RELAATIO 7 on ilmestynyt!!

  • Viestiketjun aloittaja saga
  • Ensimmäinen viesti
Mariia
Mä oon itse vissiin niin iso luuseri ettei noi voittajat aukea ;) Suomen euroviisu voittajan kautta onneksi päässyt eteenpäin, mutta siinä se ruutu sit onkin. Enkä edes käsitä Taa:n vinkkiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia:
Mä oon itse vissiin niin iso luuseri ettei noi voittajat aukea ;) Suomen euroviisu voittajan kautta onneksi päässyt eteenpäin, mutta siinä se ruutu sit onkin. Enkä edes käsitä Taa:n vinkkiä...
Erään tv-ohjelman voittaja. Kilpailivat työpaikasta
 
Taa
Pelin läpäisy:
190 / 652 (29.1%)

Vihjeet: 1 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
4 / 112

Uskontoon varsinkin kaipais vähän sanoja.. Puhumattakaan vielä kiinni olevista.

Otin tuossa vartin kaunistavat unet. Toivotaan, että nyt alkais aivot toimia paremmin. :)
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
voittaja-ruudun euroviisuista ne kaksi sanaa ylöspäin?
Se kolmikirjaiminen on lyhenne, joka on aika helppo arvata. Kaksiosainen nimi taas on tanskalainen euroviisuvoittaja.

Tämä vaikuttaa ihan hauskasti laaditulta relaatiolta, eli eteenpäin pääsee jotenkuten, mutta mietittävää ja vinkkien vaihdeltavaa varmaan riittää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
voittaja-ruudun euroviisuista ne kaksi sanaa ylöspäin?
Se kolmikirjaiminen on lyhenne, joka on aika helppo arvata. Kaksiosainen nimi taas on tanskalainen euroviisuvoittaja.

Tämä vaikuttaa ihan hauskasti laaditulta relaatiolta, eli eteenpäin pääsee jotenkuten, mutta mietittävää ja vinkkien vaihdeltavaa varmaan riittää...
Kiitos :flower: :flower:
Tulihan se oikea lyhennekkin viimeinkin eteen :D
 

Yhteistyössä