Relaatio 49

• Viestiketjun aloittaja enbis
  • Ensimmäinen viesti
"maija"
[QUOTE="maija";30815969]Mistä löytyy seiska? Selasin wikipediasta kaikki studioalbumit läpi eikä yhdeltäkään löytynyt seitsemän kirjaimista mikä olisi käynyt. Tai sitten on jäänyt välistä :D[/QUOTE]

Joo olin laskenut kirjaimet väärin.

Onko ruokaan
pääsanasta 14
so---- 10
pä----- 12 ja 9+2+10
Al-- 5
Ju--- 10

Hugleikur
mi-- 12

"maija"
[QUOTE="muuan";30815975]Itsellä puuttuu antropologiasta seur:

BM 10 ja siitä se 5+4 värikäs pianistilaulaja
ma 11 suoraan oikealle vadelman ja karhunvatukan risteymä
pääsanasta 16 löytyy antropologian wikistä, alaotsikko[/QUOTE]

Napapiiri
Vi....-e............ 5+4
Sa--- 7+6
La--- 10
Lu------ 8+10
Hi--- 10
Nä-------- 4+6

"muuan"
[QUOTE="maija";30815985]Napapiiri
Vi....-e............ 5+4
Sa--- 7+6
La--- 10
Lu------ 8+10
Hi--- 10
Nä-------- 4+6[/QUOTE]

Kiitos! Samat sanat puuttuu täältäkin tuolta napiiristä.

"Miltsi"
[QUOTE="sanni";30817653]vinkkejä vailla seuraaviin:

raha:
para 5 ja 8 --- 5 kaupunki ja 8 maakunta
komp 5, 5 ja 8

kesäyö:
kuu 3 5 5
pääsanasta 4 6 --- maalaaja
[/QUOTE]

Nuo löytyvät minulta.

"Miltsi"
Antaisiko joku vinkkiä Napapiirin sankarit -ruudusta ruokaruutuun pääsemiseen?

Näy... 4+6
Sal... 7+6
TPK... 8+2+3+9

Tuollaiset puuttuu minulta siitä ylälaidasta ja mieluustii siis sellainen vinkki millä tuonne seuraavaan ruutuun pääsisi :)

???
[QUOTE="Miltsi";30817668]Antaisiko joku vinkkiä Napapiirin sankarit -ruudusta ruokaruutuun pääsemiseen?

Näy... 4+6
Sal... 7+6
TPK... 8+2+3+9 --- katso wikistä kuva

Tuollaiset puuttuu minulta siitä ylälaidasta ja mieluustii siis sellainen vinkki millä tuonne seuraavaan ruutuun pääsisi :)[/QUOTE]

muut puuttuu kai kaikilta

"Pelaaja"
Täällä vinkattiin
Mäpä kysäisen, että olisiko kenelläkään

BODYMODIFICATION:
sus 12+10+4 pistä toi sana ja vaikka face googleen niin löytyypi... löysin kyl ihan selaamalla googlen hakutuloksia (ja ihan suomenkieltä on siis)

No olen noita sanoja pari päivää googlannut, ja pelkkää englantia tulee vastaukseksi, eikä liity mitenkään edes aiheeseen.

Siinä mielessä ihan sama, koska olen tämän relaation suhteen jo luovuttanut, mutta tuo on jäänyt vaivaamaan.

"Miltsi"
[QUOTE="Pelaaja";30817746]Täällä vinkattiin
Mäpä kysäisen, että olisiko kenelläkään

BODYMODIFICATION:
sus 12+10+4 pistä toi sana ja vaikka face googleen niin löytyypi... löysin kyl ihan selaamalla googlen hakutuloksia (ja ihan suomenkieltä on siis)

No olen noita sanoja pari päivää googlannut, ja pelkkää englantia tulee vastaukseksi, eikä liity mitenkään edes aiheeseen.

Siinä mielessä ihan sama, koska olen tämän relaation suhteen jo luovuttanut, mutta tuo on jäänyt vaivaamaan.[/QUOTE]

Minulla tulee heti ekalla sivulla tuolla sus.. googlaamalla. Kyseessä facebook-sivu.

Kiitos ???! Sain nyt vikankin ruudun auki.

"Pelaaja"
[QUOTE="Miltsi";30817802]Minulla tulee heti ekalla sivulla tuolla sus.. googlaamalla. Kyseessä facebook-sivu.[/QUOTE]

Googlasin vihjeen mukaan sus... Ja face sanoilla, eikä tullut mitään. Nyt kun googlasin pelkällä sus... Sanalla, niin neljännellä sivulla tuo sitten oli.

"Pelaaja"
Niin, ja kiitos. Nyt voin sitten rauhallisin mielin jättää tämän relaation silleen. Jos sattuu sateinen kesä, niin ehkä sitten jatkan, mutta muuten saa olla. Toivottelen onnea jatkajille.

"lamppu"
[QUOTE="lamppu";30818094]Tähän loppui munkin puolesta, sanoja 369 ja enempää en jaksa kaivaa. Onnea jatkajille!
8 2 3
3 6 ok
1 2 2[/QUOTE]
Voin kyllä vielä vinkata, jos joku apua kaipaa :)

???
[QUOTE="lamppu";30818108]Voin kyllä vielä vinkata, jos joku apua kaipaa :)[/QUOTE]

Kerro ainakin antropologiin b.m. ja e.j. välinen 10

Ja onko sulla napapiiriin hi 10 alavasen, lap 10 tai se sal-sih välinen?

Yhteistyössä