Kalliopoika
Loimujen aikaan ruudussa on aika paha moka. Siinä O-kirjain on muuttunut nollaksi (on valmiina yhden rimpsun ensimmäisenä). Nimissä on jonkin verran kirjoitusvirheitä, mutta ei takerruta niihin
Sama ruutu vasemmalla 82.1. Loimujen aikaan ylärajasana 8
Aika monessa muussa voin auttaa
3.1 oikea rajasana 5 ei vanha, vaan n....
Vinkattu aiemmin, ks. #123.1 oikea rajasana 5
Tuota ei just ole. Onko sulla tuo ylös 8?Sama ruutu vasemmalla 8
Ei ole sitäkäänTuota ei just ole. Onko sulla tuo ylös 8?
Entä 7 ylhäällä vasemmallaEi ole sitäkään
Juuri samat puuttuu minultakinei aukea ei
aloitusruutu
pääsana vasen ylös 9
1 osa 10
iijoki 5 7
paljon kiitoksiaAinoa reitti, jote minä olen päässyt eteenpäin, on pääsanasta oikealle 6 --> saagan virtaava aihe ja siitä rajasana 5
Samat puuttuu myös. Onko teillä se pitkä rimpsu alas, jossa 2,5?Juuri samat puuttuu minultakin
Sarjan kokonaismyynti. Valitettavasti siitä ei pääse eteenpäin.Samat puuttuu myös. Onko teillä se pitkä rimpsu alas, jossa 2,5?
Mistähän tuo löytyy? Googlaamalla en löytänyt mistään...Sarjan kokonaismyynti. Valitettavasti siitä ei pääse eteenpäin.
Muuten puuttuu nuo samaset, mitä muutkin ovat kyselleet.
sovittele sanoja, montako kappaletta on myyty?Mistähän tuo löytyy? Googlaamalla en löytänyt mistään...
Ei valitettavasti ole tuota, mutta olisiko sinulla saman ruudun oikea alaviisto pääsanasta 8 5?ruutu 2.3. Saisiko vinkkiä rajasanaan oikealle 12 väliviivalla niin saisi naapuriruudun auki
ruutu 2.3 => Herkon setäEi valitettavasti ole tuota, mutta olisiko sinulla saman ruudun oikea alaviisto pääsanasta 8 5?
Kummallista, minulla tuo rajasana ei avaa seuraavaa ruutua vaikka pitäisi. Muutenkin uusiin ruutuihin pääseminen tuntuu olevan tuskan takanaruutu 2.3 => Herkon setä
Kiitos! Tuo löytyi kun väänteli sanoja. Muuten tämä ei tunnu etenevän yhtäänsovittele sanoja, montako kappaletta on myyty?
se avaa ruudun 2.1 eli siinä pieni fibaKummallista, minulla tuo rajasana ei avaa seuraavaa ruutua vaikka pitäisi. Muutenkin uusiin ruutuihin pääseminen tuntuu olevan tuskan takana