Relaatio 488

  • Viestiketjun aloittaja zombi
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
5.3 pitkä lainaus ylhäällä => valkoinen-takki, tai, maailma ihmisten sodassa sama enkuksi
So pa 7 => so pa:n kuuluisin hahmo, etunimi eric sukunimi alkaa ceellä
pie 9 oikealla => en löydä sellaista vaikka olen ruudun kaikki ratkaissut
pie 8/2/7 => kanadalaiset hahmot alkaa teellä ja peellä
ja siitä 7/5/6 ja 8/5/5 => hahmojen oikeat nimet
Kiitos sulle tosi palojon vielä jäi puutteita jotka päivitän tänne.. jospa joku auttaa taasen.
 
vierailija
3.1 mat 5/10 - puuttuu minultakin kotimainen naislaulaja "perhonen"
2.1
ins 8/4 - niillä runoilla on nimet ja roomalaiset numerot perässä
2.2
Mi Wh 5/7 - tytär taisi olla pääsanasta alas 8 väliviivalla - missä sitä esitetään jaksoina rajasana 5/4 - herra WJ
2.4
hii 6 ruokaa ank 10 ank kaupunki mak 2/7 miesten vihannes ja 13 suosittu retkieväs lu lu 5/5 wild west
2.5
pääsanasta alas 12 pelissä yksi rooleista ja ylös 6 pelintekijävas alakulma pus 10 tasmaniantiikeri
3.1
rajasana hipsuissa 8/4 fu fr yo hipsuissa 4/10 ja 8/5 Wi Wh 7/8 ja 9/8 en edelleenkään löydä vaikka tiedän mistä pitäisi löytää........ Novelli löytyy netistä kokonaisuudessaan. Jos pistät hakusanaksi sukunimen ja kelaat sitä läpi, saat kaikki samalla sukunimellä varustetut esiin - tai niin minä ne löysin. Ma Bi 4/6 samalla konstilla löytyi heti Ma Bi:n jälkeen novellista. lää 9/5 lää määrite suoraan wikistä
3.2
rajasana 5/4 ja siitä alas 7 WJ:n rooli "an 6/2/9 pimeyden sydän vih pys kuo 10 ro pys kuo engl. termi
3.4
He We hipsut 11 anime mie 8 enpä löydä tätä "do st" 6 henkilö ja 4/6
3.5 isl 7/4/5 holy language of islam kon 5/17 se kielten erityispiirre liittyen kon ja rajasana 12/710 tulee vain alakautta
4.1
po 5 vastakohta ja 6/2/6 kirjassa Ro Su 8 ta ja muitakin sanoja..
4.2 ark13 kylmälaite
4.4
"cth mac" 9 mikä se on suomeksi "has" 4/12 löytyy has hakusanalla syv 4 osa sanaa pääsanasta hapsulline 7 kaupunki ja ilman hapsuja 7 korkokuva ja lainaus 10/2/6/5 puumaja "th ca o cht" 4/4/2/6 viim. sanalla eri kirjoitusasu kau 13 molemmat hapsulliset koilisseen löytyy sen puumajan kautta
4.5
GGA 12/7/ 10 ammatti WCW 11/9 ammatti ihtu 7 ammatti po 5 tutkii näitä G J 5/11 ainoa...
5.3
pitkä lainaus ylhäällä kirjan nimi So pa 7 hahmo pie 9 oikealla mistä tulee sekä 9 ylös millä voi peittää ja siitä 5 pie 8/2/7 kaksi so pa hahmoa ja siitä 7/5/6 ja 8/5/5 ratkeaa niistä
5.4
sp & sa 14 puuttuu minultakin az th co fi 10 mikä hän on

Ketjussa on näitä jonkin verran ratkottu jo tuossa yllä.
Mutta nuo minun kaipaamaani 2 sanaa puuttuvat näköjään sinultakin...
 
vierailija
viimeiset puuttuva
2.2 ja 3.2 rajasana 8 välivivalla
2.4 mak 13
3.4 hipsullinen 9 sy tu välissä alalaidassa
3.5 juu 10
näihin jos vielä apuja sais... varmaan jo vinkattukin mutta rautalankaa tarvii vielä
kiitos
 
vierailija
Apuja tarvitaan:

3.5 ylhäällä keskellä uk yj alas rimpsu, löytyykö jostain oikea kirjoitusjärjestys, olen montaa kokeillut mutta ei osu kohdilleen
4.1 Br - Ne Yo välinen 12
4.2 vasemmalla ylhäällä TeSe ylös hipsullinen 7+3+2+6
HaKi - Ki välinen 9 alhaalla oikealla
4.4 pääsanasta hipsurimpsu 10+2+6+5 vihje oli puumaja, mutta googlettamalla ei löydy suomeksi eikä enkuksi
5.1 pääsanasta rimpsu alas 8+14+5+4+9

tällaiset on vaille, itse autan minkä pystyn. Kiitos jo ennakkoon.
 
vierailija
Jaahas, sekin oli kirjoitusasusta kii. Nyt kun vielä löytäis ko. kätkön GC:n niin tietäis, kannattaako lähteä etsimään...
Moro, olen jelppinyt innolla, mutta nyt tuntuu apu hiipuvan. voisitko jeesata, vain 5 puuttuu.

3.5 Uk Yj - UkJu Po välinen rimpsu, 4+2+5+4+7+8 tiedän mitä siinä kysytään, mutta en saa järjestystä
4.4 pääsanasta rimpsu oikealle 10+2+6+5 vinkki oli puumaja mutta ei auennut mulle
ilmeisesti hipsuiset 13set aukeaa sen avulla?

Kiitos ennakkoon, jos autat.
 
Jälkijunassa
Moro, olen jelppinyt innolla, mutta nyt tuntuu apu hiipuvan. voisitko jeesata, vain 5 puuttuu.

3.5 Uk Yj - UkJu Po välinen rimpsu, 4+2+5+4+7+8 tiedän mitä siinä kysytään, mutta en saa järjestystä
4.4 pääsanasta rimpsu oikealle 10+2+6+5 vinkki oli puumaja mutta ei auennut mulle
ilmeisesti hipsuiset 13set aukeaa sen avulla?

Kiitos ennakkoon, jos autat.
Oon ootellut sitä GC-koodia, mutta tässä vihjeet:
3.5 minkä jumala? Sanat ja niiden järjestys suoraan wikistä, myös välisanat
4.4 Jos sulla on se alle tuleva animaatiosarja, niin sitä googlaamalla ja enkuksi tuo puumaja....

Turhauttaa, kun sai vaikean rellun valmiiksi, mutta kätköä ei löydy millään haulla, tarttis sen koodin...
 
vierailija
Oon ootellut sitä GC-koodia, mutta tässä vihjeet:
3.5 minkä jumala? Sanat ja niiden järjestys suoraan wikistä, myös välisanat
4.4 Jos sulla on se alle tuleva animaatiosarja, niin sitä googlaamalla ja enkuksi tuo puumaja....

Turhauttaa, kun sai vaikean rellun valmiiksi, mutta kätköä ei löydy millään haulla, tarttis sen koodin...
Kiitos paljon, nyt tuli rellu valmiiksi, kyllä se kätkökin vielä ratkeaa :) t, jaakkogeo

PS. jos joku on vinkkejä vaille, niin kirjoittakaa, tämä viikko ainakin menee kotona päivystäessä.
 
vierailija
Hei,
olen selannut kaikki nämä sivut läpi, enkä löytänyt kysymystä seuraavasta, jossa itse olen jumissa:
4-5 gujo, em ja kuo välissä oleva 8+5
Enkä ole pystynyt päättelemään wikin enkä fandomeiden teksteistä, mitä siihen tulisi, joten löytyisikö vielä apuja?
 
vierailija
Hei,
olen selannut kaikki nämä sivut läpi, enkä löytänyt kysymystä seuraavasta, jossa itse olen jumissa:
4-5 gujo, em ja kuo välissä oleva 8+5
Enkä ole pystynyt päättelemään wikin enkä fandomeiden teksteistä, mitä siihen tulisi, joten löytyisikö vielä apuja?
On mainittu fandomissa Gu-jo-artikkelissa: first mate suomeksi ja sukunimi sieltä
 
vierailija
Muutama puutuu vielä:

1.5 Häv Len 17 (väliviivainen)
2.5 Sha 12 7 ja Ku Ku 10
3.4 Tu Met 6
4.5 Gu Jo 5 11 (en ymmärrä vinkkejä - vaan löydä 10 kirjainta sanaa) ja Per Kap 7 (toisen sanan alla)
5.4 Alkusana Työ 6
 

Yhteistyössä