N
newman
Vieras
Mä en keksi tota loppuratkaisua, yleissana vinkki ei vaan auta! Ajatukset pyörii vaan joidenkin mielikuvitushahmojen tai pelihahmojen ympärillä. Auttaisitteko vähän lisää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksi suuntaus, sana on monikossa ja loppuun voi ottaa vinkkiä siitä oikealle lähtevästä.Aamupäiviä, liekö vielä lomatunnelmissa tai unenpöpperössä, mutta mulle ei auennut toi kristinusko vinkillä, aihepiiri kun on melko laaja myös..
"luonnoton olio, joka poikkeaa kokonsa tai olemuksellaan"Yksi suuntaus, sana on monikossa ja loppuun voi ottaa vinkkiä siitä oikealle lähtevästä.
Antaisitko helpomman vihjeen siihen loppuratkaisuun, mulla pyörii enää yhdet ja samat sanat päässä.
Edes tuon sitaatin googlaaminen ei auta, kohta menee hermo!"luonnoton olio, joka poikkeaa kokonsa tai olemuksellaan"
nyt tulee suht iisi vinkki jo. elokuva "kaunotar ja xxxx"Edes tuon sitaatin googlaaminen ei auta, kohta menee hermo!
Onko jokin sivu mistä tuon voi löytää?
Kiitos.nyt tulee suht iisi vinkki jo. elokuva "kaunotar ja xxxx"
Muuten onko sulla tietokonepelit ruudun tietokone 4 oikea yläviistoon?
tuota oon hakenut monen monta päivää ja ei tajua mikä siihen enään voi mennä..
nyt tulee suht iisi vinkki jo. elokuva "kaunotar ja xxxx"
Muuten onko sulla tietokonepelit ruudun tietokone 4 oikea yläviistoon?
tuota oon hakenut monen monta päivää ja ei tajua mikä siihen enään voi mennä..
on yksi kristinuskon kolmesta päähaarasta.. ja kun tuon saat oikeaan muotoon niin 6 on monikossa se oikeanpuolinen lopputai "monster".. mut mä en tajua tota kirkkoa kaikki suuntaukset kirjoittanut moneen kertaan ja oletan et loppu on se oikeanpuolimaisen loppu monikossa.. mikään ei käy, onks tää nyt taas jostain sanamuodosta kiinni.. alkaa kans pikku hiljaa nyppimään hermopinneitä tää rellu..
ja siihen tietokonepeli ruudun nelikirjaimiseen oon hakannu kaikki tk-sanastojen nelikirjaimiset sanat ja lyhenteet mitä maa päällään kattaa.. pakko olla joku bugi, vaikkei toi em. sana ookkaan, sekin on kokeiltu![]()
Klikkaa wiki-sivulla reformoidut ja mene sitten luokkiin, siellä näet sen sanan suoraan.tai "monster".. mut mä en tajua tota kirkkoa kaikki suuntaukset kirjoittanut moneen kertaan ja oletan et loppu on se oikeanpuolimaisen loppu monikossa.. mikään ei käy, onks tää nyt taas jostain sanamuodosta kiinni.. alkaa kans pikku hiljaa nyppimään hermopinneitä tää rellu..
ja siihen tietokonepeli ruudun nelikirjaimiseen oon hakannu kaikki tk-sanastojen nelikirjaimiset sanat ja lyhenteet mitä maa päällään kattaa.. pakko olla joku bugi, vaikkei toi em. sana ookkaan, sekin on kokeiltu![]()
Saako kysyä mistä sen numeron löytääpi, en ole törmännyt enkuwikissäkään tuohon?Kiitos newmanille löydöstä! Neon Genesis Evangelion 5 5 on Japanin pääkaupunki +numero![]()
On suomiwikissäkin mainittu kaupunki, jossa sarja tapahtuu ja numero siis enkuksiSaako kysyä mistä sen numeron löytääpi, en ole törmännyt enkuwikissäkään tuohon?
Kiitos, ja se auttoi jatkoonkin.Kiitos newmanille löydöstä! Neon Genesis Evangelion 5 5 on Japanin pääkaupunki +numero![]()
Kerrotko mullekin sen jatkon Lelouch 5 5Kiitos, ja se auttoi jatkoonkin.![]()
voitko vinkata paremmin mä en saa sitä 5+5Kiitos, ja se auttoi jatkoonkin.![]()
Löytyi googlaamalla se kaupunki siltä fandom sivulta.Kerrotko mullekin sen jatkon Lelouch 5 5
Englanniksi, niillä sivuilla se on numerona tuon kaupungin perässä.voitko vinkata paremmin mä en saa sitä 5+5
ratakisko ois jees
Vinkkasin tuolla ylempänä että pistä se kaupunki hakuun siellä fandom sivulla. Lukemalla niitä tekstejä löydät tuon, ei tarvi klikata mihinkään.Eikö kukaa voi jeesiä ton lelouch 5+5 sanan kanssa niin et sen saapi??![]()
En mä siltikään tuota löydä???Löytyi googlaamalla se kaupunki siltä fandom sivulta.