Relaatio 859

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö kenelläkään tosiaankaan ole

3.1. Laki pääsanasta 11
tai 5.1. Sukupuolitauti Sok -> 15

Molemmat jumittaneet jo pitkään.

Lisäksi jumittaa

2.3. Matka Ka r -> 6, 6 ja 9 (kolme eri asiaa siis)
4.3. Presidentti Li -> 15
5.3. Tutka Ant ->14 alku tuo ja loppuun laite mitä käytetään musiikissakin, jotta saadaan instrumentit oikeaan sävelkorkeuteen.

Paljon muitakin puuttuvia, mutta jos nyt nuo edes saisi selvitettyä.
Oisko sulla tuohon matka ruutuun oikea rajasana ko 14 tai hi 15?

vierailija
Pelikonsoli on jotenkin ihan älyttömän hankala:

Se Se-haara on jotakuinkin selkeä, mutta muihin liittyy sellaiset litaniat pelejä, että aika turhauttavaa on käydä niitä läpi.

Eniten kaipaisin kuintekin apua Pääsanasta suoraan ylös 9, että joskus pääsisi eteenpäinkin.....

Olen aika monta sanaa täällä tarjoillut, toki jotain saanutkin, mutta olisihan se silti kivaa, jos tähän tulisi apuja

vierailija

Se Se-haara on jotakuinkin selkeä, mutta muihin liittyy sellaiset litaniat pelejä, että aika turhauttavaa on käydä niitä läpi.

Eniten kaipaisin kuintekin apua Pääsanasta suoraan ylös 9, että joskus pääsisi eteenpäinkin.....

Olen aika monta sanaa täällä tarjoillut, toki jotain saanutkin, mutta olisihan se silti kivaa, jos tähän tulisi apuja
Vastausta ei ole, mutta muuten täysin samaa mieltä. Se se haara ainoastaan töynnä, muita ei kiinnosta edes kauheasti etsiä. Toki joitakin sanoja on niissäkin.

vierailija

Se on yleissana niistä mitä liikutellaan pelissä. Puuttuu Xb 4 ja Pl-st 3+3+6

Yhteistyössä