Relaatio 472

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miltsii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutama sana vielä puuttuu, joihin tarvitsen vinkkiä:

Tietokonepelit: vasemmalla ti ko alas 10
ja tietysti se ti ko 4

ja Pääkaupunki: Kaup alavasemmalle 7

Näillä pääsisin eteentäin.

Muutamaa vinkkiä kaipailen, sitten voin antaa periksi
2,1 Ensimminen maailmansota
A H, H ja A H yhdistävä 8

3,3 Peruna
El - El -Ka yhdistävä 5 9

4,1 Kreivi Dracula
Sa 12

4,5 Muumit
pääsanan ja La yhdistävä 12

Sitten uupuisikin enää 2,3 kuuluisa 4

Muutamaa vinkkiä kaipailen, sitten voin antaa periksi
2,1 Ensimminen maailmansota
A H, H ja A H yhdistävä 8 maa

3,3 Peruna
El - El -Ka yhdistävä 5 9 living eliö

4,1 Kreivi Dracula
Sa 12 yläluokka

4,5 Muumit
pääsanan ja La yhdistävä 12 monikossa niille suunnatut opukset

Sitten uupuisikin enää 2,3 kuuluisa 4
Ja sen viimeisen kun joku neropatti vielä keksiskin :D, kun ei laatijakaan ole apuun tullut eikä edes virheitään ole korjannut :( Harmi juttu!

Etsiikö joku tätä 4 kirjaimista vielä aktiivisesti ja jos niin oletteko koittanut typoilla sen erilailla ja erikirjaimilla,et jos se sana onkin värinkirjoitettu relaan?

Olen tässä kaikenmoisia valmistajia,pelien nimiä,osia, slangia,firmojen nimiä yms niin englanniksi kuin suomeksi mennyt läpi vaan ei ole vielä löytynyt/peliin mennyt.

Alkaa kohta ideat sekä tieto loppua kesken.

emmaliina1 vois tulla kyllä vinkkaan jo tätä sanaa/kirjanyhdistelmää suosista (tietokone 4 kirj, tietokonepelit ruudussa).

Etsiikö joku tätä 4 kirjaimista vielä aktiivisesti ja jos niin oletteko koittanut typoilla sen erilailla ja erikirjaimilla,et jos se sana onkin värinkirjoitettu relaan?

Olen tässä kaikenmoisia valmistajia,pelien nimiä,osia, slangia,firmojen nimiä yms niin englanniksi kuin suomeksi mennyt läpi vaan ei ole vielä löytynyt/peliin mennyt.

Alkaa kohta ideat sekä tieto loppua kesken.

emmaliina1 vois tulla kyllä vinkkaan jo tätä sanaa/kirjanyhdistelmää suosista (tietokone 4 kirj, tietokonepelit ruudussa).

Sorry, en juuri koskaan käy täällä, kun yritän aina tehdä itse alusta loppuun ja täällä helposti spoilaantuu.
Mutta siis, se 4-kirjaiminen sana on A:lla alkava yleinen ti-ko-merkki väärin kirjoitettuna, virhe 2. kirjaimessa. Itse vahingossa sen satuin kirjoittamaan jo jossain aika varhaisessa vaiheessa, itsellä tuotti monet muut sanat enemmän päänvaivaa.

terv. Emmaliina1

Sorry, en juuri koskaan käy täällä, kun yritän aina tehdä itse alusta loppuun ja täällä helposti spoilaantuu.
Mutta siis, se 4-kirjaiminen sana on A:lla alkava yleinen ti-ko-merkki väärin kirjoitettuna, virhe 2. kirjaimessa. Itse vahingossa sen satuin kirjoittamaan jo jossain aika varhaisessa vaiheessa, itsellä tuotti monet muut sanat enemmän päänvaivaa.

terv. Emmaliina1
KIITOS!!! Yritin kyllä tuotakin väärin kirjoittaa, mutta tuo kirjain ei osunut kohdalle :D Kiitos vielä kerran!