X ruutu jumissa
pääsana molemmat vasemmalle puuttuu 3+2+1 ja 6+1
tunt sot...13+8+5 ton viimenen lepopaikka
juts.. cron..7 ja 10
Y
sukupu...14
pääsanasat vasen 5 y on myös kunta ranskassa
x.nai.. 5+2+6
noi oli
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
X ruutu jumissa
pääsana molemmat vasemmalle puuttuu 3+2+1 ja 6+1
tunt sot...13+8+5 ton viimenen lepopaikka
juts.. cron..7 ja 10
Y
sukupu...14
pääsanasat vasen 5 y on myös kunta ranskassa
x.nai.. 5+2+6
Kiitos Miltsii
Jos vielä saisi apuja, kolme ruutua vielä kiinni kolmen päivän jälkeen (sijalla 11 olen silti)
N
Mari.. 5+7+5+4 (en saa oikeaan muotoon mitään ) erään urheilupelisarja osa, haettu nimi on se mitä Pohjois-Amerikassa on käytetty
nii.. 5+7 ja 6+7
rob..will 3+7
D
kaus.. 9
vuorok..13
dav..liv.. 9+9 wikin ekasta kappaleesta löytyy
G
gab..8+7
elok..ohj 5+6 ja 6+7
T
oul..14 ja 5+5
vikassa toinen on yhtye ja toinen entinen aluejakoKiitos Miltsii
Jos vielä saisi apuja, kolme ruutua vielä kiinni kolmen päivän jälkeen (sijalla 11 olen silti)
N
Mari.. 5+7+5+4 (en saa oikeaan muotoon mitään ) se on peli, onko sulla se 3-kirjaiminen sana siinä vasemmalla, niillä kahella sanalla saat ton... huomaa kaksoispiste
nii.. 5+7 ja 6+7 vastasanat tarvit ehdottomasti
rob..will 3+7 tarkotat varmaan 3+5, yhen laulajan albummi/kiertue (en tiiä miten liittyy edelliseen)
D
kaus.. 9 esim. kivikausi
vuorok..13
dav..liv.. 9+9 nimesi nämä
G
gab..8+7
elok..ohj 5+6 ja 6+7
T
oul..14 ja 5+5
Saisko F-ruutuun vihjettä, puuttuu alaspäin lähtevä väliviivallinen.
olisko jollain C-ruudun vasemalle 2:sta jatko 13 (eli toi 2 mulla on) tai vaihtoehtoisesti kan.. 3
se on siellä f sivulla, katso oikein tarkkaan ja mieti tarkkaan![]()
olisko jollain C-ruudun vasemalle 2:sta jatko 13 (eli toi 2 mulla on) tai vaihtoehtoisesti kan.. 3
En tiiä liittyykö Appleen, mut on sellanen tosi nopee tietsikkaX ruutu jumissa
pääsana molemmat vasemmalle puuttuu 3+2+1 ja 6+1 Apple
Siis onko molemmat apple ? tuota 6+1 en saa sitten millään, vaikka kaikki mahdolliset aple tietokoneet käyty läpi...help me ennenkuin menee hermo
yksi ruutu kiinni..
U
urh..4
mer 5+6 --- elokuva, taivuttele vähän niitä tähän yhdistyviä sanoja
pohj..ir 13 --- valtio
x
tiet ko..7 --- käyttis
Z
zor.. 3+8 --- näyttelijä
kett 8+7 --- näyttelijä
zul. kaikki10 ja 11 ja 10
jord..molemmat 16 ja 11 --- katso se joki
I
pääsanasta alas 9 8vastasana on)
ruots 5+12 ja 4+5 mistähän kannattaa etsiä ? --- toinen on ihan tyyppi jonka sukunimi on ruo
sus..3+5
kil.. molemmat 9 ja 5+15
mass 17
Mulla on J ruutu ihan jumissa, vain muutama sana saatu
jät..jatkkot 11 ja 10 --- toinen kuskaa puuta joella
ty.. pitkä 3+3+2+9 --- elokuva
jkar..8+8 ja 9 onko biisejä? --- 8+8 on biisi tai levyn nimi, en muista kumpi
Vielä koitan olla kysymättäolisko jollain C-ruudun vasemalle 2:sta jatko 13 luki wikissä siellä kakkosen edessä eli mikä se 2 on tai vaihtoehtoisesti kan.. 3 domain
ei oo kumpaakaan... mikä tuo C 2 on ?
Ota yhteys ylläpitäjään ja kerro että julkaisussa on ongelmia. Ainakin Facebookin relaatiosivulle voit viestin jättäÄ.Asiasta villasukkaan... Askartelin itse relaation kun jotenkin näiden ratkominen ei oikein ole maistunut, mutta en saa sitä syystä tai toisesta julkaistua vaikka ohjeiden mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa, eli viivat kohdillaan ja ei vihje- ja ratkaisusanaa? Onko kellään mitään hajua mistä voisi olla kyse?![]()
Mulla oli sama jutttu Lissabonin kanssa.Laitoin relaatio FB:ssä yv viestin ylläpitoon ja ne korjasivat tai tekivät jotain ja sit pysty julkaisemaanEn tiiä liittyykö Appleen, mut on sellanen tosi nopee tietsikka
Asiasta villasukkaan... Askartelin itse relaation kun jotenkin näiden ratkominen ei oikein ole maistunut, mutta en saa sitä syystä tai toisesta julkaistua vaikka ohjeiden mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa, eli viivat kohdillaan ja ei vihje- ja ratkaisusanaa? Onko kellään mitään hajua mistä voisi olla kyse?![]()
Tuo tietokone ei vaan aukee, millä sanoilla pitää hakee googlesta ???En tiiä liittyykö Appleen, mut on sellanen tosi nopee tietsikka
Asiasta villasukkaan... Askartelin itse relaation kun jotenkin näiden ratkominen ei oikein ole maistunut, mutta en saa sitä syystä tai toisesta julkaistua vaikka ohjeiden mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa, eli viivat kohdillaan ja ei vihje- ja ratkaisusanaa? Onko kellään mitään hajua mistä voisi olla kyse?![]()
nyt vasta täällä taas.. eli c 2 liittyy tietokoneisiin
Kun saat vastasanan niin se löytyy ihan helposti, eli kannattaa ratkoa muita kohtia, että saat sit myöhemmin tuonne apua.Tuo tietokone ei vaan aukee, millä sanoilla pitää hakee googlesta ???