Relaatio 750

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saanko ehdottaa pientä korjausta. Siellä ruudussa D on sen tangolaulajan sukunimeen eksynyt ylimääräinen kirjain.
Kiitos huomiosta! Jouduin tämän kirjoittamaan kahteen kertaan (kun eka ei mennyt tarkistuksesta läpi), joten virheitä saattoi pujahtaa enemmänkin mukaan. Julkaisun jälkeen korjailin vielä kadonneita ja ylimääräisiä viivoja, joten niissäkin voi olla vielä puutteita, vaikka moneen kertaan olen yrittänyt tarkistaa :)
- lamppu
 
Kiitos taas kerran lamppu aivan mahtavasta relaatiosta! Onnistut jotenkin aina löytämään myös uusia assosiaatioita, vaikka aika monta tekemääsi relaatiota olen jo ehtinyt ratkomaan. Ne kaksi virhettä jotka täyttäessä huomasin onkin jo näköjään ehditty korjaamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: lamp
vierailija
Ruudussa S se kirjailija Kaa… 6+2+7, niin en mistään läytänyt hänen nimeään tuossa muodossa vaan ainoastaan siten että etunimessä on väliviiva. Oli vähän vaikea keksiä…
 
vierailija
1.5 E
epäil 4+6 näyttelijä


olen käynyt molemmat leffat ja tv sarjat läpi, eikä löydy. Mikähän jäänyt huomaamatta?

1.1
pis ja kukk välinen 15 kun ei ole verpis

1.2
jann B 7
pääk 8

1.3
hull 12 (oikea)
 
vierailija
Kiitoksia Lamppu jälleen erinomaisesta rellusta. Tällä kertaa en taida päästä omin avuin maaliin.
Kaksi sanaa jäi uupumaan:
E 1.5 oikeassa laidassa E-K 8 tai yl 9

-Jiikoo
 
vierailija
1.5 E
epäil 4+6 näyttelijä Peter Yatesin ohjaama leffa v. 1987


olen käynyt molemmat leffat ja tv sarjat läpi, eikä löydy. Mikähän jäänyt huomaamatta?

Minun MOKA, tarkoitin epä...4+9, tuo toinen minulla on
 
vierailija
Olette te nopeita, itse vasta puolessa välissä
1.2 B
zyk 14 ( en vain saa oikeaa sanaa tähän)
B 6+1

2,4 I
koiv 8
Ma Pa 12

4,2 Q
Bat ja Q välinen 4+2+6
Har Q 5+6

2,1 F
Aa Fo 5+5
 
vierailija
G 2.2
lopp 11+5
grav 8+4
vak 10
g 6


1.1 A
kaks.ole 10
JH ja WSM välinen 13
rad 10

I 2.4
LG ja hal välinen 5+5
suol 5-9+5 ( vinkki ei vaan auta)

N 3.4
helm 8+5
KH ja uus aik välinen 7+5
 

Yhteistyössä