saga
Kiitos! Miten ihmeessä keksit (mulla on nyt 620 sanaa)Alkuperäinen kirjoittaja newman:Sain eteenpäin 7+6 > aiemmin pohjois- ja eteläosiin jaettu arabimaa.
Kiitos! Miten ihmeessä keksit (mulla on nyt 620 sanaa)Alkuperäinen kirjoittaja newman:Sain eteenpäin 7+6 > aiemmin pohjois- ja eteläosiin jaettu arabimaa.
Alkuperäinen kirjoittaja newman:grönlanti:
jäämeri 12 ylös
"valonlähde" 6
nilviäinen:
napaseutu 9
palo 12 "piip,piip,piip"
vähän lisävinkkiä tähän kiitos, ei aukee arabimaat edes alkukirjain..Alkuperäinen kirjoittaja saga:Kiitos! Miten ihmeessä keksit (mulla on nyt 620 sanaa)Alkuperäinen kirjoittaja newman:Sain eteenpäin 7+6 > aiemmin pohjois- ja eteläosiin jaettu arabimaa.
olisko tauon paikka kun ei aukee vielkään :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:rautalankaapa hyvinkinAlkuperäinen kirjoittaja umayya:ei nyt auennut tuo muuri.. sitä rautalankaa siis lisää kiitos
Siihen vielä perään se mikä sulkeutuu näyttämöllä esityksen päätyttyä.Alkuperäinen kirjoittaja umayya:olisko tauon paikka kun ei aukee vielkään :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:rautalankaapa hyvinkinAlkuperäinen kirjoittaja umayya:ei nyt auennut tuo muuri.. sitä rautalankaa siis lisää kiitos
no jo! kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:Siihen vielä perään se mikä sulkeutuu näyttämöllä esityksen päätyttyä.Alkuperäinen kirjoittaja umayya:olisko tauon paikka kun ei aukee vielkään :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:rautalankaapa hyvinkinAlkuperäinen kirjoittaja umayya:ei nyt auennut tuo muuri.. sitä rautalankaa siis lisää kiitos
Peesi! Edes alkukirjain *kerjää*Alkuperäinen kirjoittaja kyy:vähän lisävinkkiä tähän kiitos, ei aukee arabimaat edes alkukirjain..Alkuperäinen kirjoittaja saga:Kiitos! Miten ihmeessä keksit (mulla on nyt 620 sanaa)Alkuperäinen kirjoittaja newman:Sain eteenpäin 7+6 > aiemmin pohjois- ja eteläosiin jaettu arabimaa.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja saga:Muisti 10... Semmonen missä on kortteja ja etitään parit!
täältä myös :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kyy::flower:Alkuperäinen kirjoittaja saga:Muisti 10... Semmonen missä on kortteja ja etitään parit!
no kyllä nyt sen hokasin, siihen loppuosaan takempaa vihjettäAlkuperäinen kirjoittaja manta:Ne maat alkaa Etelä- ja Pohjois-. vieläkö tarkemmin
mihin ruutuun tulee atkinson?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:mä en keksinyt myös vielkään sitä rowan atkinson juttua
ja satu ruudusta puuttuu viel der ring..... 7
ei tuu suoraan atkinson, musta surma ruudussa tällanen kohta..Alkuperäinen kirjoittaja kyy:mihin ruutuun tulee atkinson?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:mä en keksinyt myös vielkään sitä rowan atkinson juttua
Mikä P-K? Toi ensimmäinen löytyy wikistäAlkuperäinen kirjoittaja manta:Mikä on se valtionpäämies 7 kirj. alas?
Se P-K 5 kirj.?
thänks! heti aukes!Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ei tuu suoraan atkinson, musta surma ruudussa tällanen kohta..Alkuperäinen kirjoittaja kyy:mihin ruutuun tulee atkinson?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:mä en keksinyt myös vielkään sitä rowan atkinson juttua
mikä se vasen väliviivallinen on? tuo mitä haet on monarkkiAlkuperäinen kirjoittaja manta:oon selannut wikiä mut en saa jostain syystä sitä nyt millään. P-K tulee sen vasemmalle väliviivallisen jälkeen