relaatio 39

"Töttöröö"
KIITOS!!! Siis tajusin Tiik.. jo ekasta vinkistä, ei vaan käyny missään vaiheessa mielessäkään se, vaikka pyörittelin kaikki disneynkin animaatiotiikerit ja kaikki :D
Ei oo mitään jatkosanoja, varmaan tulee siitä tiik...stä?

Dam
Voisikohan joku vielä auttaa kahden puuttuvan sanan kanssa, joita näin lauantaiaamuna olen vielä yrittänyt pureksia?

Puuttuis vielä Satuhahmo-ruudusta Kenkä 12 ja Eläimet ja hyönteiset ruudusta Lapsi 10.

Dam
Eipä enää mitään - vielä kun tarkemmin (neljännen kerran) luki tätä ketjua läpi, niin löytyiväthän ne vinkit sieltä. :)

Mielestäni tämä relaatio oli varsin mukava! Paljon porua aiheutti tuo kirjailijoiden vaikea löytyminen, mutta tarkemmin mietittyäni tämä tapa vinkata omassa Facebookissahan oli nerokas! Paljonhan rellut ovat googlettelua jo muutenkin - samaa tiedonetsintäähän se on tuokin. Toki aina pitkiä sanaketjuja ja yhdistymisiä toivoisi, mutta ei niitä häiritsevän vähän ollut.

Minulta suuret kiitokset tästä relaatiosta, joka oli pitkästä pitkästä aikaa taas sellainen, jonka pelasin läpi asti!

ahis74
Ensin kiitos kaikille vinkkailijoille, joita ilman eivät nämä täällä paljon puhutut epäloogisuudet olisi ikinä ratkenneet. Sitten omiin jumeihin:

Satuhahmo: molemmat miek.leij. lähtevät 5 ylävasemmalla? En ole huomannut muiden kysyvän näitä, joten ovat varmasti jotain superhelppoja?

Sieni: teräs 5 5 , jota on täällä vinkkailtu googlen tuomilla vastauksilla, mutta kun se tuo kaikille vähän erilaisia hakuja asetuksista riippuen niin tuo vinkki ei paljon auta...Eli jos saisi tähän jotain muuta vihjettä?

"kukkuluuruu"
Ensin kiitos kaikille vinkkailijoille, joita ilman eivät nämä täällä paljon puhutut epäloogisuudet olisi ikinä ratkenneet. Sitten omiin jumeihin:

Satuhahmo: molemmat miek.leij. lähtevät 5 ylävasemmalla? En ole huomannut muiden kysyvän näitä, joten ovat varmasti jotain superhelppoja?

Sieni: teräs 5 5 , jota on täällä vinkkailtu googlen tuomilla vastauksilla, mutta kun se tuo kaikille vähän erilaisia hakuja asetuksista riippuen niin tuo vinkki ei paljon auta...Eli jos saisi tähän jotain muuta vihjettä?
satuhahmo = mitä se ML edustaa, ainakin mulla tulee googlella heti artikkeli jossa nämä kaksi sanaa on jo otsikossa, molemmat alkaa V:llä

sieni = eräs urheiluseura, loppuosa on se teräs

ahis74
[QUOTE="kukkuluuruu";29986208]satuhahmo = mitä se ML edustaa, ainakin mulla tulee googlella heti artikkeli jossa nämä kaksi sanaa on jo otsikossa, molemmat alkaa V:llä

sieni = eräs urheiluseura, loppuosa on se teräs[/QUOTE]

Kiitos kukkuluuruu! Näillä vinkeillä löytyi loputkin sanat.

"Pipsa"
Elukat ja hyönteiset ruudusta puuttuu väri 9, johon olen kokeillut vaikka mitä lapsiin liittyvää kasvo- ja sormivärejä unohtamatta.
Voisiko tekijä ystävällisesti päästää minut piinasta ja kertoa selkokielisesti, mikä siihen tulee.

"lamppu"
[QUOTE="Pipsa";30001029]Elukat ja hyönteiset ruudusta puuttuu väri 9, johon olen kokeillut vaikka mitä lapsiin liittyvää kasvo- ja sormivärejä unohtamatta.
Voisiko tekijä ystävällisesti päästää minut piinasta ja kertoa selkokielisesti, mikä siihen tulee.[/QUOTE]
Hajulla olet, mutta ihan yksinkertaisesti vesi....

"Toivoja"
Eipä enää mitään - vielä kun tarkemmin (neljännen kerran) luki tätä ketjua läpi, niin löytyiväthän ne vinkit sieltä. :)

Mielestäni tämä relaatio oli varsin mukava! Paljon porua aiheutti tuo kirjailijoiden vaikea löytyminen, mutta tarkemmin mietittyäni tämä tapa vinkata omassa Facebookissahan oli nerokas! Paljonhan rellut ovat googlettelua jo muutenkin - samaa tiedonetsintäähän se on tuokin. Toki aina pitkiä sanaketjuja ja yhdistymisiä toivoisi, mutta ei niitä häiritsevän vähän ollut.

Minulta suuret kiitokset tästä relaatiosta, joka oli pitkästä pitkästä aikaa taas sellainen, jonka pelasin läpi asti!
Hei Dam tai joku! Mä en ole löytänyt siihen Eläimet ja hyönteiset/lap.. 10 vinkkiä tästä ketjusta, mutta täälläkö on siis siihenkin vinkkiä? Vai voisko joku vinkata tässä?

Toinen mikä multa puuttuu on Rock/tat.. 5, ilmeisesti joku itsestäänselvyys, kun ei sitä ole ketjussa kyselty?

Olisin minäkin toivonut tältä rellulta ketjuja ja yhdistymisiä, mutta onneksi sentään ei ollut mikään epätoivoisen vaikea, kuten joskus on ollut. Mutta seuraava laatija vois sitten ottaa oikein asiakseen tehdä pitkäketjuisen, monesta kohtaa ruuturajat ylittävän rellun, eikös vaan? Ei ole pitkään aikaan ollut sellaista oikein hyvää peliä.

"Toivoja"
Äh, nythän mä sainkin sen tat.. 5, voi mua hölmöä... luulin kokeilleeni sitäkin, mutta niin vaan oli jäänyt.

Eläimet ja hyönteiset/lap.. 10 olisi viimeinen, kiitos tuhannesti, jos joku viitsii auttaa!

"lamppu"
[QUOTE="Toivoja";30002107]Äh, nythän mä sainkin sen tat.. 5, voi mua hölmöä... luulin kokeilleeni sitäkin, mutta niin vaan oli jäänyt.

Eläimet ja hyönteiset/lap.. 10 olisi viimeinen, kiitos tuhannesti, jos joku viitsii auttaa![/QUOTE]
kyllä tämä vinkattu on jo monesti: löytyy lapsiwikistä kohdasta katso myös :)

IinaK.
Olen ratkonut tätä nyt vähän jälkijunassa, ja kaksi sanaa on jäljellä. Olo tuntuu jotenkin tosi typerältä, en mitenkään tajua tota monopoli 10 sanaa. Jos joku voisi sen vääntää täysin rautalangasta tai kertoa suoran vastauksen, olisin hyvin kiitollinen.

ratakisko
heips oisko joku vielä linjoilla tämän kanssa? Mikä hemmetti on se Marilyn-ruudun leski 13, on sitä jo tänne jo vinkattukin mutta en kyllä millään tajua sitä, ilmeisesti ei meilläpäin käytössä tuo termi? Ratakiskoa pliis!

ratakisko
hepskukkuu! apua tarvitaan Mikä hemmetti on se Marilyn-ruudun leski 13, on sitä jo tänne jo vinkattukin mutta en kyllä millään tajua sitä, ilmeisesti ei meilläpäin käytössä tuo termi? Ratakiskoa pliis!!

"Toivoja"
En vieläkään sano suoraan, koska vastaus on oikeesti niin yksinkertainen, että tajuut kyllä kohta: sana liittyy useimmiten avioeroon -> se kenen luokse lapsi jää asumaan on usein tällainen, ei yhteis- vaan yk... Got it?

--
Muutama puuttuu vieiä...

Monroe-ruutu
Asf 7 (tähän ollut monta vihjettä täällä, mutta tyhmä ei tajua)
YH 6

Näytelmä
quills 8 (tähänkin ollut vihjeitä, mutta tyhmä ei tajuakaan)

Ruoka
pääsanasta lähtevä 12 (vastasana on)

Sieni
ter 9 oikealle

Rock
tiik 12 (tähän kokeiltu vaikka mitä! ei vain löydy)
sok 12 (sama vika...)

???
Muutama puuttuu vieiä...

Monroe-ruutu
Asf 7 (tähän ollut monta vihjettä täällä, mutta tyhmä ei tajua) - sellainen, jossa ajetaan autoilla, valtion ylläpitämä
YH 6

Näytelmä
quills 8 (tähänkin ollut vihjeitä, mutta tyhmä ei tajuakaan) - esim. maamme-laulusta lauletaan aina kaksi tällaista

Ruoka
pääsanasta lähtevä 12 (vastasana on) - jos on kyse siitä joka lähtee vasemmalle, niin se on sellainen säilyke

Sieni
ter 9 oikealle

Rock
tiik 12 (tähän kokeiltu vaikka mitä! ei vain löydy)
sok 12 (sama vika...) - molemmat on syötäviä, sok aukeaa helposti jos saat tuon tiik
Hukkasin jo sen täytetyn relaation, joten meni ihan ulkomuistista noi muutamat. Sori jos meni väärin, toivottavasti on apua.

Yhteistyössä