JoukkueJoukkue-ruutu on tuottanut mulle ongelmia
joukkue 10 alas Jokaisella valtiolla omansa
jal... 9 Suomen tuollaisen joukkueen nimi
se p... 11
mi.. hi...5+11
ag... 9
Eikun anteeksi, kunnon huolimattomuutta. Mulla ei silloin vielä edes ollut tota, eikä ole ratkaisua nytkään.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30836411:tätä en löytäny kyl
tv 5+2+6+7 - jope ruonansuun kappale
olepas hyväJoukkue-ruutu on tuottanut mulle ongelmia
joukkue 10 alas esim leijonat
jal... 9 saat sen tolla vastasanalla
se p... 11 yhtye(köhän tai levy oli), wikin haulla löysin
mi.. hi...5+11 taiteilija (wikin hakua)
ag... 9 esim. partioki on
"Poreileva", löytyi kun laittoi ton om..vi.. Googleen.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30836444:hedelmä ruudun om...vi... 10?
Alkon valikoimissa oleva Omppu.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30836444:hedelmä ruudun om...vi... 10?
viranomais ruutu on ihan tyhjä mullaTässä lisää tyhjiä
Viranomainen
vero 13 alas
Lyhenne 2 telkkari
tut... 4
yli... 11 ja 12 filosofi on toi 11
Ammatti 19 yläviisto
ei puutu enää ku 8+5 ja 8 keskeltä (siis pääsanasta lähtevistä)Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30836491:viranomais ruutu on ihan tyhjä mulla
keskeltä puuttuu kaikki muut paitsi ylös menevä 7 ja alas 9 (tuntee ittensä tyhmäksi)
Ota kasiin vihje siitä oikealle menevästä.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30836513:ei puutu enää ku 8+5 ja 8 keskeltä (siis pääsanasta lähtevistä)
Siellä on se jolle annetaan tuloista ilmoitus, sitten on parlamentissa oleva viranomainen joka valvoo laillisuutta, sitten on yleissana joka tarkoittaa kaikkia viranomaisia vastakohtana yksityiselle voimalla ja yleissana joka on tuon ensimmäisen sanan loppu.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30836491:viranomais ruutu on ihan tyhjä mulla
keskeltä puuttuu kaikki muut paitsi ylös menevä 7 ja alas 9 (tuntee ittensä tyhmäksi)
EOAAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30836491:viranomais ruutu on ihan tyhjä mulla
muut puuttuu multakiNäistä ruuduista multa puuttuu nyt vain yksi
Vuori
jää...va... 16
Hevonen
ori 10 erään tunnetun heppakirjailijan kirja (mikä on se toinen hev.. kir.. 10)
Stamina
7th... 6+6
Sairaus
sai... 14+5
Mauste
mak... 10 lehti (mikä on bor.. 9?)
Afrikan tähti
int... 9
Numero
uts... 16
Viranomainen
vero 13 alas