relaatio 413

  • Viestiketjun aloittaja sannisanni harmaana
  • Ensimmäinen viesti
sannisanni harmaana
Kiva rellu jälleen Lampulta, Artemis-ruudussa mulla vasemmassa laidassa kaksi sanaa päällekkäin? Ei liene ihan kuitenkaan tarkoitus vai mullako koneessa viiraa :ROFLMAO:
 
Kiva rellu jälleen Lampulta, Artemis-ruudussa mulla vasemmassa laidassa kaksi sanaa päällekkäin? Ei liene ihan kuitenkaan tarkoitus vai mullako koneessa viiraa :ROFLMAO:
No niinpäs näkyy olevan enkä saa tuota korjattua. Eli ei viiraa sun koneessa. Se sana kuuluisi pelkästään viereiseen ruutuun. Oli muutenkin taas takkua julkaisussa ja noitten viivojen kanssa. Koittakaa kestää taas kaikki kömmähdykset :D
 
  • Tykkää
Reactions: sannisanni
No niinpäs näkyy olevan enkä saa tuota korjattua. Eli ei viiraa sun koneessa. Se sana kuuluisi pelkästään viereiseen ruutuun. Oli muutenkin taas takkua julkaisussa ja noitten viivojen kanssa. Koittakaa kestää taas kaikki kömmähdykset :D
Tulin samaa tänne ihmettelemään. Mut ei haittaa päälekkäisyys, tosi hieno rellu taas pähkäiltäväksi!
(Minulla ollut jo pari viikkoa kuuden ruudun rellu tehtynä muutamaa sanaa vaille, kunnes taas viivahässäkkä sotki kaiken. Sananpoisto ei toimi eikä mikään. Kimmolla on tieto asiasta, mut lienee liian kiireinen mies korjailemaan bugeja :) )
 
vierailija
Mulla on muuten valmis, mutta Apollon ruudun vasemmassa reunassa kum - hau välinen 11. En ole ikinä katsonut kys. ohjelmaa, vai liittyykö asia edes siihen?

Tosi kiva rellu oli, kiitos!
 
vierailija
Hefaistos
PS 8+11 ei löydy mistään

Hera
Hop 11

Zeus
Pil 12
Vesi 10

Poseidon
Jum - Juh - Yö 7+8+5

Dionysos
Hurm 5+7+6
Päih 9

Artemis
Efe - Art temp - Cel kir 7
Höy 10
 
Ongelmia:
Poseidon:
nim 5 ja nim 10 kalenterissa 7. toukokuuta
Afrodite:
Kla 16 albumi 1994
Kon 8 SPR:n, Väestöliiton ja YleX:n kampanja
Pik 9 ??? en löytänyt mitä tarkoitit
Artemis:
Hed 14
Viimeisessä se hed ei kuulu siihen ruutuun vaan viereiseen (en saanut korjattua), mutta jos tarkoitit siitä kir.. alas 14 niin tarvitset sitä, kun käyt lainaamassa kirjoja :)
 
vierailija
Muilla ei tunnu olevan samoja ongelmia kuin minulla, joten nämä ovat jotain ihan yksinkertaista:
Apollon
En ja Je väliset 11 ja 7
Athene
He pä ja Pi ko väliset 14 ja 5

Kiitos avusta!
 
Muilla ei tunnu olevan samoja ongelmia kuin minulla, joten nämä ovat jotain ihan yksinkertaista:
Apollon
En ja Je väliset 11 se poika oli siinä En-leffassa tämä paholaisen lähettämä vastustaja ja 7 Je perässä usein tämä, edellisen loppu
Athene
He pä ja Pi ko väliset 14 ja 5

Kiitos avusta!
Viimeiset ovat avaruudessa, pölypilvi ja tähdistö (wiki ehdottaa ekaa, kun alat kirjoittaa sitä laatikkoon ja toinen on myös lääkefirma).
 
vierailija
Suurkiitos! Päästit pinteestä! Ja kiitos koko pähkinästä - ei ollut mitään kuluneita assosiaatioita(y) (vaikka ei mua häiritse ne tututkaan:) ihan mielellään näitä pähkäilee)
 
R.S.
Täällä taas Matti Myöhäinen toiveikkaana kyselee, jos joku vielä tähän ketjuun eksyisi. :D

Pahimmat jumit:

Apollon
A Mcb 5 5 ja siitä 7, kaikki muut sanat ovat

Athene
Koi.. (alareunassa) 4 11
Hel.. (oikea alareuna) 9 5
Kumm..5 7 (varmaan joku näyttelijä, mutta en löydä, eikä ole vastasanaa)
kirk 5 5
val (oikea reuna) 5 7

Hera
Oopp 6 7
pyh 8 7 ja 4 11

Poseidon
keskisanasta 6 9

Afrodite
keskisanasta 6

dionysos
kaup (yläreuna) 11 ja 12
jää 4

Artemis
nelj (vasen reuna) 7
puol (oikea reuna) 9
maa 5 4 15

Kiitos etukäteen. Täysjumi iski, enkä pääse mistään eteenpäin.
 
Täällä taas Matti Myöhäinen toiveikkaana kyselee, jos joku vielä tähän ketjuun eksyisi. :D

Pahimmat jumit:

Apollon
A Mcb 5 5 ja siitä 7 laulaja, ekan saat varmaan siitä

Athene
Koi.. (alareunassa) 4 11 suomalainen kuvakirja
Hel.. (oikea alareuna) 9 5 satu
Kumm..5 7 (varmaan joku näyttelijä, mutta en löydä, eikä ole vastasanaa) on näyttelijä ja ohjaaja
kirk 5 5 Istanbulissa
val (oikea reuna) 5 7 romaani

Hera
Oopp 6 7 saksalaisen säveltäjän
pyh 8 7 kastoi Jeesuksen ja 4 11 edellisen muistoksi
Poseidon
keskisanasta 6 9 näyttelijä

Afrodite
keskisanasta 6 sen jumalatar

dionysos
kaup (yläreuna) 11 ja 12 eka nuijitaan ja toinen liittyy kodinvaihtoon
jää 4 toinen talvinen aine

Artemis
nelj (vasen reuna) 7 kanavakin
puol (oikea reuna) 9 naisilla voi olla tämmöinen päällänsä
maa 5 4 15 tieteisromaani

Kiitos etukäteen. Täysjumi iski, enkä pääse mistään eteenpäin.
Tuossapa jotain :)
 
R.S.
Kolmea sanaa vaille pääsin. :D

Tuo Apollonin ongelma ei aukea mulle, siihen tarvitsee vähän lisää vinkkiä. Kumpikin sana siis edelleen haussa.

Niiden lisäksi olisi Heran alalaidassa or.. ja kuu.. välinen 4 kirjaiminen sana kadoksissa.
 
Kolmea sanaa vaille pääsin. :D

Tuo Apollonin ongelma ei aukea mulle, siihen tarvitsee vähän lisää vinkkiä. Kumpikin sana siis edelleen haussa.

Niiden lisäksi olisi Heran alalaidassa or.. ja kuu.. välinen 4 kirjaiminen sana kadoksissa.
Apollonissa se laulaja on myös nimitys sille alapuoliselle Ne.. Ma..:lle.
Kappale 5 5 löytyy laulajan IMDb:stä A.. Mc..-kohdasta tai suoraan albumilta I'm Breathless.
Heran 4 on sen or.. ruokaa :)
 

Yhteistyössä