Relaatio 372

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
meikä uupelot

LU 19:
lu-kek.. 7

luku:
sei.. kuo.. 10+8 80-luvun sketsisarjan ryhmä
mui.. 7 ei ole mulla vielä
jy.. 13 ei ole tätäkään
loh... 13
eikä tätä

tuntuu toivottamalta tämän saaminen loppuun. Mutta jos saisi jostain nuo kaksi viimestä voisi päästä vielä eteenpäin. 10 sanaa vielä puuttuu.

Sekä vielä se "4, 7" murresana, en saa mitään selvää siitä videosta, jos joku vinkkaisi jollain muulla tavalla,kiitos etukäteen!
 
Ninnu80
Mulla puuttuu LU19 ruudusta enää 2 sanaa:
Jär 9 (tähän oli vinkki että joku ruotsin kielinen paikannimi) ja toinen joka puuttuu on LIN oikeelle 8-5.

Länsi-Uusimaasta puuttuu se Tam mur, yritän saada selkoa siitä videosta ja lisäksi puuttuu VPK ylös 4.

Vinkit ja koordinaatit jo selvillä, tähän oli tuttu työkalu!
 
vierailija
Mulla puuttuu LU19 ruudusta enää 2 sanaa:
Jär 9 googlaa rellun alueen nähtävyyksiä niin selviää järvi ja 8+5 (tähän oli vinkki että joku ruotsin kielinen paikannimi) ja toinen joka puuttuu on LIN oikeelle 8-5.

Länsi-Uusimaasta puuttuu se Tam mur murre sana ei ole varsinaisesti murre vaan sanonta, mikä toistuu muutamaan otteesew, yritän saada selkoa siitä videosta ja lisäksi puuttuu VPK ylös 4. Komedia

Vinkit ja koordinaatit jo selvillä, tähän oli tuttu työkalu!
Pystytkö jeesimään sen lukuruudun alaosan jy 13 ja 7 m:n kanssa?
 
vierailija
Nyt tekee mieli vinkua kun olen itse aktiivinen auttaja ja kaipaisin todella apuja noiden jy 13 ja siitä lähtevän 7 kanssa . Voisiko joku jeesiä kun oma pää lyö ihan tyhjää?
 
vierailija
Hei!

Empä olisi päässyt näinkään pitkälle ilman tätä lankaa... Tarvisi kyllä nyt lisävinkkiä

Lu19 ruudussa
me.. -> 9 pitkä
jä... -> 9 pitkä (aikasemmin oli jo maininta että on ruotsinkielinen mutta ei nyt vielä sillä saanu auki).

Kiitos etukäteen!
 

Yhteistyössä