Saitko mun vihjeen? Alkuosa on siis Karjala Löytyy tuolta wikistä Karjala-sivulta..Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Siis tätä haen: .......-....... (15)Alkuperäinen kirjoittaja Manta:Kyy se on Karjala?
Wotaniin on annettu aiemmin vihjeeksi Wotanin poikaAlkuperäinen kirjoittaja Manta:Mä tahtoisin ne viivi sanat mitä huusin! eli se Wotan 8 ja sosiaalisesti rajoittuneet 14
Joku please?
Siinä linkissä oli ylimääräinen pilkku, niin ei meinannut löytyä. Mutta nyt löysin! Kyllä oli taas hakemista!Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Saitko mun vihjeen? Alkuosa on siis Karjala Löytyy tuolta wikistä Karjala-sivulta..Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Siis tätä haen: .......-....... (15)Alkuperäinen kirjoittaja Manta:Kyy se on Karjala?
Multa puuttuu samat +..Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Vähiin käy ennen kuin loppuu... Niinkohän tämän sais tänään valmiiksi...
KUSTAA VAASA
Gulag 11
Internet 9
USKONTO
Japani 8
Juutalaisuus 16
JUMALAINEN NÄYTELMÄ
Säätiedotus 17
Taivas 10
DDR
Saksa 8 (oikealle alaviistoon)
VALTIONPÄÄMIES
Kim Jong-Il 5
Valtionpäämies 6+5
Keisari 8
Ah, sori. Sanonko nää suoraan?Alkuperäinen kirjoittaja Manta:Hali. Mä haen sitä alempaa pitkää tuosta st:stä?¨
ja tuo wotan ei mulle aukea millään? oon kattonut jo kaikki mahdolliset
Sanon suoraan, kun en osaa (enkä enää jaksa) vihjata: pyhä kirjoitus.Alkuperäinen kirjoittaja newman:japani 8 >atomipommin pudotuspaikka
kim jong-il > juche
keisari on japanilainen
Kerrotko mulle talmud 4+9
Ekaa en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:TÄHTIEN SOTA: Uhka -> 12
SATU: Uuno Turhapuro -> 6+11
USKONTO: Se Iranin uskonnollinen hallitsija, en saa sopimaan
JUMALAINEN NÄYTELMÄ: Toivo Kivimäki -> 10
VIIVI JA WAGNER: Alas 11 ja Sika 8
DDR; Oktoberfest -> 7
Mikä se Topelius oli? Toimittaja eli ?Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:topelius 9 tiedossa jollain?
ei sytytäAlkuperäinen kirjoittaja Manta:Mikä se Topelius oli? Toimittaja eli ?Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:topelius 9 tiedossa jollain?
Alkuperäinen kirjoittaja Manta:Mikä se Topelius oli? Toimittaja eli ?Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:topelius 9 tiedossa jollain?