vierailija
ja mikähän yhdistää aasin ja obaman ?? 14
tai murs ja mamm 13
ufo alas 8
TIM RUUTU SIIS
tai murs ja mamm 13
ufo alas 8
TIM RUUTU SIIS
BRITTI
murun ja työpaikan välinen 14 (ei sovi rak...) --- kyllä pitäisi sopia
en saa oikeaa rak-sanaa vaikka tiedän mitä tässä haetaan --- alkuun rak ja loppuun kahdsta kolmikirjaimisesta sanasta muodostuva yhdyssana
toinen samanlainen ongelma on
colin- toim-kontt välinen 15 ( en saa oikeaa sanaa) --- alkuun toi ja loppuun sellaista mitä on vaikka vitsit
BBC 5+5 --- juontaja
ISMI
Alice K 15 ( onko joku teos ? oon googlannut joka paikasta ja 15 kirjaimista ei löydy) --- uskonto
ja mikähän yhdistää aasin ja obaman ?? 14 --- puolue
tai murs ja mamm 13 --- katso kuvaa kummastakin, niin huomaat mikä niitä yhdistää
ufo alas 8 --- missä se järjestettiin
TIM RUUTU SIIS
Epäilijä hienommin sanottunaTIM
Tim min 9 (oikealle)
27 sanaa puuuttuu yhä ja alkaa usko mennä että ikinä täysin valmiiksi saan, mutta vinkkejä anelen kuitenkin:
PIENI RUNOTYTTÖ
uu ku 7 alaspäin --- yhdistä siihen viereiseen sanaan tän loppuosa
runoiilija 2+6 ei ole auennut vaikka yritetty vinkata --- suomalainen nainen
tyt 5+6 --- L. M. Alcott
ANSOLUUTTINEN NOLLAPISTE
ss 9 + 7 col --- käännä ss englanniksi ja katso enkkuwikistä
par 13 ja 12 --- par joka kohdistuu vanhuksiin ja rikollisiin
JAMES ELLROY
ros 8+8 tauluvaras ei aukene --- mona lisa
VAUVA
14 oikealle yläviistoon --- vauvaa voidaan kutsua tällaisella nimellä, jossa on sen vieressäolevan sanan jälkimmäinen osa mukana
ime 12+4 --- ota yksi kirjain pois siitä sen vasemmalla puolella olevasta sanasta
POLIITTINEN LAULIIKe
mee 6 vasemmalle ja 9 oikealle --- 6 = kisuja jotka kirjoittaa väärin, 9 = naamiojengiä, aukeaa jos googlaat mee ja tan
sta-p 6+7 --- fyysikko
TALOUS
samp 16 --- laita sanan loppuun taloustermi
JALKAPALLO
kan ry 10 --- suomalaisen seuran kan ry, vaikea saada jos ei oo sitä seuraa, tulee paitojen väristä
ltwyl 7 --- laulaja
Kiitos, jos vieläkin joku viitsii auttaa.
Mulla puuttuu joka ruudusta muutama sana,,,arsyttävää
jpallo
geor.. best 12 --- lääketieteellinen toimenpide
laululiike
crum cat ja meem välinen 6 --- kisu, joka ei osaa kirjoittaa
ABSO
ron s palkinto 8+5 --- enkkuwikistä
aura
kap 7+2+6+6 --- elokuva, vika sana on kap
possu
morgan s 12 --- dokkari
grease
salama 10 tätä on vinkattu paljon, mutta en saa saa --- pieni hevonen
Mulla puuttuu vain 4 sanaa
steven s
hector 9 ( ei oo sen ja geis välistä 8 myöskään) tää on joku helppo kun kukaan ei oo kysyny...) --- levy, se toinen sana tulee siitä leffan jälkimmäisestä sanasta
James
gta ja ros välinen 9 (en vaan saa oiekaa sanaa) --- kulkuneuvoja ryöväävä
mus je vincnezo välinen 12 --- minkä se v. teki
sit viimmeinkin valmis
mitä ne rakennukset on silloin kun ne on keskeneräisiä ja ihmiset on siellä töissäen saa oikeaa rak-sanaa vaikka tiedän mitä tässä haetaan --- alkuun rak ja loppuun kahdsta kolmikirjaimisesta sanasta muodostuva yhdyssana
tää ei aukee, ne oli tuossa sarjassa vaan rakennuksilla töissä !!!!!
Toivottavastri joku käy täällä vielä. Mutta on yhdessä ruudussa jumi
Pieni runot
pääsanasta 4 (kaikki muut on ympärllä) --- se nelikirjaiminen pääsanasta
rats 6 ( ei oo vastasanaakaan) --- peli jossa niitä on
ja
endo..suk...sek... välinen 8 (tiedän mitä haetaan) --- asia joka tuottaa mielihyvää
sulla on tuossa melkein oikea sana. erikois... ei oikeasti ala erikois vaan eräällä toisella hyvin samankaltaisella ja samaa tarkoittavall sanalla, se löytyy wikistäkin omana artikkelinaanMinulla puuttuu YKSi
ismi
veget ja ruokav välinen 17 olen kokeillut kaikki erikoisruokv...kasvisruokav... jne en vaan saa oikeaa sanaa
Talous, pääsanasta ylös on sham + indeksiSain ISMI:n ja POLIITTISEN LAULULIIKKEEN valmiiksi. Eli nuo TALOUS ja AURA vielä kysymykset auki.
Vinkkaaminenkin on vaikeaa, kun noita ruutuja on miljoona, ja taas pitäisi alkaa "testi" googlaaminen ja hakeminen kun en enää välttämättä muista mikä sana on ja mistä löydetty... Olen hyvin kiitollinen niille jotka on vinkkaamista jaksaneet tehdä.
Tässä aikani kuluksi katsoin neljällä eri laitteella (=neljät eri googlaushistoriat kahdelta käyttäjältä) ja jokaisella tuo nimi tuli kuudennella tai seitsemännellä sivulla.Talous, pääsanasta ylös on sham + indeksi
Onko sulla ruusun jatko 5+13 ( mulla ei oo vastasanaakaan)
eikä sitä aura meediota.
Vinkin antajat eivät tajua, että KAIKILLE EI TULE SAMAT GOOGLE TULOKSET eli ihan turha googlettaa sanoja ja kuvitella että noin 6:lla sivulla tulee nimi vastaan.
Voisiko juku muu antaa toisenlaisen vinkin ???
Kiitos vinkanneille. Nyt sitä vaille että 5 sanaa puuttuu, joita kaikkia varmaan vinkattu, mutta ei vaan järki leikkaa.
IA 6 +7 ylös --- kappale