanurkka mets... vasemmalle 9
eniten auttaisi jos saisi 1.1. oikean alanurkan auki on vain rajasanan 11 mutta sanaa en löydä
samoin 1.3. vasta saanut auki ja puuttuu paljon pääsanasta ylös 11, 14 ja alas 7. 11 ja iso osa musita vain muutama sana siinä Kiitos avusta etukäteen
 
vierailija
minulla puuttu pääsanasta vasemmalle agi... ja siitä seuraava vasen yläp 9 -esteet käyty läpi ei löydy Mitä koiralta vaaditaan tuossa, adjektiivi ket...
ja toisena vasen alanurkka mets... vasemmalle 9 kun seurataan jonkun jättämiä painaumia maassa, hajuja jne.
eniten auttaisi jos saisi 1.1. oikean alanurkan auki on vain rajasanan 11 mutta sanaa en löydä tarkoitatko alarajasanasta spe seuraava? Wikin keskimmäisen kappaleen viimeinen sana.
samoin 1.3. vasta saanut auki ja puuttuu paljon pääsanasta ylös 11, 14 kun sitä huonoa käytöstä tehdään vanhuksille ikäi... kal... ja alas 7. 11 tavallisin lähtöpaikka yl... al... ja iso osa musita vain muutama sana siinä Kiitos avusta etukäteen
En ymmärtänyt tuota eka vihjettäsi. Metsäjuoksut kuulostaa tyhmältä, eikä köynyt.
 
vierailija
minulla puuttu pääsanasta vasemmalle agi... ja siitä seuraava vasen yläp 9 ominaisuus koiralla ket....
ja toisena vasen alanurkka mets... vasemmalle 9 koira etsii jälkiä, eli jäl...tys
eniten auttaisi jos saisi 1.1. oikean alanurkan auki on vain rajasanan 11 kartoitetaan ja tietellisesti tutkitaan erilaisia luolia
Onko sinulla 2.1 harjoi 10 ? vinkattu, mutta silti en keksi
 
vierailija
minulla puuttu pääsanasta vasemmalle agi... ja siitä seuraava vasen yläp 9 ominaisuus koiralla ket....
ja toisena vasen alanurkka mets... vasemmalle 9 koira etsii jälkiä, eli jäl...tys
eniten auttaisi jos saisi 1.1. oikean alanurkan auki on vain rajasanan 11 kartoitetaan ja tietellisesti tutkitaan erilaisia luolia
Onko sinulla 2.1 harjoi 10 ? vinkattu, mutta silti en keksi -
tuota puuttuu samoin oikea alanurkan lyhennykset yhteen 7?
En ymmärtänyt tuota eka vihjettäsi. Metsäjuoksut kuulostaa tyhmältä, eikä köynyt.
ei metsä vaan maasto :)
 
vierailija
Mulla puuttuu siitäkin paljon esim vasemmalla skot ter alas lähtevät 12 13 väliviivalla ja siitä eteenpäin
mutta näistä sakpaikoi on millainen juoksija ? reilu 5 puuttuu mutta tuo 14 on luuslih:t
keksin sen viimeisenkin sinulta puuttuvan millä tuo lih kiinnittyy reilu:hun? jä (5)
myös ne lyhenteet samassaruudussa puuttuu
puuttuu 2.3. koi.näyt vasen ylänurkka 4 2 4 ja siitä lähtevät 15, 15, 13 oikea ylänurkka rajasana 8 3 7
sorry kun kyselen mutta työn alla ollut pitkään. Välillä taukoa kun ei vaan syty lamppu :)
 
vierailija
keksin sen viimeisenkin sinulta puuttuvan millä tuo lih kiinnittyy reilu:hun? jä (5)
myös ne lyhenteet samassaruudussa puuttuu esimerkiksi ja niin edelleen
puuttuu 2.3. koi.näyt vasen ylänurkka 4 2 4 bis ja siitä lähtevät 15, 15, 13 luokkia oikea ylänurkka rajasana 8 3 7 Vinkattu täällä ihan suoraan aiemmin
sorry kun kyselen mutta työn alla ollut pitkään. Välillä taukoa kun ei vaan syty lamppu
 

Yhteistyössä