RELAATIO 724

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos Steppis! Toivottavasti Kimmolta löytyy aikaa...
Hei, olen myös kysellyt samaa ja jotenkin olen saanut mielikuvan et intoa taitaa puutua. Ehdotin josko laittais sorsakoodit sit edes saataville, niin joku muu innokas voisi löhteä jatkamaan kehitystä. Harmi jos loppuu vallan meen rellutukset ☹ Samantyylisiä vastauksia tuli kun esitin aiemmin muutamaa kehitysideaa. Saatin kuitenkin silloinkin tuo viimeisin rellu näkymäöän alkuvalikon viereen. Et ehkä toivoa kuitenkin on.. (?) -Pati
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
järki 1.1
must 5 5
lipp 10
kunto.. 10
markk 13
inti 11

koskivuori 1.2
ves tul krei 9 10
ikku 5 9
lehm 10
valss 6 15
sot 11


pohjatuulen tarinat 2.1
lap -lapvuok 7
jääleinik - lap 9
juha aho 5 15
rei taip - tans 10
niitty 8
luht 12
keto 14
kult 10 vasen
kulta 10 oikea
mitsl 9 7
lapi sot 10 alas

hovimäki 2.3
valkose 13
punas 10
punas 6 18
venä- pä nous suo rant 10 4


saisko perässä hiihtäjä näihin vihjeitä kun ei meinaa löytyä sitte millään ilveellä vaikka osaan vihjeitä niin ei vaa löydy
 
vierailija
järki 1.1
must 5 5vuodenlopun juhla kun ei ole lunta
lipp 10 loppuun pyöreä peliväline
kunto.. 10
markk 13 alkuun kanan tuotos
inti 11

koskivuori 1.2
ves tul krei 9 10 mihin nämä kaikki kuuluvat
ikku 5 9 vanha euroviisi
lehm 10 elokuva
valss 6 15 elo tää... on... meille köskynä vain kohtalon
sot 11 edellisestä


pohjatuulen tarinat 2.1
lap -lapvuok 7 korkea maastonkohta
jääleinik - lap 9 paikkakunta
juha aho 5 15 vaimo
rei taip - tans 10 sinne mentiin ennen kesällä tanssimaan
niitty 8 lentelee siellä
luht 12 ??? Missä tällainen on
keto 14 sellainen lentelevä
kult 10 vasen lentelevä
kulta 10 oikea siellä esitellään sen kaivamista
mitsl 9 7 kirja
lapi sot 10 alas se missä se kul..kai.. esittelevä paikka on

hovimäki 2.3
valkose 13 liittyy historiassa näihin
punas 10 samoin
punas 6 18 edellinen auttaa
venä- pä nous suo rant 10 4 historian aikakausi


saisko perässä hiihtäjä näihin vihjeitä kun ei meinaa löytyä sitte millään ilveellä vaikka osaan vihjeitä niin ei vaa löydy
 
V R
Hyötyseltä sain kuulla että ongelmien perussyy on palvelimeen tehty pöivitys, joka ei ole yhteensopiva koodin kanssa, ja sen takia tarvittaisiin palvelimelle lisää palikoita, joita on kyllä sinne pyydetty. Jos ja kun ne saadaan, niin sitten hän voi alkaa tutkailla virheiden syitä. Aikataulua ei osaa antaa, mutta valmisteilla siis on.
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
Kiitos!

se 10+4 historian aikakauteen ei mene mikään tuolta venäjän historiasta on koitettu sekasorron aika, hajaannuksen aika yms, voisko saada ratakiskolla jo??
kaarti 14

nuo puuttuisi enään ja todenäköisesti ton 10 4 takana on lisää, kun ees pääsis sinne joskus..
 
Kyllähän tässä (luulen) on kysymys alustan ylläpitäjän kiinnostamattomuudesta enää edes Relaatio-pelin editorin toimivuuteen. Jos halua on, palikoita varmasti löytyy. Sry, mutta suht pitkään tämä saitti on toiminut pelkästään ratkojien/rellun tekijöiden voimin.
 
Pahoittelut rellun puutteista ja virheistä! Olen tehnyt sen alunperin jo useita kuukausia sitten ja sinne jäi virheitä. Osittain se johtuu omasta taitamattomuudesta rellujen laatimisessa ja osa on ihan teknisiä ongelmia. Jostain syystä tuo ohjelma ainakin minulla temppuilee enkä saa muutettua/poistettua sanoja enkä myöskään lisättyä viivoja kuten pitäisi. Huomasin että esim. tuossa Järjen ja tunteen tarinoita osiossa pääsanasta lähteviin SIDOTUT ja PARITTOMAT oli jäänyt nuo viivat pois. Sain lisättyä viivan PARITTOMIIN mutta SIDOTUT sana poistui kokonaan vaikka se ei pitäisi edes olla mahdollista julkaisun jälkeen.

Henkilökohtaisesti pidän "isoista" relluista joissa on joku teema ja paljon sanoja. Siksi niitä olen yrittänyt itsekin muutaman tehdä, huonolla menestyksellä :-D
Jääköön rellujen laadinta sen osaaville ja minä pysyttelen jatkossa ratkojan roolissa
Kyllä tää kiva on ei kaikkien arvitse olla täydellisiä
 
V R
Kyllähän tässä (luulen) on kysymys alustan ylläpitäjän kiinnostamattomuudesta enää edes Relaatio-pelin editorin toimivuuteen. Jos halua on, palikoita varmasti löytyy. Sry, mutta suht pitkään tämä saitti on toiminut pelkästään ratkojien/rellun tekijöiden voimin.
No todennäköisesti hönellä ei ole oikeutta asennella ohjelmakirjastoja sinne palvelimen puolelle, vaan joutuu odottamaan kunnes palvelimen ylläpitäjä ne asentaa.

Itse olen kyllä joka kerta saanut höneltä apua kun ongelmia on tullut, ihan viime aikoihin asti.
 
No todennäköisesti hönellä ei ole oikeutta asennella ohjelmakirjastoja sinne palvelimen puolelle, vaan joutuu odottamaan kunnes palvelimen ylläpitäjä ne asentaa.

Itse olen kyllä joka kerta saanut höneltä apua kun ongelmia on tullut, ihan viime aikoihin asti.
Kiitos rauhallisesta mielipiteestäsi VR. Minä en ymmärrä koko ohjelmakirjastosta, oikeuksista, palvelimista etc etc tsydeemeistä yhtään mitään. Yksinkertaisesti vain ajattelen, jos tätä peiä haluaa ylläpitää, luulisi keinoja löytyvän. Kaikille, ei vain yksityisviesten apua anellessa.
 
V R
Kiitos rauhallisesta mielipiteestäsi VR. Minä en ymmärrä koko ohjelmakirjastosta, oikeuksista, palvelimista etc etc tsydeemeistä yhtään mitään. Yksinkertaisesti vain ajattelen, jos tätä peiä haluaa ylläpitää, luulisi keinoja löytyvän. Kaikille, ei vain yksityisviesten apua anellessa.
No minulle jäi kyllä sellainen kuva, että asiassa edetään koko ajan sen mukaan kuin mahdollisuuksia on. Mutta ei mitään aikataulua osattu tässä vaiheessa antaa, kun korjausten aloittaminen on täysin riippuvainen siitä mitä joku toinen ensin palvelimelle tekee. Olen kyllä luottavainen, että homma etenee hitaasti mutta varmahkosti.
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
Anteeksi että kirjoitan tänne väliin, mutta kaipaisin apua 685 relaatioon.
Vain yksi sana puuttuu ja meinaa mennä jo yöunet.
7-7 näen 15 us välissä.
Toivoisin kovasti, että joku auttaisi, kiitos.
 
vierailija
No minulle jäi kyllä sellainen kuva, että asiassa edetään koko ajan sen mukaan kuin mahdollisuuksia on. Mutta ei mitään aikataulua osattu tässä vaiheessa antaa, kun korjausten aloittaminen on täysin riippuvainen siitä mitä joku toinen ensin palvelimelle tekee. Olen kyllä luottavainen, että homma etenee hitaasti mutta varmahkosti.
Niin, kyllä oma fiilis on jo ollut pitkään että tekijän aika ja /tai kiinnostus ei riitä. Samankaltaisia vastauksia on tullut jo tosiaan aiemminkin mm. Kehitysideoihin. En oikein jaksa uskoa että tässä olis mitään niin monimutkaista palikkaa taustalla etteikö korjausta löytyis jos tahtotilaa vaan on. Ja palvelimetkin ja palveluntarjoajat on vaihdettavissa jos ei nykyinen pysty oikeita palikoita tarjoamaan. Toivotaan nyt kuitenkin et kipinää vielä löytyy tai sorsakoodit edes jonkun jatkajan saataville. -Pati
 
vierailija
Minä en näistä laatimisista oikein ymmärrä, pelaan kyllä mielelläni. Mutta jos minä olisin pelin kehittäjä ja lukisin täältä parin tyypin kirjoituksia, niin sanoisin kyllä että pitäkää tunkkinne enkä koskisi pitkällä kepilläkään enää tähän. Vapaaehtoisesti kaveri ymmärtääkseni tehnyt tätä ihan ilmaiseksi, ja sitten muutamat vain haukkuvat ettei taida enää kiinnostaa. Tämän jälkeen en kyllä ihmettelisi jos ei kiinnostaisikaan!
 
vierailija
Kyllä minäkin nyt näkisin ,että antakaa pelin kehittäjän hoitaa hommansa. Harrastus tämä kai hänellekin lienee ja epäilen haluaako kukaan koodari ilmaiseksi jatkaa yhtään mitään vaikka mitä sorsia saisi?
 

Yhteistyössä