Ja enkö mä ole laatinut jo ihan riittävästi noita kolmen minuutin rellujaTarkoitus ei ole tehdä mitään 1h läpikirjoitettavia wikirelluja. Pääasia, että joku pääsee läpi, - mut mielellään ei ihan helpolla. Sorry, - Pati
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja enkö mä ole laatinut jo ihan riittävästi noita kolmen minuutin rellujaTarkoitus ei ole tehdä mitään 1h läpikirjoitettavia wikirelluja. Pääasia, että joku pääsee läpi, - mut mielellään ei ihan helpolla. Sorry, - Pati
Vaihtelu on virkistävää, onneks on valittavaaJa enkö mä ole laatinut jo ihan riittävästi noita kolmen minuutin relluja
smu... lintuja, jotka löytyy wikistäOisko antaa vinkkiä NOITA-ruudun vasen alanurkka
GAR molemmat 6 ja niiden jatko 11 joka yhdistyy alaruudussa lin?
Joo, tuohon on laatijan kanssa saanut tottua, että aina ei vaan löhde menemään. Mutta ei se mitään kun sen tietää. Teeskentelee sen minkä osaaja keksii sanoja pikkuhiljaa, jos keksii. Jotain puolet olen saanut laatijan relaatioista löpi, ja se on ihan OKTarkoitus ei ole tehdä mitään 1h läpikirjoitettavia wikirelluja. Pääasia, että joku pääsee läpi, - mut mielellään ei ihan helpolla. Sorry, - Pati
Ja näköjään myös valitettavaa . Mutta anna mennä vaan samalla tyylillä, mukava näitä on koettaa ratkoa vaikka todellakaan ei aina ajatukset mene yksiin - tai edes kaksiin.Vaihtelu on virkistävää, onneks on valittavaa ja relluja joka makuun pysyy mieli virkeenä.
Kyl mä vinkkaisin jos tietäisin...Kahteen edelliseen vinkkipyyntöön toivoisin vastauksia vai onko niin (taas), että mestariratkojat ja -laatijat saivat kehuttua toisensa ja tämä oli taas tässä
Muita en tiedäNOITA-ruutuun kysyisin
Nuo oikeelle 10 sanon suoraan Taikaesine (joo, en ymmärrä)
Koe alas vasemmanpuoleinen 8
Uh + puu välinen 9 (jotain vinkkiä oli että muinaisuskontoa, mutta en oo löytäny sopivaa sanaa)
Eipä ole muitaNoita pääsana ylös 9 kertoo tulevaisuuden
Tie - Tran 11
Noitavaino pääsana ylös 7+11 latinaa, sellainen kirja joka noihin liittyy
Raam ylös 13+8 ja alas 11
Kuvitteellinen
Taik 8+9 ja 10
Noitaelokuva pääsana alas 7+2 siinä oli arka leijona
K ja H alas 4+5 yhd Ho ei ole kiltti
toivottavasti näistä apujaNoita pääsana ylös 9 povari
Tie - Tran 11 myrkyllinen, kasvaa metsässä
Noitavaino pääsana ylös 7+11 kirja Heinrich Kramer
Raam ylös 13+8 ja alas 11 kirja Anton Szandor LaVey ja siitä alas yleissana
Kuvitteellinen
Taik 8+9 ja 10 satu myös myös Aku Ankasta löytyy 10 on tai.. työväline
Noitaelokuva pääsana alas 7+2 elokuva Judy Garland
K ja H alas 4+5 yhd Ho ilkeä +teemasana
NOITA-ruutuun kysyisin
Nuo oikeelle 10
Koe alas vasemmanpuoleinen 8 terävä +koe
Uh + puu välinen 9 (jotain vinkkiä oli että muinaisuskontoa, mutta en oo löytäny sopivaa sanaa)uh+puun synonyymi
Kiva! Ja on syytäkin olla ylpeä. Ei ole helpoimmasta päästä, vaikka ei vaikeimmastakaan - kaikesta palautteesta huolimatta.Kiitos Pati haastavasta relaatiosta!
Sain ratkottua ja olen ylpeä itsestäni. Vihjeistäkin oli apua.
Ja komento takaisin, eli nyt se kuitenkin ratkesi. Kun pitää yön väliä niin aivot saavat levätä.Eipä ole vinkkejä tullut niin osa on täytynyt keksiä itse, mutta edelleen puuttuu
Noita
pahol 11
Stig 5
Noitavaino
Wic - Vuod 12
Kolmea vaille valmis!
KUVITTEELLINEN NOITA
Oppi 6-9 Tad Williams
Valk 12 hevonen
Got 5 hae Got wiki fandom frog
Näihin anon apua joltain ystävälliseltä sielulta!
G:n hevosen nimiKiitos vinkeistä. Muut sain paitsi ton hevosen. Voisitko vähän selventää onko rotu vai nimi?
G:n hevosen nimi
No sehän se! Kiitos avusta!G:n hevosen nimi