Relaatio 488

  • Viestiketjun aloittaja zombi
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moi, tämä relaatio otettiin uudestaan käyttöön Iin kätkölle: Cthulhu-mytologia, GCAFPPB.
Niin kysyisinkin, että tekeekö tätä enää kukaan ?
Jos niin olisi muutama ruutu kesken, nämä puuttuisi:
1/4 Automerkki sananlaskuja seuraavista kohdista autoista joissa on kirjaimia 5 ja 4 ja 8
2/3 Alhaalla 4/9
2/5 Pääsanasta alas 6/5
3/1 Oikea yläreuna 9/8 (on ollut vinkki, että pitäisi lukea kirja ja sieltä löytyisi)
3/2 Pääsanasta vinoon vasemmalle 8
3/3 Pääsanasta vasemmalle 4/väliviivallinen 13
4/1 Oikealla alhaalla 10
 
vierailija
Moi, tämä relaatio otettiin uudestaan käyttöön Iin kätkölle: Cthulhu-mytologia, GCAFPPB.
Niin kysyisinkin, että tekeekö tätä enää kukaan ?
Jos niin olisi muutama ruutu kesken, nämä puuttuisi:
1/4 Automerkki sananlaskuja seuraavista kohdista autoista joissa on kirjaimia 5 ja 4 ja 8
2/3 Alhaalla 4/9
2/5 Pääsanasta alas 6/5
3/1 Oikea yläreuna 9/8 (on ollut vinkki, että pitäisi lukea kirja ja sieltä löytyisi)
3/2 Pääsanasta vinoon vasemmalle 8
3/3 Pääsanasta vasemmalle 4/väliviivallinen 13
4/1 Oikealla alhaalla 10
1/4 Automerkeistä vielä, että toiseksi ylin 5 ja ylin 4
 
vierailija
Tekeepä hyvinkin ja eiköhän lisää tule megan lähestyessä.

Itseltä puuttuu enää 5/4 pääsanasta 10 ylöspäin, varmaan kaikki väärät olen kokeillut :D Muihin apuja siis löytyisi...

Yleisvinkkinä wikipedia-vinkkisivuista kannattaa kaivaa vuoden 2020 versioita, monet ovat muuttuneet kriittisesti.

1/4 Automerkki sananlaskuja seuraavista kohdista autoista joissa on kirjaimia 5 ja 4 ja 8
Vaikea vinkata, löysin kaikki jostain samalta sivulta. Suomi24?
5 osta... 4 akronyymi 8 virta

2/3 Alhaalla 4/9 enkkuwiki, muista yleisvinkki
2/5 Pääsanasta alas 6/5 pääsana+rajasana, suomeksi
3/1 Oikea yläreuna 9/8 (on ollut vinkki, että pitäisi lukea kirja ja sieltä löytyisi) siellä se on koko suku
3/2 Pääsanasta vinoon vasemmalle 8 hahmoryhmä
3/3 Pääsanasta vasemmalle 4/väliviivallinen 13 pahat kuolleet sarja
4/1 Oikealla alhaalla 10 ammatti
 
vierailija
KIITOS!! Luulisi tuon kohdalle osuneen, kun olen listaa edestakaisin kahlannut, lieneekö laskupää pettänyt. Seuraan sivua vielä pari päivää, jos tulee ongelmia

Minä sain tämän rellun valmiiksi 2020 enkä silloin löytänyt GC-koodia, Nyt en ymmärrä, miten saisin wikipediasta silloisen version auki?
Olen pakertanut rellun alusta asti uudelleen ja 8 sanaa puuttuu - näistä 4 on näkyvillä:

1.2 se elokuva - en vaan löydä muita versioita sen nimestä enkä saa sitä läpi (7 + 2 + 3 + 9 + 7)
1.4 sk-itäauton hokema/mainoslause 5 +6 + 6 + 4 + 11
2.2 str th 1. tuotantojaksolla ei ole 12 + 8 jaksoa...
2.4 alhaalla Mi - Mi - 4?

Ilahtuisin kovasti, jos saisin urakan uudelleen finaaliin, ei ole mikään helppo rellu!
 
vierailija
Minä sain tämän rellun valmiiksi 2020 enkä silloin löytänyt GC-koodia, Nyt en ymmärrä, miten saisin wikipediasta silloisen version auki?
Olen pakertanut rellun alusta asti uudelleen ja 8 sanaa puuttuu - näistä 4 on näkyvillä:

1.2 se elokuva - en vaan löydä muita versioita sen nimestä enkä saa sitä läpi (7 + 2 + 3 + 9 + 7)
1.4 sk-itäauton hokema/mainoslause 5 +6 + 6 + 4 + 11
2.2 str th 1. tuotantojaksolla ei ole 12 + 8 jaksoa...
2.4 alhaalla Mi - Mi - 4?

Ilahtuisin kovasti, jos saisin urakan uudelleen finaaliin, ei ole mikään helppo rellu!
Ja heti löytyi tuo viimeinen...
 

Yhteistyössä