Siitä etusivulta, Laatija: KyyAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä sen näkee, että on palstalaisen tekemä?
Jaahas. En mennyt etusivun, vaan linkin kautta.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Siitä etusivulta, Laatija: KyyAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä sen näkee, että on palstalaisen tekemä?
Siihen arvauslaatikkoon?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Onko tossa väliä mihin kirjoittaa ekan sanan. mä en vaan tajuu!
mulla neljä ja on kyllä vaikea minustakin.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Kolme sanaa. Aika vaikea on.
Niin niin Mut siis siihen voi yrittää ihan mitä vain noista ku tuolla on niin erimittaisia sanoja :ashamed: Vähänkös mä oon tyhmä ekaa kertaa asialla.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Siihen arvauslaatikkoon?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Onko tossa väliä mihin kirjoittaa ekan sanan. mä en vaan tajuu!
Juu, mitä vaan niistä harmaista laatikoista saa yrittää. Kannattaa myös se ohje lukea.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Niin niin Mut siis siihen voi yrittää ihan mitä vain noista ku tuolla on niin erimittaisia sanoja :ashamed: Vähänkös mä oon tyhmä ekaa kertaa asialla.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Siihen arvauslaatikkoon?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Onko tossa väliä mihin kirjoittaa ekan sanan. mä en vaan tajuu!