Relaatio 859

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vinkkejä utelen uudestaan.
Lentoyhtiö: Sak alas 9 tämä puuttuu edelleen ilma+pääkaupunki
Lin-19 ilmeisen helppo kun kukaan muu ei ole kysynyt.
Kyllä tätä on edellisillä sivuilla monesti kysytty, mutta vinkkiä ei ole ollut tarjolla. Tosi pieni lin, joka alkaa jalokivellä. On siinä jotakin jouhiakin valisanana mainittu. Ei kotoperäinen tai edes täällä koskaan tavattu lin.
 
vierailija
Jotenkin olen jäänyt totaalisesti jumiin ja loput ruudut eivät auke. Saisinko siis apua seuraaviin (oletan lisää ruutja aukeavan tätä kautta):
1.3 VALO- päsanasta oikealle 12
2.2 tun- (oikella alhaalla) ylös oikealle 11
3.1 vas reuna: Mot jatkot 6 ja 10. Olen kyllä lukenut vihjeet mutta tarvitsen RAUTALANKAA =)
oikealla alhaalla lu - 12- avar
4.3 oikea reuna kes ra- ylös 4,8 ja su,ta,pre - ylös 12,11 tähänkin RAUTALANKAA
4.4 kä - oik. 9 ja su - ylös 9
5.4 AUTO - pääsanasta alas molemmat 11

Potilaana olis aikaa ratkoa mutta aivot ovat jumissa. Kiitos jos autat!
 
vierailija
Jotenkin olen jäänyt totaalisesti jumiin ja loput ruudut eivät auke. Saisinko siis apua seuraaviin (oletan lisää ruutja aukeavan tätä kautta):
1.3 VALO- päsanasta oikealle 12 klikkaa wikissä auki eka sininen sana
2.2 tun- (oikella alhaalla) ylös oikealle 11 happiness
3.1 vas reuna: Mot jatkot 6 envy ja 10 yleissana jonkun surmaamisesta. Olen kyllä lukenut vihjeet mutta tarvitsen RAUTALANKAA =)
oikealla alhaalla lu - 12- avar loppuun ilmiö
4.3 oikea reuna kes ra- ylös 4,8 arkkitehti (nimikirjaimet tässä ilman väliä) ja su,ta,pre - ylös 12,11 tähänkin RAUTALANKAA Rit...kun... suu...mes...
4.4 kä - oik. 9 eräsellainen ja su - ylös 9 alkuun metsä
5.4 AUTO - pääsanasta alas molemmat 11 molemmat liittyvät itsestään toimivaan laitteeseen (viivakin ois voinut olla välissään) lopussa kaksi kirjainta eri tavalla

Potilaana olis aikaa ratkoa mutta aivot ovat jumissa. Kiitos jos autat!
Tuossa apuja.
 

Yhteistyössä