Mulla on jo kahdeksan. =) Pari yleistä, aiheeseen liittyvää käsitettä kun saa auki, niin helpottuu kummasti.
millä sie ton auki sait (tai siis on mulla ne muut sanat mut se reunasana puuttuu, eikö tuo tuu siihen yläpuolelle)..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:TV auki - 7 sanaa kasassa
Menin sen alemman kautta.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:millä sie ton auki sait (tai siis on mulla ne muut sanat mut se reunasana puuttuu, eikö tuo tuu siihen yläpuolelle)..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:TV auki - 7 sanaa kasassa
mulla auki harrastus, 12 sanaa
Kukas sitä muotia luo ja minkälaista toimintaa muotiin liittyy?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Miten mä saan edes ekan sanan auki? Ei vaan aukee niin ei aukee
Jaa-a Hyvin huomaa ettei oo muoti lähellä sydäntäAlkuperäinen kirjoittaja mie:Kukas sitä muotia luo ja minkälaista toimintaa muotiin liittyy?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Miten mä saan edes ekan sanan auki? Ei vaan aukee niin ei aukee
Tunnettu muotitalon perustaja "Coco", ja tämän asuinpaikka Pariisissa.Alkuperäinen kirjoittaja linnea:Mitä kautta harrastukseen pääsee?
Jep, kyllähän se lähti sitten samantien kysymyksen esittämisen jälkeen. Kiitos silti!Alkuperäinen kirjoittaja j:Tunnettu muotitalon perustaja "Coco", ja tämän asuinpaikka Pariisissa.
Nojaa, ei minusta sen enempää kuin muutkaan. Ei ainakaan yhtään helpota pelaamistaAlkuperäinen kirjoittaja häh:Tässä käytetty sitten tosi paljon edellisten sanapelien sanoja.