Relaatio 442

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lamp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sit kysyisin vielä VIIMEINEN ruutuun pääsanasta ylös lähtevän 9+5 Viim MIKÄ? Olen nyt kahlannut Kirjasampoa läpi tuloksetta, eikä Wikipediakaan tunnu antavan apuja.

Kiitos. Muutaman kohdalla tunsin itseni ihan tyhmäksi... Olin jotenkin jymähtänyt tiettyyn ajatuskaavaan, enkä osannut sit etsiä sen ulkopuolelta.

Seuraavana vääntövuorossa olisi ENSIMMÄINEN
Rou 5+5+6 mary poppins, katso elokuvatiedoista roolit
Päi 11 (se vasen alaviisto)
Pääsanasta alas lähtevä 5+6 ja sen jatko 5+6 Löytyy vastasanoina Vel, El Ikk... ja tuolla viimeisellä Kir 5 6 on pohjoissuomalainen artisti (ensimmäinen siis albumi)
Brot 3+7 ja sen jatkot 9+10 (sielläkin vastassa se Kir) sekä 10 (Siellä vastassa Ter Brot on elokuva

)
vinkkiä yllä

M2

Kiitos!
Nyt on päästy jo lähelle! Enää 9 sanaa puuttuu (ja niistä yksi on vielä pimennossa)
VANHA
Kuv-Ves 13
Fin 15 ja sen jatko 5 (vastassa pol)
Mie 5+8 (Tai ainakin oletan että se sana tulee sieltä Mie, kun siinä on päällä se Lord of The Ring kirjoittajan toinen kirja...)
Tes 8+11
So 7+4 (Minkä So? Onko kyseessä siis kirja vai elokuva?)

VIIMEINEN
Rik - Ros - B&C yhdistävä 10 (Tiedän keitä B&C olivat ja olen yrittänyt pyöritellä kaikkia heihin liittyviä asioita. Ilmeisesti yksi on vielä testaamatta, tietäis vaan mikä...)
Kieltosanasta lähtevä 2+9 (Se kieltosana on niin monessa, että hakutuloksia pitäisi pystyä jotenkin rajaamaan. Tietäis ees et etsiikö kirjoista, novelleista, runoista, lauluista...)

Kiitos!
Nyt on päästy jo lähelle! Enää 9 sanaa puuttuu (ja niistä yksi on vielä pimennossa)
VANHA
Kuv-Ves 13 taitouintia
Fin 15 ja sen jatko 5 (vastassa pol) 5:lla mitataan nopeutta
Mie 5+8 (Tai ainakin oletan että se sana tulee sieltä Mie, kun siinä on päällä se Lord of The Ring kirjoittajan toinen kirja...)
Tes 8+11
So 7+4 (Minkä So? Onko kyseessä siis kirja vai elokuva?) nämä ovat suomalaisen artistin biisejä, älä tyri nyt

VIIMEINEN
Rik - Ros - B&C yhdistävä 10 (Tiedän keitä B&C olivat ja olen yrittänyt pyöritellä kaikkia heihin liittyviä asioita. Ilmeisesti yksi on vielä testaamatta, tietäis vaan mikä...) rosvo vain yleiskielellä, alkaa rik......
Kieltosanasta lähtevä 2+9 (Se kieltosana on niin monessa, että hakutuloksia pitäisi pystyä jotenkin rajaamaan. Tietäis ees et etsiikö kirjoista, novelleista, runoista, lauluista...) tämä on myös tuon suomalaisen artistin biisi

ja vinkit taas yllä, jospa näillä :-)

M2

Yhteistyössä