Relaatio 74

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos Miltsii :)

Jos vielä saisi apuja, kolme ruutua vielä kiinni kolmen päivän jälkeen (sijalla 11 olen silti)

N
Mari.. 5+7+5+4 (en saa oikeaan muotoon mitään ) erään urheilupelisarja osa, haettu nimi on se mitä Pohjois-Amerikassa on käytetty
nii.. 5+7 ja 6+7
rob..will 3+7

D
kaus.. 9
vuorok..13
dav..liv.. 9+9 wikin ekasta kappaleesta löytyy

G
gab..8+7
elok..ohj 5+6 ja 6+7

T
oul..14 ja 5+5

Loppuja ei mullakaan ole vielä

Kiitos Miltsii :)

Jos vielä saisi apuja, kolme ruutua vielä kiinni kolmen päivän jälkeen (sijalla 11 olen silti)

N
Mari.. 5+7+5+4 (en saa oikeaan muotoon mitään ) se on peli, onko sulla se 3-kirjaiminen sana siinä vasemmalla, niillä kahella sanalla saat ton... huomaa kaksoispiste
nii.. 5+7 ja 6+7 vastasanat tarvit ehdottomasti
rob..will 3+7 tarkotat varmaan 3+5, yhen laulajan albummi/kiertue (en tiiä miten liittyy edelliseen)

D
kaus.. 9 esim. kivikausi
vuorok..13
dav..liv.. 9+9 nimesi nämä

G
gab..8+7
elok..ohj 5+6 ja 6+7

T
oul..14 ja 5+5
vikassa toinen on yhtye ja toinen entinen aluejako

Z

zor.. 3+8
kett 8+7
zul. kaikki10 ja 11 ja 10
jord..molemmat 16 ja 11

I
pääsanasta alas 9 8vastasana on)
ruots 5+12 ja 4+5 mistähän kannattaa etsiä ?
sus..3+5
kil.. molemmat 9 ja 5+15
mass 17

X ruutu jumissa

pääsana molemmat vasemmalle puuttuu 3+2+1 ja 6+1 Apple

Siis onko molemmat apple ? tuota 6+1 en saa sitten millään, vaikka kaikki mahdolliset aple tietokoneet käyty läpi...help me ennenkuin menee hermo

X ruutu jumissa

pääsana molemmat vasemmalle puuttuu 3+2+1 ja 6+1 Apple

Siis onko molemmat apple ? tuota 6+1 en saa sitten millään, vaikka kaikki mahdolliset aple tietokoneet käyty läpi...help me ennenkuin menee hermo
En tiiä liittyykö Appleen, mut on sellanen tosi nopee tietsikka

Asiasta villasukkaan... Askartelin itse relaation kun jotenkin näiden ratkominen ei oikein ole maistunut, mutta en saa sitä syystä tai toisesta julkaistua vaikka ohjeiden mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa, eli viivat kohdillaan ja ei vihje- ja ratkaisusanaa? Onko kellään mitään hajua mistä voisi olla kyse? :)

Asiasta villasukkaan... Askartelin itse relaation kun jotenkin näiden ratkominen ei oikein ole maistunut, mutta en saa sitä syystä tai toisesta julkaistua vaikka ohjeiden mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa, eli viivat kohdillaan ja ei vihje- ja ratkaisusanaa? Onko kellään mitään hajua mistä voisi olla kyse? :)
Ota yhteys ylläpitäjään ja kerro että julkaisussa on ongelmia. Ainakin Facebookin relaatiosivulle voit viestin jättäÄ.

Mulla oli sama jutttu Lissabonin kanssa.Laitoin relaatio FB:ssä yv viestin ylläpitoon ja ne korjasivat tai tekivät jotain ja sit pysty julkaisemaan

Tuo tietokone ei vaan aukee, millä sanoilla pitää hakee googlesta ???

Yhteistyössä