vierailija
Kiitokset. täällä tuli kans valmiiksi
Kiitokset. täällä tuli kans valmiiksi
Eipä tarvitse enää - olin ollut ihan vieressä jo aiemmin, mutta en vaan tullut testanneeksi... Ratkesi siis täälläkin! Kiitos kaikille vinkanneille!Edelleen puuttuisi nämä:
2.1 Pistiäiset:
Par 10 ja 11
Olen viestissä #194 annetun vinkin (elävänloinen ja kalmoloinen) nähnyt, mutta en silti tajua mitä haetaan - voisiko joku vinkata?!
Mulle ei auennut vieläkään, joten saa edelleen vinkataEipä tarvitse enää - olin ollut ihan vieressä jo aiemmin, mutta en vaan tullut testanneeksi... Ratkesi siis täälläkin! Kiitos kaikille vinkanneille!
Kun nyt pyysin apuja, niin annetaan myös.Näitä ei ole tainnut vielä kukaan muu kysyä eli lienevät olleet muille helppoja, minulle ei..
3.1. muu-ylös9-kau
4.1. por-alas13-lau
itse löysin nuo par 10 ja 11 Par-enkkuwikistä kohdasta Basic concepts ihan siitä ekasta lauseesta (yksi kirjain vain lisää niiden loppuun)Mulle ei auennut vieläkään, joten saa edelleen vinkata
Miten mä en tajua tätäkään vihjettä Olen kahlannut mielestäni koko korentowikin kaikkai kuvat? Voiko kukaan auttaa lisää?Löytyi viimein Sudenkorennot 6 Korentowiki - Korennot yhdellä sivulla osa 2 tuli vastaan eräässä kuvassa
millainen veTäälläkin jumissa ilmeisesti helpossa sanassa.
Vesiperhoset
Siiv 8+4 PuJoVe
menee rajasanaan, hipsujuttu löytyy kun saat alapuolella olevan rajasanan Ki KuMoikka
Kaksisiipiset: oikea ylänurkka hipsuissa 585 1999 meneekö viiva rajasanaan. Minulla viiva ei näy että minne se menee joten arvaus vain.
Saa myös vinkata.
ki eteen ja viivan jälkeen "portaali"Tähän on ollut jo aiemmin vihjettä, mutta saiaiko rautalankaa...
Kaksisiipiset väliviivallinen 18 ki sanasta.
onko nämä lajit yksikössä vai monikossa, mielestäni olen WIkin kaikki lajit kokeillut...Kaksisiipinen
vasen alakulma: hy - 12 - po ja tämä 12 yhdistyy vielä ke eläimen "tauti" Tätä tautia en löydä millään vaikka olen kaikki polttiais/hyttyseläimen googlannut, sekä eri sanamuodoissa laittanut
vasen yläkulma kukä - 13 kukä laji
vasen paa - 11 paa laji
Kiitos! Paa kun löytyi, niin löytyi "oirekin", vielä KuKä haussa..↑
Kaksisiipinen
vasen alakulma: hy - 12 - po ja tämä 12 yhdistyy vielä ke eläimen "tauti" Tätä tautia en löydä millään vaikka olen kaikki polttiais/hyttyseläimen googlannut, sekä eri sanamuodoissa laittanut
vasen yläkulma kukä - 13 kukä laji
vasen paa - 11 paa laji
onko nämä lajit yksikössä vai monikossa, mielestäni olen WIkin kaikki lajit kokeillut...
Isomman eläimen tauti on tämä. Molemmat on yksikössä.
Taisi olla ihan viimeisen kuvan kuvatekstissä.Miten mä en tajua tätäkään vihjettä Olen kahlannut mielestäni koko korentowikin kaikkai kuvat? Voiko kukaan auttaa lisää?
Kiitokset. Pitää siis keskittyä Lo - 12menee rajasanaan, hipsujuttu löytyy kun saat alapuolella olevan rajasanan Ki Ku