vierailija
Onko muille itsestäänselvyys, vaan ei aukene
2.3 pääsanan yllä 6
Josko joku vinkkaa, kiitos
2.3 pääsanan yllä 6
Nyt meni jakeluun kiitos3.2 Koi keskellä ylhäällä lounaaseen 12 > ks. "ko" wiki
4.1 hii alhaalla keskellä koilliseen 12 >>> "pointer" + vekotin => tarkoitin sitä mikä menee pitkälle ylös > onpi sattumalta tuon edellisen ko:n "kaima"hi
Onko muille itsestäänselvyys, vaan ei aukene
2.3 pääsanan yllä 6 >>> kuvaa sitä pääsanoista ensimmäistä eli mikä se on... myös puhelimella on sellainen...
2.3 pääsanan yllä 6 => Lontoon kielellä "Number"Onko muille itsestäänselvyys, vaan ei aukene
2.3 pääsanan yllä 6
5.3 pääsanasta 9+8 => alku oikein sulla, toka sana on pieni ihminen alkaa k...ötäMinulla on ylipääsemätön tuo 5.3 pääsanasta yläoikealle 9 + 8, joku seitsemän kuitenkin? Koetan autella jos pystyn, on vielä isoja aukkoja jäljellä.
Voi kiitos! En ole tuota kokeillut, vaikka itsestään selvähän tuo olisi ollut.5.3 pääsanasta 9+8 => alku oikein sulla, toka sana on pieni ihminen alkaa k...ötä
5.5 ruudusta puuttuvat vielä...5.5 ruudusta puuttuvat vielä...
pääsanan vieressä olevasta 4-kirjaimisesta va:sta ylös vasemmalle lähtevä 8...
ja
...alempaa 5-kirjaimisesta pu:sta lähtevä 9 myös ylös vasemmalle.
Kiitos, jos joku vääntää rautalangasta!
Eli 5:2 Na -10 ylös > jos na:aan pujottelee tytönnimiäTulipa kysyttyä epähuomiossa puutteellisesti . Pahoittelen mokaani.
Eli 5:2 Na -10 ylös ( tulin sieltä työkalupakista päin)
Lan-10 lounaaseen ei vinkki raksuta
3:1 Mi-10-mita en keksi muuta järjellistä kun vilmi eikä se käy ??
2:3 pääsanasta oik hipsuissa sen alla 11. Ei raksuta, onko teon sana vai mistä suunnasta osais keksiä.
Mille sanalle siis kysyt jatkoa?Eukko ja porsas (1. 4) vasen alakulma ammottaa tyhjänä. Tuohon 6+5 Ak alapuolelle löysin vihjeen, mutta ei selvinnyt silti. Vieläkö löytyy tietävää pelaajaa?
Siis Ets... sanasta vasemmalle ...... (6) ..... (5) Eukko ja porsas ruutu.Mille sanalle siis kysyt jatkoa?
1.4 ets... googleta ankkalinnan poliisilaitoksen kuuluisa etsivä, siis ei se pastilliukkoSiis Ets... sanasta vasemmalle ...... (6) ..... (5) Eukko ja porsas ruutu.
Viiniinkin tällainen toiminta usein liitetään!Kolme karhua ruudussa ei keksi sopivan makeaa juttua oikealla
Ma- 8- Ma
Suurkiitos! Tämä tyyppi ei ole tosiaankaan tuttu minulle enkä olisi koskaan keksinyt itse. Jos vielä viitsisit vihjata tuon Jänis & kilppari-ruudun (2.2.) oikean alareunan Sc....m-sananan alapuolella olevan[Q........ (8) ...... (6) ............... (15) ..... (5)UOTE="vierailija, post: 32240238"]1.4 ets... googleta ankkalinnan poliisilaitoksen kuuluisa etsivä, siis ei se pastilliukko
2.2Suurkiitos! Tämä tyyppi ei ole tosiaankaan tuttu minulle enkä olisi koskaan keksinyt itse. Jos vielä viitsisit vihjata tuon Jänis & kilppari-ruudun (2.2.) oikean alareunan Sc....m-sananan alapuolella olevan
........ (8) ...... (6) ............... (15) ..... (5), niin olisin kiitollinen. En keksi mitään muuta kuin Asterix-jutun eikä se sovi siihen , roomalaisista puhumattakaan.
TUO 12 ON HOTELLI HEDELMÄ ETEEN JA HIPSUISSA OLEVAN SAAT SIITÄ HOTELLISTAJelppiä tarvin
3.4 ak ank taki ylös 7+6+3+5 GRATTIS KALLE ANKA
ki alas 10 VANHA KOTIM. YHTYE, FREDIKIN MUKANA
pääsanasta alas vasen 3+4+4+2+7+5 ENGLANTIA
3.5 em. ylös 7 LAIVA TAI AVARUUSALUS YMS.
u.. alas vasen 12 ja hipsukoissa alas 9+5+8-1+8
vastailen sitten takaisin jos itse tarvitte jelppiå
Sydämellinen kiitos avusta ja hyvää juhannusta. Vaikea oli rellu enkä omin avuin olisi viimeisiä pariakymmentä sanaa keksinyt.[/QUOTE]2.2
2.2.) oikean alareunan Sc....m-sananan alapuolella olevan
(8)+(6)+(15)+(5) => Ant..... Roo... legio......n scu... On tuo Asterixissäkin ollut